Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Tζακ-ποτ ήταν για τον μπασκετικό ΟΦΗ, η συμμετοχή του στο διεθνές τουρνουά "Si Saket Basketball World Invitation tournament" που έγινε στην Ταιλάνδη, που έγινε υπο την αιγίδα της FIΒA με σκοπό την τόνωση και ανάδειξη του μπάσκετ στην περιοχή.
Ο πρωτάρης ΟΦΗ, μια ομάδα της Ελληνικής Β' Εθνικής, συμμετείχε για πρώτη φορά στην ιστορία του, σε παιχνίδια εκτός συνόρων, έστω και φιλικά.
Εκεί είχε την ευκαιρία, να αντιμετωπίσει αξιόλογες ομάδες, απο διάφορες περιοχές του κόσμου και να συγκεντρώσει πολύτιμες εμπειρίες.
Αγωνιστικά, ο προπονητής Βασίλης Ράλλης, είχε την ευκαιρία να προετοιμάσει την ομάδα του, σε ανταγωνιστικά παιχνίδια, ενόψει του τζάμπολ της Β' Εθνικής, στο πρώτο δεκαήμερο του Οκτωβρίου.
Οι παίκτες του ΟΦΗ, για δέκα ημέρες προετοιμάστηκαν σε ένα ιδανικό περιβάλλον και συνδίασαν μπάσκετ και διακοπές.
Κράτησαν ψηλά τη σημαία του ΟΦΗ και πήραν και την τιμητική τρίτη θέση.
Το αποκορύφωμα: Ο ΟΦΗ πήρε και το μπόνους των 10 χιλιάδων δολαρίων, καθώς το τουρνουά είχε οικονομικά έπαθλα (για τον πρώτο 30 χιλιάδες δολάρια, για τον δεύτερο 20 χιλιάδες δολάρια και για τον τρίτο δεκα χιλιάδες δολάρια).
Η αποστολή του ΟΦΗ επιστρέφει δηλαδή στην Ελλάδα και...πλουσιότερη, τόσο σε χρήματα όσο και σε εμπειρίες, αλλά και παραστάσεις, απο ένα διεθνές τουρνουά.
Βέβαια, όλη αυτή η μοναδική εμπειρία που έζησε ο μπασκετικός ΟΦΗ, δεν θα γινόταν πράξη, αν δεν υπήρχε ο άνθρωπος, που φρόντισε, ώστε ο ΟΦΗ να κάνει αυτό το ιστορικό ταξίδι.
Αυτός δεν είναι άλλος, απο τον πρόεδρο της ΕΚΑΣΚ Μπάμπη Μαρκάκη, ο οποίος με τις γνωριμίες του στην ΕΟΚ και τη FIBA, κατάφερε να περάσει τον ΟΦΗ, σε αυτή τη διοργάνωση.
Ο πρόεδρος της κρητικής Ενωσης, απέδειξε για μια ακόμη φορά, το πόσο βοηθάει και στηρίζει τις ομάδες της Κρήτης και πόσο καθοριστικός είναι ο ρόλος του, σε όλο αυτό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ιστορική η πρώτη Ευρωπαική συμμετοχή του ΟΦΗ
Tην απόκτηση του έμπειρου τερματοφύλακα Παναγιώτη Παπαδόπουλου (1μ92) ανακοίνωσε ο Πόρος, ο οποίος αναζητούσε μια λύση κάτω απο τα γκολπόστ, ενόψει της σέντρας του πρωταθλήματος της Γ' Εθνικής.
Η ανακοίνωση του Πόρου αναφέρει:
"Ο Α.Ο. Πόρος ανακοινώνει την απόκτηση ενός... βουνού, του Παναγιώτη Παπαδόπουλου για την εστία της ομάδας μας. Καλωσορίζουμε τον πολύπειρο τερματοφύλακα με ύψος 1.92μ. και με διεθνείς παραστάσεις καθώς πριν από δύο χρόνια αγωνίστηκε στην Α' Εθνική Σλοβενίας στην οικογένειά μας και του ευχόμαστε να είναι γερός και ν' αποτελέσει τον φύλακα-άγγελο κάτω από τα δοκάρια μας.
Ποιος είναι
Ο Παναγιώτης Παπαδόπουλος γεννήθηκε στις 2 Απριλίου 1988 στη Λυδία Καβάλας. Διαθέτει τεράστια εμπειρία έχοντας διανύσει αμετρητα χιλιόμετρα στο ελληνικό ποδόσφαιρο και στις επαγγελματικές κατηγορίες του. Έχει αγωνιστεί μεταξύ άλλων σε ΠΑΣ Γιάννινα, Πρέβεζα, Δόξα Δράμας, Μακεδονικό Νεάπολης, Τηλυκράτη Λευκάδας, Βατανιακό, Ηρακλή, Φωστήρα, Απόλλωνα Καλαμαριάς, Ζάκυνθο, Τρίκαλα και Καλλονή. Ο πανήψυλος και με τεράστια εμπειρία κίπερ ξεκίνησε το ποδόσφαιρο σε ηλικία 18 ετών από τις Ακαδημίες της ΑΕΚ. Ένα χρόνο μετά πήρε μεταγραφή στον ΠΑΣ Γιάννινα του οποίου την εστία υπερασπίστηκε για 1,5 χρόνο στη Β' Εθνική. Ακολούθησαν οι ΠΑΣ Πρέβεζα (μισή σεζόν-Γ' Εθνική), Δόξα Δράμας (δύο χρόνια-Γ' Εθνική, Β' Εθνική), Μακεδονικός Νεάπολης (ένα χρόνο-Γ' Εθνική), Τηλυκράτης Λευκάδας (ένα χρόνο-Γ' Εθνική), Βατανιακός Κατερίνης (μισή σεζόν-Γ' Εθνική), Ηρακλής (το β' μισό της περιόδου-Β' Εθνική). Στη συνέχεια κάθισε από ένα χρόνο κάτω από τα δοκάρια των Φωστήρα, Απόλλωνα Καλαμαριάς και Ζακύνθου στη Β' Εθνική. Τη σεζόν 2016-2017 ξεκίνησε στα Τρίκαλα και στο β' μισό αυτής μετακόμισε στη Μυτιλήνη και στην Καλλονή απ' όπου αποχώρησε μετά την απόσυρση της νησιωτικής ομάδας από τη Football League. Την αγωνιστική περίοδο 2017-2018 έπαιξε στην Α' Εθνική Σλοβενίας με τη φανέλα της ΝΚ Ανκαράν, ενώ πέρυσι αγωνίστηκε με τη φανέλα της ΑΟ Σελλάνων στη Γ' Εθνική. Ο Παπαδόπουλος μετρά 31 συμμετοχές στη Β' Εθνική με Ηρακλή, Φωστήρα, Απόλλωνα Καλαμαριάς, Ζάκυνθο και Τρίκαλα και πάνω από 30 ακόμα στη Γ' Εθνική με ΠΑΣ Πρέβεζα, Μακεδονικό, Τηλυκράτη Λευκάδας, Βατανιακό Κατερίνης και ΑΟ Σελλάνων. Επίσης, μετρά στην καριέρα του και 8 συμμετοχές στο Κύπελλο Ελλάδος".
*Στη φωτογραφία, το... βουνό του Α.Ο. Πόρου πλέον, ο Παναγιώτης Παπαδόπουλος δίνει τα χέρια με τον γενικό αρχηγό της ομάδας μας Αντώνη Τσαίνη.
O Nίκος Κοροβέσης, ήταν η απώλεια της νίκης του ΟΦΗ, επί του Πανατωλικού (3-1) στο Γεντί Κουλέ.
Ο αριστερός μπακ του ΟΦΗ, έγινε αναγκαστική αλλαγή, καθώς ένοιωσε ενοχλήσεις στο δικέφαλο και παρά τη χαρά της νίκης, δεν μπορούσε στα αποδυτήρια να κρύψει τη λύπη του.
Ο Κοροβέσης και στο παιχνίδι με τον Παναθηναικό, απχώρησε τραυματίας με κάκωση στην κνήμη, μετά το "δολοφονικό" τάκλιν του Κουρμπέλη.
Ομως, δούλεψε στην διακοπή και με τη βοήθεια του ιατρικού επιτελείου επανήθλε.
Τραυματίας αποχώρησε απο το γήπεδο και με τον Παναιτωλικό, αλλά αυτή τη φορά με μυικό τραυματισμό.
Τη Δευτέρα, θα κάνει μαγνητική για να διαπιστωθεί το μέγεθος της ζημιάς, αλλά φαίνεται ότι αυτή τη φορά, είναι πιο δύσκολα τα πράγματα, ενόψει του αγώνα, του επόμενο Σαββάτου στο Βόλο.
Γ.Κορτς