Ο Νίκος Κοροβέσης φαίνεται να γλύτωσε τη θλάση, καθώς υπήρχε φόβος στο ιατρικό επιτελείο, μετά την αναγκαστική του αλλαγή στο παιχνίδι με τον Παναιτωλικό (3-1), για ενοχλήσεισ στο δικέφαλο, ωστόσο, η συμμετοχή του στο παιχνίδι του Σαββάτου στο Βόλο, παραμένει ένα μεγάλο ερωτηματικό.
Ο αριστερός μπακ του ΟΦΗ έχει τράβηγμα, η μαγνητική ήταν καθαρή σε ότι αφορά μεγαλύτερη ζημιά, αλλά είναι εξαιρετικά αμφίβολο, το αν θα προλάβει το προσεχές παιχνίδι.
Μαρινάκης (προσαγωγός), Ναμπί (προσαγωγός) και Σόουζα (κοιλιακοί) παραμένουν στο ιατρικό δελτίο της ομάδας και προκαλούν πονοκέφαλο στην τεχνική ηγεσία.
Γ.Κορτς
Το "λίφτινγκ" που έγινε στο Γεντί Κουλέ, απο τη σημερινή διοίκηση, "παρέσυρε" και τον "θρόνο" του αείμνηστου Ευγένιου Γκέραρντ, που βρίσκεται εδώ και χρόνια, στην θύρα 9 (έχει πάρει το όνομα του), πάνω απο τον πάγκο του ΟΦΗ. Η καρέκλα του Γκέραρντ, ξαναφτιάχτηκε ουσιαστικά απο την αρχή και είναι και αυτή μια ευχάριστη νότα στις γενικότερες αλλαγές.
Γ.Κορτς

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ συνεχίζει ακάθεκτος το καλό του ξεκίνημα στο φετινό πρωτάθλημα, καθώς καθάρισε και τον Παναιτωλικό με 3-1 και έχει ήδη βάλει στο σακούλι του, 7 βαθμούς σε τρία παιχνίδια!
Τσιλιανίδης με δυο γκολ και Μάνος με ένα, ήταν οι μεγάλοι πρωταγωνιστές του ΟΦΗ στο παιχνίδι και αυτοί που τον οδήγησαν σε λένα ακόμη πολύτιμο τρίποντο, τη δεύτερη φετινή νίκη, μετά το διπλό επί του Παναθηναικού στο ΟΑΚΑ (1-3).
Tρία γκολ, για τον ΟΦΗ, σε δεύτερο συνεχόμενο παιχνίδι και η ...επίθεση του δουλεύει πολύ καλά και αποτελεί το δυνατό του χαρτί.
Αν καταφέρει να βελτιώσει και τις αμυντικές του αδυναμίες, θα δείξει ακομη καλύτερη εικόνα στη συνέχεια.
Στο πρώτο του φετινό παιχνίδι στο Γεντί Κουλέ, ο ΟΦΗ έδειξε να είναι αγχωμένος και να έχει σκαμπανεβάσματα στην αποδοση του, αλλά αυτό που μετράει είναι οι τρείς βαθμοί και ο ΟΦΗ εύκολα ή δύσκολα τους πήρε.
Eίναι σημαντικό, για μια ομάδα όπως ο ΟΦΗ, ακόμα και αν δεν βρίσκεται σε τόσο καλή μέρα, να φεύγει απο το γήπεδο, με τους τρείς βαθμούς.
Η κρητική ομάδα, διευκολύνθηκε απο την αποβολή με κόκκινη κάρτα του Μιμίτο στο 29' και παρ' ότι έμεινε στο μηδέν με τη λήξη του ημιχρόνου, με ένα ξέσπασμα στο δεύτερο ημίχρονο, προηγήθηκε με 2-0 με γκολ του Τσιλιανίδη στο 54' και του Μάνου στο 61' και σε εκείνο το σημείο κλείδωσε ουσιαστικά το παιχνίδι.
Ο Παναιτωλικός, μείωσε σε 2-1 με τον Μοράρ στο 69', αλλά ο Τσιαλιανίδης με το δεύτερο προσωπικό του γκολ στο 85' καθάρισε το παιχνίδι για τον ΟΦΗ με το τελικό 3-1.
Οι περίπου 4 χιλιάδες θεατές, που βρέθηκαν στο Γεντί Κουλέ, χειροκρότησαν τους παίκτες του ΟΦΗ, για την προσπάθεια, αλλά και το ελπιδοφόρο ξεκίνημα που έχουν κάνει στο φετινό πρωτάθλημα.
Ωστόσο, είναι ξεκάθαρο, ότι αυτή η ομάδα, μπορεί και πρέπει να έχει σημαντικά περιθώρια βελτίωσης και να παίξει καλύτερο ποδόσφαιρο, γιατί φαίνεται ότι μπορεί να το κάνει.