Κουτρουμπής και Στάικος, οι τελευταίες μεταγραφές του ΟΦΗ, βρίσκονται στην αποστολή, για το παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Παναιτωλικό. Οι δυο παίκτες είναι στους 19 που επέλεξε ο Γιώργος Σίμος, για το παιχνίδι.
Το ίδιο και οι Μεγιάδο και Γιαννούλης, οι οποίοι ταλαιπωρήθηκαν απο τραυματισμό, στο τελευταίο διάστημα. Αντίθετα, εκτός αποστολής, είναι ξανά οι Ντίνας και Μπολάκης. Το ίδιο και ο τραυματίας Φερέιρα, όπως και ο Μίγκος, ο οποίος επίσης είναι τραυματίας και υπολογίζεται για μετά τον Ιανουάριο. Στην αποστολή δεν είναι ακόμη οι τερματοφύλακες Δερμιτζάκης, Σηφάκης και οι νεαροί Περδίκης, Σουρνάκης, Νοικοκυράκης, Καλαιτζάκης.
Οι 19 παίκτες που πήρε στην αποστολή ο τεχνικός του ΟΦΗ είναι οι: Σωτηρίου, Whalley, Μαρινάκης, Braun, Κοροβέσης, Δεληγιαννίδης, Νάστος, Γιαννούλης, Κουτρουμπής, Mellado, Neira, Sakor, Στάικος, Semedo, Τσιλιανίδης, Nabi, Figueiredo, Μάνος, Vaz.
Γ.Κορτς
Με το χάλκινο μετάλλιο στις αποσκευές της, επιστρέφει η ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ, από την Ταιλάνδη, όπου συμμετείχε στο διεθνές τουρνουά, "Si Saket Basketball World Invitation" tournament.
Στο μικρό τελικό, ο ΟΦΗ κέρδισε την Kalleh BC με 59-49 και κατέλαβε την τρίτη θέση, στο διεθνές τουρνουά της FIBA.
Αυτή ήταν η πρώτη διεθνές συμμετοχή στην ιστορία του μπάσκετ του ΟΦΗ, το οποίο αγωνίζεται στην Β’ Εθνική μπάσκετ.
Η εμπειρία ήταν σπουδαία για τον προπονητή και τους παίκτες του ΟΦΗ, που προετοιμάζονται για το πρωτάθλημα της Β’ Εθνικής, τον Οκτώβριο.
Να σημειωθεί ότι ο ΟΦΗ στο τουρνουά, κέρδισε την Εθνική ομάδα του Χονγκ-Κονγκ με 86-65, ηττήθηκε από την Kalleh BC του Ιράν με 72-80, κέρδισε την Mono Vampire BC με 74-71 ηττήθηκε στον ημιτελικό από την Hi Tech με 82-62 και στον μικρό τελικό κέρδισε την Kalleh BC με 49-59.
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ τιμάει τον μεγάλο στιχουργό, τον άνθρωπο που έγραψε και συνέθεσε τον ύμνο του ΟΦΗ, τον αείμνηστο Μανόλη Ρασούλη.
Με προσωπικές ενέργειες του μέλους του διοικητικού συμβουλίου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Αντώνη Κοτσιφάκη και την συμπαράσταση τοπικών επιχειρηματιών, ένας εκ των οποίων είναι ο επιχειρηματίας και φίλος του ΟΦΗ, Αντώνης Παπαδάκης, κατασκευάστηκε η προτομή του Μανόλη Ρασούλη, η οποία και θα τοποθετηθεί στο παρκάκι που βρίσκεται πίσω από την θύρα 1 του γηπέδου του ΟΦΗ, στην γωνία των οδών Ισαύρων και Πετλέμπουρη.
Η οδός Πετλέμπουρη, στα Καμίνια, έχει ιδιαίτερο συμβολισμό, καθώς εκεί βρίσκεται το σπίτι του Μανόλη Ρασούλη.
Tα εγκαίνια της προτομής του Μανόλη Ρασούλη, θα γίνουν θα γίνουν την Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου στις 5μμ.

