Ενα ακόμη ποδοσφαιριστή με δυνατό βιογραφικό Σούπερ Λίγκ, πήρε η Δαμάστα. Μετά τον Τάσο Τριανταφύλλου και τον Μανόλη Ρουμπάκη, ενέταξε στο δυναμικό της και τον 36χρονο Ανέστη Αναστασιάδη, ο οποίος μέχρι και το περασμένο καλοκαίρι αγωνιζόταν στην Σούπερ Λίγκ, με τη Λαμία. Ο Αναστασιάδης, είναι ένας ηγέτης στην άμυνα και σίγουρα με την εμπειρία του, θα μπορέσει να προσφέρει πολλά στην ομάδα της Δαμάστας. O Aναστασιάδης έχει δεσμούς με το Ηράκλειο, καθώς απο το 2002-2006 αγωνιζόταν στον ΟΦΗ.
Η ανακοίνωση της Δαμάστας αναφέρει:
Έγραψε ιστορία σήμερα ο Αθλητικός Όμιλος Δαμάστας καθώς στο δυναμικό της ομάδας ανήκει και επίσημα ο Ανέστης Αναστασιάδης! Ο 36χρονος πολύπειρος κεντρικός αμυντικός μέχρι πριν λίγους μήνες αγωνιζόταν σε επίπεδο Super League, ήταν μάλιστα αρχηγός της Λαμίας και πλέον θα κοσμεί με την παρουσία του την Δαμάστα και το ηρακλειώτικο ποδόσφαιρο!
Πρόκειται για έναν ποδοσφαιριστή με τεράστιο βιογραφικό σε επίπεδο Super League ενώ είναι χαρακτηριστικό ότι τις δύο φορές τα τελευταία χρόνια που αγωνίστηκε σε επίπεδο Football League πανηγύρισε ιστορικές ανόδους στην Super League, με την Καλλονή το 2013 και την Λαμία το 2017.
Αποτελεί έναν από τους κορυφαίους Έλληνες αμυντικούς σε συμμετοχές στις επαγγελματικές διοργανώσεις με 410 σε Super League – Football League και Κύπελλο Ελλάδας ενώ έχει σημειώσει 13 γκολ.
Το βιογραφικό του Αναστασιάδη
Ο Ανέστης Αναστασιάδης γεννήθηκε στις 21 Ιανουαρίου 1983 στην Πτολεμαΐδα. Τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα τα έκανε στον Ηρακλή Πτολεμαΐδας και από εκεί έκανε το βήμα προς το… όνειρο καθώς το 2000 πήγε στη Βαρκελώνη και για δύο χρόνια ήταν μέλος του έμψυχου δυναμικού της Μπαρτσελόνα Β’!
Το 2002 επέστρεψε στην Ελλάδα για να φορέσει τη φανέλα του ΟΦΗ όπου αγωνίστηκε στην Α’ Εθνική για πρώτη φορά στην καριέρα του μέχρι το 2006.
Μάλιστα ήταν στην βασική 11άδα του ΟΦΗ στον αλησμόνητο «τελικό» σωτηρίας με τον Λεβαδειακό στο κατάμεστο Παγκρήτιο. Συνολικά με τον ΟΦΗ αγωνίστηκε σε 47 παιχνίδια πρωταθλήματος στην Α’ Εθνική. Το καλοκαίρι του 2006 αποχώρησε από την Κρήτη με προορισμό ένα άλλο νησί για να φορέσει τη φανέλα της Κέρκυρας (2006-07).
Τα επόμενα χρόνια αγωνίστηκε σε Εθνικό Αστέρα (2007-08), Ιωνικό Νίκαιας (2008-09) και το καλοκαίρι του 2009 πήγε στο Αγρίνιο για να φορέσει τη φανέλα του Παναιτωλικού, όπου συνέχισε να αγωνίζεται σε επίπεδο Super League, όντας ένας από τους καταξιωμένους κεντρικούς αμυντικούς της πρώτης τη τάξει κατηγορίας του ελληνικού ποδοσφαίρου.
Στο Αγρίνιο έμεινε ως το 2012 όπου πήγε στην Καλλονή και παίζοντας στην Football League αποτέλεσε βασικό στέλεχος στην άνοδο της ομάδας της Μυτιλήνης το 2013 για πρώτη φορά στην ιστορία της στην Super League. Στην Καλλονή παρέμεινε τέσσερα χρόνια συνολικά, ως το καλοκαίρι του 2016. Μάλιστα, με την Καλλονή είχε και την πιο αποδοτική τετραετία της καριέρας του με 110 συμμετοχές σε Super League-Football League και 7 γκολ.
Εκείνη τη χρονιά αποδέχτηκε την πρόταση της Λαμίας για το πρωτάθλημα της Football League και ήταν και πάλι εκείνος που έπαιξε καθοριστικό ρόλο ώστε η ομάδα ένα χρόνο αργότερα, το 2013, να πανηγυρίσει την παρθενική της συμμετοχή στην Super League. Μάλιστα φόρεσε και το περιβραχιόνιο του αρχηγού, παραμένοντας στη Λαμία ως το φετινό καλοκαίρι. Συνολικά την τελευταία τριετία στη Λαμία ο 36χρονος αμυντικός μέτρησε 72 συμμετοχές σε πρωτάθλημα και Κύπελλο και δύο γκολ.
*Η συμφωνία του ΑΟ Δαμάστας με τον Ανέστη Αναστασιάδη επισημοποιήθηκε στην οικία του προέδρου κ. Αντώνη Παπαδάκη στην Χερσόνησο. Στη φωτογραφία ο Ανέστης Αναστασιάδης με τον Τεχνικό Διευθυντή της Δαμάστας κ. Γιάννη Νικηφόρο.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Είδε και… απόειδε, ο Αγγελος Χαντί και επέστρεψε στην Ελλάδα.
Μετά από ένα χρόνο στην Αλβανία και την Λουφτετάρι, ο 30χρονος πρώην μέσος του ΟΦΗ και του Εργοτέλη, πήρε το δρόμο για την επιστροφή στα πάτρια εδάφη.
Επόμενος σταθμός του, η φιλόδοξη Καβάλα που αγωνίζεται στην Football league.
Σε αυτήν, ο Αγγελος, θα επιχειρήσει να κάνει ένα νέο ξεκίνημα.
Δυστυχώς, οι επιλογές του τεχνίτη μέσου, τα τελευταία χρόνια, δεν ήταν και οι καλύτερες.
Ειδικά, μετά την αποχώρηση του, από τον ΟΦΗ.
Η επιλογή αυτή, θα έλεγα ότι ήταν μοιραία για τον ίδιο.
Βιάστηκε να αποχωρήσει, σε μια εποχή, όπου ναι μεν υπήρχαν οικονομικές δυσκολίες στην ομάδα, αλλά και μια δυναμική για το μέλλον.
Μπορεί να είχε κάποια προβλήματα με μερίδα του κόσμου, αλλά είχε και υποστηρικτές.
Κάποιοι του "φούσκωσαν" τα μυαλά τότε, που είχε έρθει και η κλήση στην Εθνική Ιορδανίας και παρασύρθηκε.
Με τον ΟΦΗ και τις εμφανίσεις του σε Γ’ Εθνική και Football league πέτυχε να κληθεί στην Εθνική Ιορδανίας, που του άνοιξε ορίζοντες για την καριέρα του, αλλά η εξέλιξη για τον ίδιο δεν ήταν ακριβώς όπως θα την περίμενε.
Πήγε στον Αρη, όπου δεν έπαιξε καθόλου, ακολούθησε ο Αήττητος Σπάτων (!) , μετά η Αλβανία και τώρα η Καβάλα.
Ο Αγγελος Χαντί, ήταν από τους παίκτες που πραγματικά βοήθησαν τον ΟΦΗ , στην άνοδο από την Γ’ στην Β’ Εθνική, στη μεγάλη ανατροπή που έκανε η κρητική ομάδα, στον δεύτερο γύρο, αλλά αυτό ήταν το καλύτερο του πέρασμα, από τον ΟΦΗ.
Στον Αγγελο, ευχόμαστε υγεία στο νέο του ξεκίνημα στην Καβάλα και το κυριότερο, να μπορέσει να ξαναβρεί τον εαυτό του.
Η ανακοίνωση της Καβάλας για την απόκτηση του Αγγελου Χαντί, αναφέρει τα εξής:
«Η Α.Ε. Α.Ο. ΚΑΒΑΛΑ 1965, συνεπής στις δεσμεύσεις της είναι στην ευχάριστη να ανακοινώσει την απόκτηση του διεθνή ποδοσφαιριστή με την Εθνική Ιορδανίας Άγγελου Χαντί, παίκτη με ιδιαίτερα πλούσιο βιογραφικό και πολλές εμπειρίες από το Ελληνικό ποδόσφαιρο. Πρόκειται για έναν ποδοσφαιριστή με πολλές παραστάσεις από όλα τα εθνικά πρωταθλήματα της χώρας μας, που αγωνίζεται στη θέση του επιθετικού μέσου και με την παρουσία του αναμένεται να βοηθήσει την ομάδα μας για να υλοποιήσει τους στόχους της.
Ο Άγγελος Χαντί γεννήθηκε στον Πύργο Ηλείας στις 7 Σεπτεμβρίου 1989, από Ιορδανό πατέρα και Ελληνίδα μητέρα. Ξεκίνησε να παίζει ποδόσφαιρο στις ακαδημίες του Πανηλειακού, και το 2008 υπέγραψε το πρώτο του επαγγελματικό συμβόλαιο στο εξωτερικό, με την Τρέντσιν του Πρωταθλήματος Σλοβακίας. Έπαιξε σε 11 αγώνες του Πρωταθλήματος κατά τη διάρκεια της σεζόν και ακολούθησε το σύλλογο στην Πρώτη Κατηγορία μετά τον υποβιβασμό του στο τέλος της σεζόν 2007-08. Στη συνέχεια επέστρεψε στην Ελλάδα τον Ιανουάριο του 2010 και εντάχθηκε στην ομάδα της Γ΄ Εθνικής Ολυμπιακό Χερσονήσου, υπογράφοντας συμβόλαιο 6 μηνών.
Αφού εντυπωσίασε με τις εμφανίσεις του στη Γ΄ Εθνική, υπέγραψε 5ετές συμβόλαιο με τον Εργοτέλη, που αγωνιζόταν στην Σούπερ Λιγκ το 2010. Συνολικά είχε 34 συμμετοχές πρωταθλήματος και σημείωσε 4 γκολ, συμβάλλοντας έτσι στην κατάκτηση της 2ης θέσης από την ομάδα του και την ταχεία επιστροφή στη Σούπερ Λιγκ. Ο Χαντί έπαιξε για τους Κρητικούς στην κορυφαία κατηγορία για δύο ακόμα σεζόν και ορίστηκε υπαρχηγός της ομάδας κατά την τελευταία του σεζόν. Στη μεταγραφική περίοδο του καλοκαιριού του 2015, αφού ο Εργοτέλης είχε και πάλι υποβιβαστεί στη Φούτμπολ Λιγκ, ο Χαντί αποφάσισε να αποχωρήσει. Κατά τη διάρκεια της πενταετούς θητείας του στην ομάδα είχε συνολικά 102 συμμετοχές και 11 γκολ σε όλες τις διοργανώσεις.
Τον Ιούνιο του 2015 υπέγραψε διετές συμβόλαιο με τον προσφάτως προβιβασμένο στη Σούπερ Λιγκ Ηρακλή.
Αφού έφυγε από τον Ηρακλή, ο Χαντί επέστρεψε στην Κρήτη, υπογράφοντας με τον ΟΦΗ στη Γ΄ Εθνική. Οι εμφανίσεις του με τον ΟΦΗ δεν πέρασαν απαρατήρητες και τον Δεκέμβριο του 2017 έλαβε την πρώτη του κλήση από την Εθνική Ιορδανίας.
Στις 29 Ιανουαρίου 2018 υπέγραψε συμβόλαιο με τον Άρη, που συμμετείχε επίσης στη Φούτμπολ Λιγκ, μέχρι το τέλος της σεζόν.
Στις 10 Σεπτεμβρίου 2018 υπέγραψε συμβόλαιο με τον προσφάτως προβιβασμένο στη Γ΄ Εθνική Αήττητο Σπάτων, με ελεύθερη μεταγραφή.
Στις 24 Ιανουαρίου 2019 υπέγραψε συμβόλαιο με τον αλβανικό σύλλογο Λουφτετάρι.
Λόγω της διπλής του ιθαγένειας, ο Χαντί ήταν επιλέξιμος να αγωνιστεί τόσο για την Εθνική Ελλάδας, όσο και για την Εθνική Ιορδανίας. Στις 7 Δεκεμβρίου 2017 αποδέχθηκε κλήτευση για να εκπροσωπήσει την Ιορδανία Έκανε το ντεμπούτο του στις 25 Δεκεμβρίου 2017, σε ένα φιλικό αγώνα με 1-1 εναντίον της Λιβύης».
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο δραστήριος Σήφης Κορωνάκης, συνεχίζει στην προεδρία των Παλαιμάχων του ΟΦΗ, μετά τις εκλογές που έλαβαν χώρα την Τετάρτη (18/9) στα γραφεία του συνδέσμου.
Παραφωνία, της διαδικασίας, η απουσία πολλών Παλαιμάχων του ΟΦΗ, από την παλιά και τη νέα γενιά.
Ο Σήφης, όμως δεν κρατάει κακία.
Όπως μας είπε «μου είχαν πεί πολλοί ότι θα έρθουν, αλλά δεν τα κατάφεραν. Δεν πειράζει. Εμείς τους θέλουμε κοντά μας».
Στα μεγάλα σχέδια του προέδρου των Παλαιμάχων του ΟΦΗ, είναι μια συνάντηση με τον ιδιοκτήτη της ΠΑΕ, Μιχάλη Μπούση, προκειμένου όπως λέει « να τον γνωρίσουμε και να μας γνωρίσει και να του μιλήσουμε για την προσπάθεια που κάνουμε και εμείς για τον ΟΦΗ».
Πάνω σε αυτό, ο πρόεδρος των Παλαιμάχων, ήδη σχεδιάζει μια βραδιά με ένα δείπνο των παλαιμάχων σε όλη την ποδοσφαιρική ομάδα, τη διοίκηση και τα μέλη του τεχνικού επιτελείου.
Στη νέα διοίκηση των Παλαιμάχων, οι …παλιοσειρές του ΟΦΗ, κυριαρχούν όπως ο Δημήτρης Παπαδόπουλος, ο Μανόλης Συντιχάκης, ο Γιώργος Χριστοφής, ο Γιώργος Βλάχος, ο Λευτέρης Πουπάκης, ο Βασίλης Καραίσκος, ο Μηνάς Τσαγκαράκης, ο Αντώνης Γιαλαμάς, ο Κώστας Πίτσος, ο Φανούρης Πατινιώτης και ο Γιώργος Τατίδης.
Από τη νέα γενιά, είναι χτυπητή η μοναξιά του Μανόλη Ρουμπάκη και πάνω σε αυτό ο Σήφης Κορωνάκης, θα πρέπει να βρεί τον τρόπο να τραβήξει και τους νεότερους σε ηλικία στα διοικητικά του συνδέσμου.
Στις εκλογές των παλαιμάχων του ΟΦΗ, το «παρών» έδωσε ο παλαίμαχος παράγοντας Κώστας Ρεπανάκης, ο οποίος ήταν και Γενικός Αρχηγός των περισσοτέρων στη δεκαετία του ’70.
Ακόμη, «παρών» ο Νίκος Τσαμπουράκης, που είναι σήμερα Γενικός Αρχηγός του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, αλλά είναι και παλαίμαχος, καθώς αγωνίστηκε σε Ερασιτέχνη ΟΦΗ και ΟΦΗ’ 94.
Στην διαδικασία παρέστη και το μέλος του Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Αντώνης Κοτσιφάκης, ο οποίος ευχήθηκε στους παλαίμαχους καλή θητεία και καλή δύναμη στο έργο τους.
Το νέο Δ.Σ. θα συγκροτηθεί σε σώμα, τις επόμενες ημέρες, ενώ η πρώτη δράση των παλαιμάχων του ΟΦΗ, μετά τις εκλογές, είναι ένα φιλικό με παλαίμαχους της Μελβούρνης, που θα γίνει την Παρασκευή (20/9, 8μμ) στο Παγκρήτιο στάδιο.