
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ενας ακόμη Ηρακλειώτης ποδοσφαιριστής, δοκιμάζει την τύχη του, εκτός συνόρων.
Ο 24χρονος σεντερ φορ (1μ86), Μηνάς Χαλκιαδάκης, που ξεκίνησε την καριέρα του στο Αθλόπολις, ακολούθησαν οι υποδομές του Παναθηναικού και εν συνεχεία η ΑΕ Ζακακίου Κύπρου, ο Πανθρακικός, η Αναγέννηση Καρδίτσας και τα τελευταία δυο χρόνια, ο ΑΟΧανιά/Κισσαμικός, είναι έτοιμος για μια νέα πρόκληση.
Υπέγραψε για δυο χρόνια, στην Μποτοσάνι, που αγωνίζεται στη Λίγκα 1 της Ρουμανίας και στο πρωτάθλημα που είναι σε εξέλιξη, βρίσκεται στην 6η θέση (με 2 νίκες, 5 ισοπαλίες και 1 ήττα).
Ο Χαλκιαδάκης, είναι είναι ένας αξιόπιστος φορ περιοχής με καλά στοιχεία στο παιχνίδι του.
Το καλοκαίρι τον βρήκε χωρίς να βρεί ομάδα, προφανώς αναζητώντας κάτι καλύτερο και φαίνεται να το βρίσκει στη Ρουμανία και τη Μποτοσάνι, με την οποία υπέγραψε για 2 χρόνια.
Οπως δήλωσε ο ίδιος, στην επίσημη παρουσίαση του, απο τη Ρουμάνικη ομάδα «είμαι πολύ χαρούμενος. Προσπαθούσα καιρό να κάνω το επόμενο βήμα στην καριέρα μου και είμαι δίπλα χαρούμενος που το κατάφερα και στο εξωτερικό σε ένα σημαντικό πρωτάθλημα όπως η Liga 1. Ευχαριστώ πολύ την ομάδα που με εμπιστεύτηκε και τον εκπρόσωπο μου Τάσο Τσιρίκο για τη συνεργασία και την επίτευξη της συμφωνίας».
Στον Ηρακλειώτη επιθετικό, ευχόμαστε και εμείς τα καλύτερα και να μπορέσει να κάνει πράξη τα όνειρα του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
O ΟΦΗ με 4 νίκες, σε ισάριθμους αγώνες και μάλιστα δυο φορές στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος (το 1986 και το 1995), προίκα της μεγάλης ομάδας που είχε την "χρυσή" δεκαετία 1985-1995, κρατάει μέχρι και σήμερα το ρεκόρ, για το καλύτερο ξεκίνημα στο πρωτάθλημα, μεταξύ των επαρχιακών ομάδων της χώρας.
Μαζί με τον ΟΦΗ, είναι και ο ιστορικός Ολυμπιακός Βόλου, ο οποίος μάλιστα ήταν η πρώτη ομάδα το 1971, που έκανε το εντυπωσιακό 4Χ4 στην Α' Εθνική, όπως μας πληροφορεί με τα έγκριτα στατιστικά της, η επίσημη σελίδα, της Σούπερ Λίγκ.
Καμία ομάδα, δεν έχει σπάσει αυτό το ρεκόρ, το οποίο σήμερα "απειλεί" η Ξάνθη, με το φετινό 3Χ3 που έχει κάνει.
Βέβαια, για να ισοφαρίσει το ρεκόρ του ΟΦΗ και να δημιουργήσει προυποθέσεις για κάτι μεγαλύτερο, η Ξάνθη, θα πρέπει να κερδίσει την προσεχή αγωνιστική στη Λάρισα.
Τότε θα ισοφαρίσει το 4Χ4 του ΟΦΗ και του Ολυμπιακού Βόλου και θα μπεί και αυτή, στο "πάνθεον" των ομάδων της Περιφέρειας.
Το 3Χ3 έχουν κάνει ακόμη, η Βέροια (2014) και παλαιότερα η Λάρισα και ο Πανσεραικός, το 1987 (εκείνη την εποχή Λάρισα και ΟΦΗ έπαιζαν δυνατά για τον τίτλο!).
Το 4Χ4 του ΟΦΗ το 1986, έγινε με νίκες επί των Πανιωνίου (2-1), του ΠΑΣ Γιάννινα (0-1), της Δόξας Δράμας (3-2), του Εθνικού (2-0).
Ενώ το 1995 ο ΟΦΗ κέρδισε κατά σειρά την Καλαμάτα (2-3), τον Εδεσσαικό (4-1), τη Λάρισα (2-6) και την Ξάνθη (3-0).
Η φωτογραφία είναι απο δημοσιεύμα της εποχής (1986), όταν ο ΟΦΗ, βγήκε για πρώτη φορά στην Ευρώπη μετά το 3-3 με τον Ολυμπιακό, με γκολ του Τάκη Περσία στο φινάλε (και δυο γκολ του Ράικο Γιάνγιανιν!).
Δείτε παρακάτω στην ενδιαφέρουσα στατιστική αποτύπωση της Σούπερ Λίγκ, τα μεγάλα σερί των επαρχιακών ομάδων της χώρας:
Οι περιπτώσεις που ομάδες της περιφέρειας έχουν ξεκινήσει στο πρωτάθλημα με τρεις τουλάχιστον νίκες:
1971-72 ο Ολυμπιακός Βόλου
19.09.1971: Φωστήρας - Ολυμπιακός Βόλου 1-2
26.09.1971: Ολυμπιακός Βόλου - Καβάλα 1-0
03.10.1971: Ολυμπιακός Λευκωσίας - Ολυμπιακός Βόλου 1-2
10.10.1971: Ολυμπιακός Βόλου - Πιερικός 1-0
1986-87 ο ΟΦΗ
14.09.1986: ΟΦΗ - Πανιώνιος 2-1
21.09.1986: Γιάννινα - ΟΦΗ 0-1
28.09.1986: ΟΦΗ - Δόξα Δράμας 3-2
05.10.1986: ΟΦΗ - Εθνικός 2-0
1987-88 η ΑΕΛ
06.09.1987: ΑΕΛ - Ολυμπιακός 3-1
13.09.1987: Παναχαϊκή - ΑΕΛ 1-3
27.09.1987: ΑΕΛ - Άρης 3-1
1987-88 ο Πανσερραϊκός
06.09.1987: Πανσερραϊκός - Απόλλων Καλαμαριάς 3-0
13.09.1987: Διαγόρας - Πανσερραϊκός 0-2
27.09.1987: Πανσερραϊκός - Παναθηναϊκός 1-0
1995-96 ο ΟΦΗ
26.08.1995 Καλαμάτα - ΟΦΗ 2-3
10.09.1995: ΟΦΗ - Εδεσσαϊκός 4-1
17.09.1995: ΑΕΛ - ΟΦΗ 2-6
24.09.1995: ΟΦΗ - Ξάνθη 3-0
2014-15 η Βέροια
24.08.2014 Βέροια - Ξάνθη 3-2
01.09.2014 ΟΦΗ - Βέροια 0-1
13.09.2014: Βέροια - Κέρκυρα 2-1
2019-20 η Ξάνθη
25.08.2019: ΑΕΚ - Ξάνθη 1-2
31.08.2019: Παναιτωλικός - Ξάνθη 1-2
15.09.2019: Ξάνθη - Αστέρας Τρίπολης 2-1
"Να βάλει μέσα, τον πιτσιρικά τον Περδίκη", μου γράφουν δυναμικά, αρκετοί φίλοι του ΟΦΗ, στα μηνύματα που δέχομαι στην εκπομπή μου στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1, προτρέποντας τον Γιώργο Σίμο να τολμήσει, στο παιχνίδι του ΟΦΗ στο Βόλο, με τον 20χρονο αριστεροπόδαρο κεντρικό αμυντικό, που έγινε φέτος επαγγελματίας, προερχόμενος απο την Κ19.
Ο Ο ΟΦΗ πηγαίνει στο προσεχές παιχνίδι, με προβλήματα στην αμυντική του γραμμή, στο παιχνίδι του Σαββάτου και ο προπονητής σκέφτεται...καραμπόλες στην άμυνα και μετατόπιση παικτών σε άλλες θέσεις (π.χ. ο Μαρινάκης απο δεξιός μπάκ σε θέση αριστερού στόπερ και ο Γιαννούλης απο κεντρικός αμυντικός, σε θέση αριστερού μπακ), καθώς οι λύσεις είναι περιορισμένες, την ίδια ώρα, που ο Κουτρουμπής, τον οποίο απέκτησε καθυστερημένα ο ΟΦΗ στο μεταγραφικό παράθυρο των "άνεργων" παικτών, δεν είναι ακόμη έτοιμος, για να βγάλει 90λεπτο.
Φίλαθλοι του ΟΦΗ, προτρέπουν, λοιπόν τον Σίμο, να δώσει φανέλα βασικού στο νεαρό στόπερ, Περδίκη, ο οποίος είναι καθαρόαιμος κεντρικός αμυντικός (αριστερό ποδι) και μάλιστα με πολύ καλά σωματικά προσόντα.
Και ίσως -όπως λένε κάποιοι- μέσα απο αυτό, ο ΟΦΗ πέρα του αγωνιστικού κέρδους, να κερδίσει και ένα δικό του παιδί.
Ο Περδίκης, συμμετείχε σε όλη την προετοιμασία στην Ολλανδία, έπαιξε σε φιλικά παιχνίδια και η ομάδα δεν έκανε άλλη προσθήκη στην θέση του αριετρού κεντρικού αμυντικού, στην οποία υπάρχει μόνο ο Γιαννούλης.
Στο τελευταίο παιχνίδι με τον Παναιτωλικό, ο Σίμος, όταν έγινε αλλαγή ο Κοροβέσης (αριστερός μπακ), έκανε τρείς εσωτερικές αλλαγές!
Ο Γιαννούλης απο αριστερός στόπερ πήγε αριστερός μπάκ. Ο Μαρινάκης απο δεξιός μπακ, έγινε αριστερός στόπερ. Ο Μπράουν μπήκε ως αλλαγή και έγινε δεξιός μπάκ.
Στο παιχνίδι αυτό, ο τεχνικός του ΟΦΗ, είχε εκτός αποστολής τον Περδίκη, ενώ ήταν στην 18αδα ο Κουτρουμπής, ο οποίος δεν πήρε χρόνο συμμετοχής.
Κάθε παιχνίδι, όμως, είναι διαφορετικό και ο αγωνιστικός σχεδιασμός της τεχνικής ηγεσίας, γίνεται με βάση τα προβλήματα που υπάρχουν την συγκεκριμένη εβδομάδα, πριν το παιχνίδι και ανάλογα φυσικά και με τον αντίπαλο.
Ο κόσμος του ΟΦΗ πάντως, ήταν πάντα υπέρ στα νέα παιδιά και παραδοσιακά στηρίζει αυτές τις επιλογές, ανεξαρτήτως αποτελέσματος.
Η άλλη άποψη βέβαια, είναι ότι, όλα πρέπει να γίνονται ομαλά και ο νέος παίκτης, να παίρνει την ευκαιρία όταν είναι πραγματικά έτοιμος.
Το Σάββατο, θα δούμε, ποιες θα είναι οι τελικές επιλογές της τεχνικής ηγεσίας.
Γ.Κορτς