Η ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ, επιστρέφει φουριόζα απο την Ταιλάνδη, μετά απο ένα "χορταστικό" δεκαήμερο απο μπάσκετ και εμπειρίες, απο τη συμμετοχή της στο διεθνές τουρνουά, στο οποίο κατέλαβε την τρίτη θέση, που της έδωσε και το οικονομικό έπαθλο των δέκα χιλιάδων δολαρίων και μπαίνει αμέσως στις επίσημες υποχρεώσεις της, για τη φετινή σεζόν!
Την Παρασκευή (5μμ) αντιμετωπίζει τον Πρωτέα Βούλας στην Αθήνα, για το θεσμό του Κυπέλλου Ελλάδος, στον οποίο και μετέχει ο ΟΦΗ της Β' Εθνικής.
Το αξιοσημείωτο, είναι ότι, η αποστολή επιστρέφει απο το κοπιαστικό ταξίδι στην Ταιλάνδη, την Παρασκευή το πρωί και με το...τζετ λαγκ της πτήσης, θα μεταβεί στο γήπεδο, για το παιχνίδι με τον Πρωτέα!
Βέβαια, θα γίνει μια στάση μερικών ωρών στο ξενοδοχείο της Ελευσίνας, που χρησιμοποιεί ο μπασκετικός ΟΦΗ στις διαμονές του, στην Αθήνα, ωστόσο, μια...κούραση θα την έχουν, οι παίκτες!
Ο Βασίλης Ράλλης-και σωστά- έχει αξιλογήσει το παιχνίδι με τον Πρωτέα, ως ένα ακόμη φιλικό προετοιμασίας (και ότι ήθελε προκύψει) για τον ΟΦΗ , ο οποίος έδωσε στην Ταλιάνδη 5 παιχνίδια (!) και θα πρέπει να είναι προσεκτικός στην διαχείριση του έμψυχου δυναμικού, ώστε να μην προκύψουν προβλήματα τραυματισμών, τώρα που η προετοιμασία της ομάδας μπαίνει στην τελική ευθεία, για την έναρξη του πρωταθλήματος της Β' Εθνικής, στις 6 Οκτωβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Με δυο γκολ, τρία συνολικά, σε τρείς αγωνιστικές, ο Κοσμάς Τσιλιανίδης, (μαζί με τον Δημήτρη Μάνο), οδηγεί τον ΟΦΗ, στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος.
Με δυο δικά του γκολ (και ένα του Μάνου) ο ΟΦΗ, καθάρισε και τον Παναιτωλικό και έβαλε στην τσέπη 7 βαθμούς, στις τρείς πρώτες αγωνιστικές.
Ο Τσιλιανίδης αποθεώθηκε απο τον κόσμο του ΟΦΗ μετά το παιχνίδι με την ομάδα του Αγρινίου, καθώς ήταν αναμφίβολα ο κορυφαίος του γηπέδου.
"Μπράβο παιχταρά! Συνέχισε έτσι" του φώναξαν οι φίλαθλοι του ΟΦΗ απο την κερκίδα.
Και στην αναχώρηση του, όμως απο τα αποδυτήρια, δέχθηκε χειροκροτήματα για το πολύ καλό του ξεκίνημα, με τη φανέλα του ΟΦΗ.
Tσιλιανίδης και Μάνος, έχουν συνθέσει μέχρι σήμερα, ένα "φονικό" επιθετικό δίδυμο με 6 γκολ στους δυο τελευταίους αγώνες του ΟΦΗ, τους οποίους η κρητική ομάδα κέρδισε με το ίδιο σκορ το 3-1 (το έβδομο γκολ του ΟΦΗ το έχει βάλει ο Μεγιάδο στο 1-1 με τον Αρη).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το εντυπωσιακό, στη μεταγραφή του Ανέστη Αναστασιάδη στη Δαμάστα, είναι ότι ο 36χρονος κεντρικός αμυντικός, που έπαιζε μέχρι το καλοκάιρι στην Σουπερλιγκάτη Λαμία, δέχθηκε να παίξει σε μια ομάδα που αγωνίζεται 4 κατηγορίες κάτω!
Απο την Α' Εθνική, βρέθηκε ξαφνικά στο Α' Τοπικό Ηρακλείου (μεσολαβούν η Σούπερ Λιγκ 2, η Football league και η Γ' Εθνική).
Το Α' τοπικό Ηρακλείου, θα έχει φέτος και άλλους Σπουπερλιγκάτους παίκτυες με καλό βιογραφικό στην Σούπερ Λίγκ (Περογαμβράκης, Μονιάκης, Ρουμπάκης, Τριανταφύλλου, Γιαλούσης), όμως κανείς απο αυτούς δεν ήταν "φρέσκος" στην Σούπερ Λίγκ, όπως ο Ανέστης!
Οι περισσότεροι έχουν "φύγει" κάποια χρόνια απο την μεγάλη κατηγορία και είχαν επιλέξει να αγωνιστούν σε χαμηλότερες κατηγορίες τα τελευταία χρόνια, όπως είναι η Β' και η Γ' Εθνική.
Ο Αναστασιάδης όμως, έρχετα απευθείας και ως "ενεργός" σε αυτήν, και αυτό είναι που κάνει ακόμη πιο "θορυβώδη" την μεταγραφή του, στην φιλόδοξη Δαμάστα.
Οι πληροφορίες λένε, ότι, πριν πεί το "ναι" στη Δαμάστα, ο Αναστασιάδης, δεν τα βρήκε με τονΔιαγόρα Ρόδου (Football league), στο οικονομικό και τελικά συμφώνησε με την δελεαστική οικονομική πρόταση του ιδιοκτήτη της Δαμάστας, Αντώνη Παπαδάκη.
Η Δαμάστα, στο πρόσωπο του Αναστασιάδη, βρίσκει ένα ηγέτη στην άμυνα, ο οποίος ακόμη και στα 36 του, είναι πολυτέλεια για το τοπικό πρωτάθλημα.
Ο Ανέστης που δεν είναι ξένος στο Ηράκλειο, καθώς έπαιξε ξανά στον ΟΦΗ στην αρχή της καριέρας του (2002-2006) επιστρέφει σε μια γνώριμη για αυτόν πόλη, στην οποία θα βρεί παλιούς φίλους και συμπαίκτες.
Eνώ, το Ηράκλειο, είναι και ο τόπος καταγωγής της γυναίκας του, οπότε έχει ένα ακόμη λόγο, να πεί το "ναί" στην επιστροφή του, στην πόλη.
Δαμάστα και Αλμυρός, έχουν ανεβάσει ψηλά τον πήχη αγωνιστικά και οικονομικά στην Α1 ΕΠΣΗρακλείου και έχουν φτιάξει ρόστερ που θα τα ζήλευαν ομάδες Γ' Εθνικής.
Ο Αλμυρός, πριν απο μερικές εβδομάδες, έκανε το "μπαμ" με την απόκτηση του άλλοτε "μπομπέρ" του ΟΦΗ, Αλέξη Περογαμβράκη και τώρα η απόκτηση του Αναστασιάδη, απο το άλλο φαβορί για τον τίτλο (Δαμάστα) είναι μια ρελάνς.
Θα υπάρξει άραγε "απάντηση" απο την ομάδα του Γαζίου;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τα αφεντικά τρελάθηκαν στο τοπικό Ηρακλείου