Το εστιατόριο “Kuzina”, προστέθηκε στους χορηγούς υποστηρικτές της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, στην πρώτη και ιστορικη συμμετοχή της στην Volley League.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και του τμήματος βόλει του ΟΦΗ, αναφέρει:
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και το τμήμα βόλει του ΟΦΗ, ευχαριστούν το εστιατόριο “Kuzina” που είναι στο πλευρό της ομάδας μας, στην ιστορική της συμμετοχή στην Volley League και αποτελεί ένα βασικό χορηγό-υποστηρικτή, της προσπάθειας μας.
Απολαύστε τις μοναδικές γεύσεις και επιλογές του “Kuzina”, που βρίσκεται στην διεύθυνση Σοφοκλή Βενιζέλου 109.
Σας ευχαριστούμε για την υποστήριξη στον ΟΦΗ μας!
Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη
Στην Σούπερ Λίγκ 2, συνεχίζουν να ...μαδάνε τη μαργαρίτα, σε ότι αφορά στη σέντρα του πρωταθλήματος, λόγω της κατάστασης που επικρατεί στα τηλεοπτικά.
Ούτε αυτό το Σαββατοκύριακο, θα έχουμε πρωτάθλημα, οπότε οι κρητικές ομάδες Εργοτέλης, Πλατανιάς και ΑΟΧανιά, θα πρέπει να κάνουν το κουμάντο τους!
Οι ομάδες έπαιξαν την πρώτη αγωνιστική, αλλά τώρα συμπληρώνουμε δυο εβδομάδες διακοπής, που είναι καταστροφική για τον αγωνιστικό σχεδιασμό των ομάδων.
Το πρωτάθλημα αναμένεται να ξεκινήσει το Σαββατοκύριακο 26-27 Οκτωβρίου, καθώς οι "απειλές" των ομάδων προς την ΕΡΤ για τα τηλεοπτικά έσοδα δεν έπισαν τόπο.
Το ψαλίδι περίπου 60% απο τα χρήματα που τους είχε υποσχεθεί ο Βασιλειάδης (850 έκαστος) θα παραμείνει, οι ομάδες θα πάρουν 340 χιλιάδες το χρόνο και 660 εκείνες που έπεσεαν απο την Σούπερ Λίγκ (Απόλλων, Γιάννινα, Λεβαδειακός), ενώ το μόνο που φαίνεται να επιτυγχάνουν είναι η τηλεοπτική παραγωγή, των αγώνων, να επιβαρύνει τελικά την ΕΡΤ.
Μάλιστα, σύμφωνα με τα όσα διαβάσουμε στο έγκριτο a-sports του συναδλελφου Δημήτρη Δημητρίου "το πρωτάθλημα όποτε γίνει η επανεκκίνηση του δεν προβλέπεται να συνεχιστεί από εκεί που σταμάτησε, κοινώς από τη 2η αγωνιστική, αλλά από εκεί που θα ήταν κανονικά βάσει του αρχικού προγράμματος. Εν προκειμένω εφόσον το πρωτάθλημα ξεκινήσει 26-27/10 τότε θα διεξαχθεί η 5η αγωνιστική και οι τρεις ενδιάμεσες θα μπουν εμβόλιμες. Αυτό προβλέπεται από τους νέους κανονισμούς και υπάρχει και δεδικασμένο από πέρσι σε αντίστοιχη περίπτωση έπειτα από προσφυγή, που είχε κάνει -και κέρδισε- η ΠΑΕ Ολυμπιακός".
Δυστυχώς, στην Ελληνική Β' Εθνική επιβεβαιώνεται αυτό που λέμε ότι "κάθε χρόνο και χειρότερα".
Κατηγορία μιζέριας, χωρίς προγραμματισμό, που όλα όσα σχεδιάζονται για αυτήν είναι στο...γόνατο.
Και είναι πραγματικά κρίμα, καθώς είναι μια κατηγορία με πολλούς και καλούς Ελληνες ποδοσφαιριστές και πολύ καλό επίπεδο θεάματος, αν αναλογιστεί κανείς όλα αυτά τα θλιβερά που της συμβαίνουν.
Εχει βάλει υπέροχα γκολ, αλλά τώρα έβαλε το καλύτερο της ζωής του.
Ο Δημήτρης Μάνος, έγινε πατέρας, καθώς η σύζυγος του, Ολγα Φορτετσανάκη, έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι και το ζευγάρι πλέει σε πελάγη ευτυχίας!
Φίλοι, συγγενείς, αλλά και ο απλός κόσμος του ΟΦΗ, εύχονται στον σέντερ φορ του ΟΦΗ να του ζήσει ο "παιχταράς".
Η πρώτη εικόνα απο τον Μάνο-Τζούνιορ, δείχνει ότι ο μικρός μοιάζει περισσότερο στον μπαμπά, αλλά επειδή τα μωρά αλλάζουν, η μαμά ...ελπίζει!
Ενα είναι σίγουρο: Eνα νέο μεγάλο σέντερ-φορ γεννήθηκε, καθώς ο μπαμπάς περιμένει πως και πως να τον πάει στο γήπεδο!
Στον Δημήτρη και την Ολγα, ευχόμαστε να τους ζήσει το μωράκι τους, να είναι τυχερό και να το δουν όπως πραγματικά επιθυμούν.
Γ.Κορτς