Σε εκλογές πηγαίνουν οι Παλαίμαχοι του ΟΦΗ, καθώς η θητεία της υφιστάμενης διοίκησης, έληξε. Πλέον οι Παλαίμαχοι, προσέρχονται στις κάλπες την προσεχή Τετάρτη (18/9) στις 6μμ στα γραφεία του συνδέσμου, που βρίσκονται πίσω από τη θύρα 1, για να αναδείξουν το νέο διοικητικό τους συμβούλιο. Με ανακοίνωση τους, καλούν όλους τους Παλαιμάχους, να προσέλθουν και να συμμετάσχουν στην διαδικασία.
Στο μεταξύ, οι Παλαίμαχοι του ΟΦΗ, την Παρασκευή (20/9, 8μμ) στο Παγκρήτιο στάδιο, θα δώσουν φιλικό παιχνίδι με Παλαίμαχους από την Μελβούρνη.
Γ.Κορτς
Η ομάδα βόλει του ΟΦΗ, συνεχίζει να λειτουργεί σαν …οικογένεια, μέσα και έξω απο το γήπεδο.
Το περασμένο Σάββατο (14/9) όλη η ομάδα και το τεχνικό επιτελείο, με τις οικογένειες τους, συμμετείχαν σε Κρητικό Γλέντι, που έγινε στο χωριό Θραψανό.
Η πρωτοβουλία, ανήκε στον προπονητή του ΟΦΗ, Δημήτρη Ζλατιλίδη, ο οποίος είναι καθηγητής φυσικής αγωγής στο σχολείο του χωριού και έχει αναπτύξει ισχυρούς δεσμούς με την περιοχή, η οποία έχει και πολλούς φίλους του ΟΦΗ!
Οι κάτοικοι υποδέχθηκαν με χαρά την αποστολή της ομάδας βόλει του ΟΦΗ και της ευχήθηκαν να έχει καλή χρονιά στο πρωτάθλημα της Volley League.
Οι παίκτες του ΟΦΗ και ειδικά οι ξένοι (ο Ουκρανός Στοροζίλοφ και οι Κολομβιανοί Μίνα και Καραμπαλί) εντυπωσιάστηκαν από την κρητική φιλοξενία, αλλά και από τους κρητικούς μεζέδες.
Οι παίκτες του ΟΦΗ απόλαυσαν το φημισμένο Θραψανιώτικο ψητό, ενώ ο αθλητής του ΟΦΗ Γιάννης Ρουμελιωτάκης, εντυπωσίασε με τις χορευτικές του ικανότητες, στα κρητικά τραγούδια, της βραδιάς.
Μετά το ρεπό της Κυριακής, οι παίκτες του ΟΦΗ, επέστρεψαν τη Δευτέρα (16/9) στο προπονητικό πρόγραμμα, με διπλές προπονήσεις καθημερινά (το πρωί στο στάδιο Ελευθερίας και το απόγευμα στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου).
Η φωτογραφία είναι απο το Κρητικό γλέντι, στο οποίο συμμετείχε η ομάδα βόλει του ΟΦΗ.
Στο πνεύμα των γενικότερων αλλαγών στο γήπεδο του ΟΦΗ, είναι και ο νέος φωτεινός πίνακας.
Ο παλαιός (και μεγαλύτερος) δεν μακροημέρευσε, καθώς η υφιστάμενη διοίκηση της ΠΑΕ, ολοκλήρωσε τη συνεργασία της, με την εταιρεία που είχε την ευθύνη πέρσι, των φωτεινών πινακίδων LED και του πίνακα, που εκείνη, είχε τοποθετήσει.
Στη θέση του παλιού πίνακα, στη Θυρα 1, τοποθετήθηκε ένας νέος, μέσα σε ένα μεταλικό πλαίσιο.
Η ΠΑΕ έχει συνάψει συνεργασία με άλλη εταιρεία, η οποία έχει αναλάβει πλέον την λειτουργία του πίνακα και των φωτεινών πινακίδων.
Ο (νέος) πίνακας, όπως και άλλες παρεμβάσεις που έχει κάνει η διοίκηση της ΠΑΕ (νέα φυσούνα, νέα καθίσματα, κ.λ.π) στο γενικότερο λίφτινγκ που έχει πραγματοποιήσει στο γήπεδο του ΟΦΗ, θα κάνει την ...επίσημη πρώτη του εμφάνιση, στο παιχνίδι με τον Παναιτωλικό.
Καλορίζικος!
Γ.Κορτς
