Η διακοπή του πρωταθλήματος, τόσο της Σούπερ Λίγκ 1, ό και της Σούπερ Λίγκ 2, δίνει τη δυνατότητα σε ΟΦΗ και Εργοτέλη, να κάνουν ένα προπονητικό φιλικό παιχνίδι και με αυτόν τον τρόπο, να προσπαθήσουν να διατηρήσουν το ρυθμό τους.
Ετσι, οι δυο ομάδες συμφώνησαν , για ένα φιλικό παιχνίδι που θα γίνει το Σάββατο στις 11 το πρωί στο Παγκρήτιο στάδιο, το οποίο όμως θα είναι κλειστό για τους φιλάθους.
Στο παιχνίδι οι δυο προπονητές (Σίμος και Ταουσιάνης) θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν πρόσωπα και σχήματα, ενόψει των επίσημων παιχνιδιών που ακολουθούν και για τους δυο.
Ο ΟΦΗ έχει μπροστά του το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, ενώ ο Εργοτέλης, περιμένει τις εξελίξεις με τα τηλεοπτικά της κατηγορία, ώστε να ξεκινήσει και πάλι το πρωτάθλημα που διεκόπη, καθώς τον περιμένει το κρητικό ντέρμπι με τον Πλατανιά, στο Παγκρήτιο στάδιο.
Γ.Κορτς
Οπως αναμενόταν ο Σεμέντο του ΟΦΗ, αναδείχθηκε mvp της 6ης αγωνιστικής, στην ψηφοφορία που διενεργείται απο το novasports.gr.
Ο ακραίος επιθετικός του ΟΦΗ, με τα δυο γκολ που πέτυχε στο 4-1 επί του Πανιωνίου συγκέντρωσε το 47% της σχετικής ψηφοφορίας.
Αυτό είναι το 5ο βραβείο που παίρνει παίκτης του ΟΦΗ, στις πρώτες 6 αγωνιστικές, είτε του πολυτιμότερου παίκτη, είτε του καλύτερου γκολ της αγωνιστικής.
Εχουν προηγηθεί οι Μεγιάδο, Μάνος, Τσιλιανίδης, Ναμπί και έπετει συνέχεια...
Γ.Κορτς
H Vodafone για 18η συνεχή χρονιά θα είναι κοντά στον ΟΦΗ και στηρίζει χορηγικά τα τμήματα βόλει, στίβου και μπάσκετ. Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ με ανακοίνωση του, ευχαριστεί την εταιρεία και τον Περιφερειακό διευθυντή Κρήτης και Νησιών Αιγαίου, Μένανδρο Παντελίδη για την έμπρακτη στήριξη, προς τον ΟΦΗ.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, αναφέρει:
Η κορυφαία εταιρεία κινητής τηλεφωνίας, η Vodafone, μέσω των καταστημάτων της στην Κρήτη, στηρίζει για 18η συνεχόμενη χρονιά, τον ΟΦΗ μας!
H Vodafone θα είναι φέτος χορηγός σε τρία τμήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ!
Στο τμήμα βόλει που αγωνίζεται στην Volley League, στο τμήμα στίβου που είναι 7ο στην Ελλάδα και στο τμήμα μπάσκετ, που αγωνίζεται στην Β’ Εθνική.
Η συμφωνία, επικυρώθηκε στην συνάντηση που είχε ο αντιπρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Παναγιώτης Αντωνακάκης με τον Περιφερειακό διευθυντή Κρήτης και Νησιών Αιγαίου Μένανδρο Παντελίδη και την υπεύθυνη χορηγιών και δημοσίων σχέσεων της Vodafone, Μαρία Μπελιβάνη.
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, θα ήθελε να ευχαριστήσει για μια ακόμη φορά την Vodafone, για τη στήριξη της προς τον ΟΦΗ και ειδικότερα τον κ. Μένανδρο Παντελίδη για την έμπρακτη στήριξη του στο σωματείο μας, όλα αυτά τα χρόνια.
Vodafone, σε ευχαριστούμε που είσαι κοντά στον ΟΦΗ μας!