Εχει ξεκινήσει ο σχεδιασμός της ομάδας βόλεϊ γυναικών του ΟΦΗ, για τη νέα σεζόν που θα βρεί την ομάδα στην Pre League.
Μετά την ανανέωση της συνεργασίας με τον προπονητή Νίκο Προύφα, ο ΟΦΗ ανακοίνωσε την λύση συνεργασίας με 6 αθλήτριες.
Η ανακοίνωση του ΟΦΗ, αναφέρει:
"Η ομάδα βόλεϊ του ΟΦΗ ευχαριστεί θερμά τις αθλήτριες που δεν θαβρίσκονται στο ρόστερ της ομάδας γυναικών του ΟΦΗ, για τη νέα σεζόν στην Pre League.
Πρόκειται για τις: Eλλη Μανάι (ακραία), Κατερίνα Κτιστάκη (ακραία), Ελένη Κοντούδη (πασαδόρος), Μαριάννα Καλαποδά (κεντρικός), Ελένη Τσιτσιπλάμη (διαγώνιος), Χρυσάνθη Χριστοδούλου (ακραία).
Ολα τα κορίτσια, είχαν σημαντική συμβολή στην εξαιρετική παρουσία της ομάδας μας, η οποία στην πρώτη της χρονιά, στην κατηγορία, έφτασε μέχρι τα πλει-οφ ανόδου.
Καλή συνέχεια, σε ότι και αν κάνουν!"






























