
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μου πέφτει το τηλέφωνο απο το χέρι, για αυτά που μου μεταφέρουν, σε ότι αφορά τα χρήματα που ξοδεύουν, παράγοντες του τοπικού ποδοσφαίρου Ηρακλείου και συγκεκριμένα της πρώτης κατηγορίας.
Ομάδες που πρωταγωνιστούν, στο πρωτάθλημα, έχουν μπάτζετ που ξεπερνάει τις 100 χιλιάδες ευρώ (και πολύ παραπάνω μου λένε κάποιοι), το χρόνο!
Και μιλάμε, για το τοπικό ποδόσφαιρο!
Τόσα χρήματα, θυμάμαι, ξοδεύονταν πριν απο πολλά χρόνια, αλλά οι εποχές ήταν διαφορετικές και οι τσέπες γεμάτες.
Σήμερα, παρά την δύσκολη οικονομική κατάσταση, υπάρχουν παράγοντες, που ξοδεύουν πάνω απο 100 χιλιάρικα ετησίως, για ομάδες του τοπικού ποδοσφαίρου Ηρακλείου!
Η φετινή Α1 ΕΠΣΗ, θα έχει έντονο άρωμα Σούπερ Λίγκ, καθώς η άσχημη κατάσταση που επικρατεί σε Β' και Γ' Εθνική, ανάγκασε πολλούς παίκτες με πολύ καλό βιογραφικό, να κατέβουν χαμηλά, αφού πήραν τα χρήματα, που ζήτησαν.
Τρανταχτή η περίπτωση του Αλέξη Περογαμβράκη, του πρώην επιθετικού του ΟΦΗ, ο οποίος είπε το ναί στην πρόταση του Αλμυρού.
Στην ίδια ομάδα, θα βρεί συμπαίκτες τον Μανόλη Μονιάκη (ΟΦΗ, Λάρισα), τον Δημήτρη Κοιλιάρα (Εργοτέλης, Πανιώνιος, Λεβαδειακός), τον Λευτέρη Γιαλούση (Εργοτέλης, Αστέρας Τρίπολης).
Ενώ μεταγραφικές βόμβες έσκασαν και στην φιλόδοξη ομάδα της Δαμάστας, με τον Μανόλη Ρουμπάκη (ΟΦΗ, Παναθηναικό), Τάσο Τριανταφύλλου (ΟΦΗ, Ιωνικός, κ.λ.π).
Οι δυο ομάδες αυτές (Αλμυρός και Δαμάστα) έχουν σηκώσει ψηλά τον πήχη στο οικονομικό και απομένει να δούμε, αν τα χρήματα που ξόδεψαν τα αφεντικά τους, θα πιάσουν τόπο.
Πάντως αξιόλογες ομάδες (έστω και αν δεν είναι φαβορί) έχουν φτιάξει ο Ρωμανός που έχει και αυτός παίκτες με εμπειρία (Βεν. Ανυφαντάκης, Ταβλαδωράκης), ο ΠΑΟΚρουσώνα (Κασμερίδης, Γεωργόπουλος, Μωραίτης, Α. Στρατήγης) και ο Ζαρός, ο οποίος πέρσι πρωταγωνίστησε και έχασε στα πλει-οφ την άνοδο, αν και τερμάτισε πρώτος στην κανονική διάρκεια.
Είναι σίγουρο, ότι κάποιες απο αυτές τις ομάδες, θα "βασανίσουν" τα λεγόμενα φαβορί.
To πρωτάθλημα, αναμένεται συναρπαστικό, αλλά το ζητούμενο είναι μέσα απο όλη αυτήν την επένδυση, που κάνουν κάποιοι άνθρωποι, στο τοπικό ποδόσφαιρο, να μένει και κάτι πίσω, απο όλο αυτό.
Αναφέρομαι σε εγκαταστάσεις, υποδομές, αλλά και σε ανάδειξη νέων παικτών, γιατί κάποιοι έμπειροι συνταξιούχοι παίκτες δίνουν χρώμα στο πρωτάθλημα, αλλά κάποια στιγμή εφ' όσον μιλάμε για τοπικό, θα πρέπει να αναδεικνύεται και κάποιος νέος ποδοσφαιριστής!
Καλή Χρονιά και καλή δύναμη σε όλες τις ομάδες, φτωχές ή πλούσιες!
Χωρίς τον τραυματία Ναμπί, αλλά με τους Μαρινάκη και Κοροβέση στην αποστολή, ο ΟΦΗ ταξίδεψε στο Βόλο, για το παιχνίδι του Σαββάτου (21/9, 5.15μμ).
Μαρινάκης και Κοροβέσης, που ταλαιπωρήθηκαν απο τραυματισμό, μπήκαν στην αποστολή με μια ουσιαστικά προπόνηση και απομένει αν δούμε, αν θα ξεκινήσουν στο βασικό σχήμα.
Τη θέση του Ναμπί στην ενδεκάδα, αναμένεται να πάρει ο Σακόρ, ο οποίος θα αγωνιστεί δίπλα στον Μεγιάδο στη θέση 8, ενώ ο Νέιρα θα αγωνιστεί στη θέση του Ναμπί στο 10.
Εκτός αποστολής έμεινε ο επίσης τραυματίας τερματοφύλακας Γουάιλι, ο οποίος έχει ενοχλήσεις στο αριστερό του χέρι.
To ίδιο και ο Φερέιρα, που έχει ενοχλήσεις στους προσαγωγούς.
Σταθερά εκτός αποστολής οι Ντίνας και Μπολάκης. Εκτός έμεινε και ο νεαρός στόπερ Περδίκης.
Μια πιθανή ενδεκάδα για τον ΟΦΗ είναι αυτή με τους: Σωτηρίου, Μαρινάκης, Κοροβέσης, Νάστος, Γιαννούλης, Μεγιάδο, Σακόρ, Νέιρα, Τσιλιανίδης, Σεμέντο, Μάνος.
Στην αποστολή μετέχουν 19 παίκτες.
Αυτοί είναι οι: Σωτηρίου, Δερμιτζάκης, Sakor, Κουτρουμπής, Νάστος, Neira, Μάνος, Semedo, Μαρινάκης, Γιαννούλης, Τσιλιανίδης, Figueiredo, Vaz, Στάικος, Mellado, Κοροβέσης, Δεληγιαννίδης, Braun, Σουρνάκης.
Η αποστολή του ΟΦΗ, πέταξε στις 8:15 το πρωί της Παρασκευής (20/9) με προορισμό τη Θεσσαλονίκη κι από εκεί μετέβη οδικώς στον Βόλο. Το απόγευμα θα γίνει προπόνηση στην πρωτεύουσα της Μαγνησίας, ενώ μετά το τέλος του αγώνα (Σάββατο 21/9, 17:15), η ομάδα θα μεταβεί ξανά στη Θεσσαλονίκη όπου και θα διανυκτερεύσει. Η επιστροφή στο Ηράκλειο θα γίνει στις 6:35 το πρωί της Κυριακής (22/9).
Δείτε στο παρακάτω VIDEO απο το OΦΗ-ΤV τι δήλωσε ο προπονητής του ΟΦΗ Γιώργος Σίμος, για το παιχνίδι του ΟΦΗ στο Βόλο.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η πρώτη ουσιαστική παρέμβαση του Ηρακλειώτη Υφυπουργού Λευτέρη Αυγενάκη, στον αθλητισμό της γενέτειρας του (Ηράκλειο), είναι η υπογραφή της σύμβασης για την καταβολή 500 χιλιάδων ευρώ, που απαιτούνται, προκειμένου να αντικατασταθεί το φθαρμένο κουλουάρ στίβου στο στάδιο Ελευθερίας, στο οποίο προπονούνται καθημερινά πρωταθλητές Ελλάδος, εκατοντάδες αθλητές αλλά και πολλοί Ηρακλειώτες.
Για το έργο αυτό, είχε γίνει προσπάθεια βέβαια και απο την προηγούμενη κυβέρνηση, μέσα απο τοπικά στελέχη της περιοχής μας.
Απλά, ο Υπουργός βάζει πλέον την υπογραφή του, σε ένα επιβεβλημένο έργο, που θα ολοκληρωθεί άμεσα.
Ενα έργο πνοής, για τον κλασσικό αθλητισμό του Ηρακλείου, που είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο, με ναυαρχίδα τον ΟΦΗ, που είναι 7ο σωματείο στην Ελλάδα, και απο τις μεγάλες δυνάμεις του κλασσικού αθλητισμού στη χώρα, την τελευταία δεκαετία.
Ολα δείχνουν όμως, ότι αυτό το έργο δεν θα είναι και το μοναδικό, στην περιοχή μας.
Ο Υφυπουργός Αθλητισμού και η Περιφέρεια Κρήτης, έχουν συναποφασίσει, έχοντας πρώτα αφουγκραστεί τις ανάγκες των ανθρώπων του αθλητισμού στην περιοχή μας, ότι στο Ηράκλειο θα πρέπει να γίνει πάση θυσία ένα νέο κολυμβητήριο, καθώς το μοναδικό που υπάρχει, δεν μπορεί να καλύψει τις ανάγκες, αλλά και ένα ακόμη κλειστό γυμναστήριο-προπονητήριο.
Για το κολυμβητήριο, η απόφαση είναι ειλημμένη και εξετάζονται διάφορες εκτάσεις, κοντά στο Ηράκλειο, ενώ έχει ήδη ξεκινήσει και η σχετική έρευνα για το κλειστό προπονητήριο.
Είναι επίσης δεδομένο, ότι θα επιδιώξει ισχυρή χρηματοδότηση του Παγκρητίου σταδίου, ώστε να μπορέσει να αποτελέσει σπίτι της Εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου τα επόμενα χρόνια, όπως έχει ήδη γίνει με τα Δυο Αοράκια και την Εθνική μπάσκετ.
Οταν τοποθετήθηκε ο Λευτέρης Αυγενάκης στο πόστο του Υφυπουργού Αθλητισμού, είχα γράψει ότι είναι μια ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ, για τον αθλητισμό της περιοχής μας, που ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να χαθεί, σε ότι αφορά, τον σχεδιασμό και την διεκδίκηση αθλητικών εγκαταστάσεων που λείπουν απο το Ηράκλειο.
Και αυτό επαναλλαμβάνω και σήμερα στους αθλητισμούς φορείς, τα σωματεία και τους παράγοντες, οι οποίοι πρέπει να βαδίσουν συντεταγμένα, με σχέδιο, για να διεκδικήσουν το καλύτερο που μπορούν.