Videos απο τα δυο φιλικά παιχνίδια που έδωσε ο ΟΦΗ με τον Παναθηναικό στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, όπου παίχθηκε υψηλό επίπεδο βόλει "ανέβηκαν" στην επίσημη σελόδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ στο youtube. Ο ΟΦΗ κόντραρε στα ίσια μια απο τις καλύτερες ομάδες της Ελλάδος και άφησε υποσχέσεις για την παρθενική του συμμετοχή στη Volley League, που ξεκινάει στις 2 Νοεμβρίου.
Δείτε παρακάτω τα VIDEOS, με κομμάτια απο τις δυο φιλικές αναμετρήσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ενας μεγάλος κόουτς αποθεώνει τον ΟΦΗ
Παραμονή και ότι καλύτερο έρθει για τον ΟΦΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ ανέβηκε για πρώτη φορά στην ιστορία του, στην Volley League, αλλά ήρθε για να μείνει και όχι να αποτελέσει ομάδα-φωτοβολίδα.
Οι πρώτες εικόνες και τα πρώτα συμπεράσματα απο τα φιλικά που δίνει η ομάδα του Δημήτρη Ζλατιλίδη, επιβεβαιώνουν όλο αυτό που είχε αρχίσει να φαίνεται απο τις μεταγραφές.
Οτι δηλαδή, θα είναι μια πολύ ανταγωνιστική ομάδα, που θα κοντράρει στα ίσια ακόμα μεγάλες ομάδες, όπως για παράδειγμα ο Παναθηναικός, ο οποίος σε τρία φιλικά με τον ΟΦΗ, σε Ηράκλειο και Αθήνα στα δυο βρήκε μεγάλη αντίσταση και ειδικά στο τελευταίο, το οποίο τελικά πήρε στο ται-μπρέικ με 3-2 σετ (15-17), απειλήθηκε σοβαρά και με ήττα!
Και αν τα φιλικά ακόμη δεν είναι ασφαλή για συμπεράσματα, ο νέος της Volley League, που είναι ο ΟΦΗ, συγκεντρώνει όλο και περισσότερα εγκώμια, ανθρώπων του χώρου, για την ομάδα που έχει φτιάξει, αλλά και την προοπτική που δημιουργείται σε αυτήν.
Οταν ο προπονητής της Εθνικής ομάδας και προπονητής του Παναθηναικού Δημήτρης Ανδρεόπουλος, μιλάει με τόση βεβαιότητα για τον ΟΦΗ και τόσο όμορφα λόγια, τα σχόλια απο εμάς περιττεύουν.
Οταν, ο νούμερο ένα Ελληνας προπονητής βόλει ...χαμογελάει στην ερώτηση των δημοσιογράφων, για το αν ο ΟΦΗ καταφέρει να εξασφαλίσει την παραμονή του στην κατηγορία, τότε τι να πείς.
"Δεν ξέρω τι βλέπετε εσείς, αλλά εγώ βλέπω μια πολύ καλή ομάδα. Να είναι ο ΟΦΗ ακόμα πιο βελτιωμένος απο αυτό που παίζει; Aς είναι, θα είναι χαρά όλων" απάντησε ο Ομοσπονδιακός τεχνικός, μετά το δεύτερο φιλικό στο παλατάκι του ΒΑΚ, όπου ο ΟΦΗ "ζόρισε" τον Παναθηναικό.
Σύμφωνα με τον Δημήτρη Ανδρεόπουλο "ο ΟΦΗ δεν θα μείνει απλά στην κατηγορία, θα κάνει και μια πολύ καλή πορεία. Μια αξιοπρεπή πορεία".
Και συνέχισε λέγοντας ότι "ο ΟΦΗ δείχνει ότι επενδύει, έχει καταφέρει να φέρει στην ομάδα του, πολυ ικανούς και έμπειρους αθλητές και είμαι βέβαιος ότι η πορεία του στο πρωτάθλημα, θα είναι εξαιρετική".
Ακόμη ο ικανός προπονητής, επισημαίνει με νόημα πως "η Κρήτη χρειάζεται μια ομάδα στην Volley League. Είμαστε όλοι ευχαριστημένοι όταν έχουμε μια ομάδα σαν τον ΟΦΗ που δείχνει ότι επενδύει, έχει καταφέρει να φέρει στην ομάδα του, πολυ ικανούς και έμπειρους αθλητές και είμαι βέβαιος ότι η πορεία του στο πρωτάθλημα, θα είναι εξαιρετική".
Με παράσημο αυτά τα εγκώμια, ο ΟΦΗ ετοιμάζεται για την παρθενική του συμμετοχή στην μεγάλη κατηγορία του Ελληνικού βόλει.
Ο προπονητής του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης, κρατάει -και σωστά- χαμηλά τη μπάλα και όπως λέει "πρώτα η παραμονή και μετά ότι καλύτερο έρθει, θα είναι καλό για τον ΟΦΗ, το Ηράκλειο και την Κρήτη.
Οι αντίπαλοι του ΟΦΗ σε αυτό το ταξίδι που ξεκινάει στις 2 Νοεμβρίου, είναι οι Ολυμπιακός, ΠΑΟΚ, Παναθηναϊκός, Ηρακλής, Φοίνικας Σύρου, ΑΟ Κηφισιάς, Ελπίδα, ΟΦΗ, Παμβοχαϊκός και Εθνικός Αλεξανδρούπολης.
Απο τις δέκα ομάδες, πέφτουν οι δυο τελευταίες.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τις δηλώσεις του Δημήτρη Ανδρεόπουλου στην ΚΡΗΤΗ-TV
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Παραμονή και ότι καλύτερο έρθει για τον ΟΦΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το τμήμα στίβου του ΟΦΗ είναι μια μεγάλη οικογένεια.
Το στάδιο Ελευθερίας, γέμισε παιδικές φωνές από τους μικρούς αθλητές του ΟΦΗ, στον καθιερωμένο ετήσιο αγιασμό του τμήματος, που σηματοδοτεί την έναρξη της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Ο ΟΦΗ φέτος, τερμάτισε στην 7η θέση στην Ελλάδα και θέλει να διατηρηθεί στην ελίτ του Ελληνικού αθλητισμού, όπως κάνει σταθερά την τελευταία δεκαετία.
Ο επικεφαλής του τμήματος στίβου του ΟΦΗ και αντιπρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Παναγιώτης Αντωνακάκης, ευχαρίστησε τους γονείς που εμπιστεύονται τα παιδιά τους στον ΟΦΗ, αλλά και τους χορηγούς του τμήματος, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στην ΚΕΝ θυγατρική εταιρία του Ομίλου ΚΑΡΑΤΖΗ, η οποία για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, είναι ο κεντρικός χορηγός του τμήματος.
«Χωρίς την βοήθεια του Ομίλου Καράτζη και της ΚΕΝ, αλλά και κάποιων άλλων χορηγών που είναι δίπλα μας, δεν θα μπορούσαμε να τα καταφέρουμε» ανέφερε ο κ. Αντωνακάκης, ο οποίος σε ότι αφορά την αγωνιστική εικόνα του τμήματος στίβου του ΟΦΗ, ανέφερε ότι «είμαστε ικανοποιημένοι. Είχαμε μια καλή χρονιά, με την 7η θέση στην Ελλάδα, 18 μετάλλια και αρκετές διακρίσεις εντός και εκτός Ελλάδος».
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους, ο αντιπεριφερειάρχης και υπεύθυνος για θέματα αθλητισμού της Περιφέρειας Κρήτης, Νίκος Συριγωνάκης, ο πρόεδρος της νέας διοίκησης του ΕΑΚΗ Νίκος Ζερβός με τους συνεργάτες του, ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ Ηρακλείου Βαγγέλης Καρκανάκης, τα μέλη του Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ , οι προπονητές του τμήματος και οι γονείς των αθλητών.
Αμέσως μετά τον αγιασμό, ακολούθησε το καθιερωμένο μπάρμπεκιου, με πολλά εδέσματα για τους παρευρισκόμενους και ευχές για μια πετυχημένη σεζόν για το τμήμα στίβου του ΟΦΗ.