karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Την ΕΟΚ, που επέλεξε τον ΟΦΗ να εκπροσωπήσει την Ελλάδα, στο διεθνές τουρνουά που έγινε στην Ταιλάνδη, αλλά και τον πρόεδρο της ΕΚΑΣΚ Μπάμπη Μαρκάκη για τη συμβολή του σε όλο αυτό, ευχαρίστησε μιλώντας στο Ράδιο Κρήτη, ο πρόεδρος της επιτροπής μπάσκετ του ΟΦΗ, Μανόλης Αλεξάκης.

Ο ΟΦΗ βίωσε μια σπουδαία εμπειρία για πρώτη φορά στην ιστορία του και όπως ανέφερε ο Μ. Αλεξάκης "επειδή θέλω να είμαι δίκαιος και να αναγνωρίζω αυτά που πρέπει να αναγνωρίζουμε , θέλω να πω ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στην ΕΟΚ που επέλεξε τον ΟΦΗ να εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην Ταϊλάνδη , όπως επίσης και στον πρόεδρο της ΕΚΑΣΚ, Μπάμπη Μαρκάκη ο οποίος πραγματικά έχει στηρίξει πάρα πολύ αυτή την προσπάθεια στον ΟΦΗ, όπως στηρίζει και φυσικά όλο το Κρητικό μπάσκετ".

Για την εικόνα του ΟΦΗ στο τουρνουά, ανέφερε ότι "τα πράγματα πήγαν πολύ καλύτερα από ότι περιμέναμε στο τουρνουά και οι τρεις αγώνες που περιμέναμε ότι θα παίξουμε τελικά έγιναν πέντε. Αυτό φυσικά ήταν ιδιαίτερα επίπονο σε περίοδο προετοιμασίας όμως η παρουσία της ομάδας στην Ταϊλάνδη, μας γέμισε όλους τους ανθρώπους που είμαστε κοντά στην ομάδα με χαρά, περηφάνια και ικανοποίηση.  Ήταν η πρώτη φορά που η ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ, βγήκε εκτός συνόρων και μάλιστα πήγαμε στην άλλη άκρη του κόσμου, σε ένα πάρα πολύ καλό τουρνουά, με υψηλό επίπεδο διοργάνωσης. Άλλωστε ήταν τουρνουά της FIBA. Nομίζω ότι πήγαμε πάνω από αυτό το οποίο περιμέναμε να καταφέρουμε.

Όπως να το κάνουμε, μια τέτοια διάκριση σε ένα τέτοιο τουρνουά είναι πολύ σημαντική για ένα σύλλογο που δεν έχει γνωρίσει στο παρελθόν επιτυχίες. Δεν είμαστε το Ηράκλειο, που είχε διαγράψει μία λαμπρή πορεία στο μπασκετικό στερέωμα της χώρας, εκπροσωπώντας την Κρήτη και στην Ευρώπη.
Νομίζω η τρίτη θέση στο διεθνές τουρνουά της Ταϊλάνδης, είναι μία πολύ σημαντική στιγμή αν σκεφτούμε που αγωνιζόμασταν πέρυσι αλλά και πρόπερυσι .
Θα ήθελα να ήμουν και εγώ εκεί, αλλά δεν μπορούσα για επαγγελματικούς λόγους. Αυτό που έζησαν τα μέλη της αποστολής ήταν μία αξέχαστη εμπειρία και το χάλκινο μετάλλιο ήταν το κερασάκι στην τούρτα.Ήταν κάτι πρωτόγνωρο για παίκτες και προπονητή να παίζουν μπάσκετ με πολύ διαφορετικές ομάδες, σε μία διαφορετική κουλτούρα. Αντιλαμβάνεσαι ότι είναι μία ξεχωριστή εμπειρία".
Επόμενη αγωνιστική υποχρέωση για τον ΟΦΗ, το παιχνίδι με τον Πρωτέα Βούλας, που θα γίνει την Παρασκευή (20/9, 5μμ) στην Αθήνα, για το Κύπελλο Ελλάδος. Το παιχνίδι είναι νοκ-άουτ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Το τζακ-ποτ του ΟΦΗ

Στο παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Παναιτωλικό, έκανε πρεμιέρα το OFI FC Official Store της ομάδας, που στεγάζεται στο γήπεδο "Θ. Βαρδινογιάννης" μεταξύ των Θυρών 8 & 9!

Την μπουτίκ επισκέφθηκε ο πρόεδρος του ΟΦΗ Μιχάλης Μπούσης,μαζί με τον αντιπρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, κ. Άντζελο Παλυβό και τον γιο του κ. Μπούση, Δημήτρη και εξέφρασαν την ικανοποίηση τους (στην φωτογραφία ο κ. Μπούσης με το μέλος του Δ.Σ. της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Μιχάλη Μυλωνάκη).
Παράλληλα, μια ακόμη ευχάριστη νότα, στις αλλαγές του γηπέδου, είναι το "VIP LOUNGE", κάτω απο τη θύρα 9 για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των VVIP εισιτηρίων διαρκείας.

Το τρόπαιο από τον τελικό κυπέλλου 1987, καθώς και η φανέλα του Μύρωνα Σηφάκη από εκείνο το ματς βρίσκονται σε περίοπτη θέση, όπως και η σημαία του ΟΦΗ όταν ανέβηκε στην Α' Εθνική το 1968.

Ένας υπέροχος χώρος άνεσης, ο οποίος συνεχώς θα βελτιώνεται και θα εμπλουτίζεται με ιστορικά κειμήλια του ΟΦΗ.

Και οι δυο χώροι, ασφαλώς και αναβαθμίζουν την γενικότερη εικόνα του γηπέδου του ΟΦΗ.

Γ.Κορτς
Δείτε τις σχετικές φωτογραφίες

 

Η πρώτη μεγάλη γκέλα, απο ένα απο τα φαβορί στην Α1 ΕΠΣΗ, έγινε απο την πρώτη κι' όλας αγωνιστική του πρωταθλήματος.

Ο Αλμυρός αν και προηγήθηκε με 1-3, με τον Αλέξη Περογαμβράκη να πετυχαίνει το πρώτο του γκολ, τελικά ισοφαρίστηκε στις καθυστερήσεις (3-3) στο Τυμπάκι.

Την ίδια ώρα, η Δαμάστα (φωτογραφία) με δυο γκολ του Καστελιανάκη, κέρδισε εύκολα τον Ζαρό με 2-0 και μπήκε με το δεξί στο πρωτάθλημα.

Με διπλό ξεκίνησε ο Ρωμανός στο Αρκαλοχώρι με τον έμπειρο Μιχελακάκη (0-1), ενώ με νίκη ξεκίνησε και ο ΠΑΝΟΜ 2-0 τον Ανθεστίωνα.

Στραβοπάτησε ο ΠΑΟΚρουσώνα, ο οποίος ηττήθηκε στο Αστρίτσι απο την Τριτωνία με 2-1.

Δείτε στα παρακάτω VIDEO γκολ απο τα παιχνίδια Δαμάστα-Ζαρός 2-0, ΟΦΑ-Ρωμανός 0-1 και Τριτωνία-ΠΑΟΚ 2-1.

 

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi