Η ομάδα του ΟΦΗ ήταν η νικήτρια στον τελικό του Final 4 του Ομαδικού Πρωταθλήματος Παίδων-Κορασίδων Κρήτης 2019 με αντίπαλο την ΚΑΙΣΣΑ ΧΑΝΙΩΝ – ΣΑΜΑΡΙΑ με σκορ 3.5-2.5.
Η ομάδα του ΟΦΗ τερμάτισε αήττητη με 7 στα 7 στη σημαντικότερη νεανική ομαδική διοργάνωση της Κρήτης και κέρδισε το εισιτήριο για το 12ο Πανελλήνιο Ομαδικό Πρωτάθλημα Παίδων-Κορασίδων (τελική φάση) που θα διεξαχθεί στη Θεσσαλονίκη στις 28/11-1/12.
Στην Ανατολική Κρήτη επίσης συμμετείχε και ο ΟΦΗ 2000 (2η ομάδα του ΟΦΗ) που τερμάτισε 3ος.
Πολλά παιδιά βοήθησαν και τις δύο ομάδες του ΟΦΗ και συνολικά χρησιμοποιήθηκαν 20 αθλητές από την ακαδημία του συλλόγου.
Αναλυτικά με τον ΟΦΗ έπαιξαν οι Κουβίδης Γιάννης, Μπροκαλάκης Χρήστος, Παπιδάκης Γιώργος, Καζάκος Νίκος, Γοραντωνάκης Γιώργος, Εργαζάκη Ειρήνη, Ματθαιάκη Νεφέλη, Καρούζου Μελίνα, Σακλαμπανάκης Δημήτρης, Ορφανάκη Καλλιόπη και Μπακάλης Κωνσταντίνος, ενώ με τον ΟΦΗ 2000 οι Κοτσίνης Αλέξανδρος, Φραγκιαδάκης Νίκος, Ροδιτάκης Μάνος, Νύκταρη Άννα-Μαρία, Καπνιστού Μαρία, Φραγκιαδάκη Ουρανία, Δασκαλάκης Μάνος, Νύκταρης Μηνάς, Δασκαλάκης Άγγελος.
Με ανακοίνωση του ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, συγχαίρει όλα τα παιδιά για την προσπάθειά τους.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί η πολύ καλή απόδοση του Νίκου Καζάκου με το απόλυτο 7/7!!
Σημαντική συμβολή στην πορεία αυτή των ομάδων του σκακιστικού τμήματος του ΟΦΗ, είχαν οι προπονητές Χριστοδούλου Παναγιώτης και Παναγιωτάκος Νίκος οι οποίοι με τις κατάλληλες οδηγίες, τη στήριξη και την προετοιμασία, βοήθησαν τα παιδιά του ΟΦΗ, για το καλύτερο αποτέλεσμα. Αυτή η σπουδαία επιτυχία των παιδιών καθρεφτίζει τη δουλειά που γίνεται στις ακαδημίες του σκακιστικού τμήματος του ΟΦΗ.
Δυνατό ξεκίνημα για τα κορίτσια του ΟΦΗ, που επέστρεψαν στην Α' Εθνική γυναικών!
Στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος, με δυο υπέροχα γκολ της Βάσως Κυδωνάκη, κέρδισαν τη Λάρισα με 2-1 στο γήπεδο του ΠΟΑ, στο Ατσαλένιο και μπήκαν ιδανικά στο πρωτάθλημα.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της ΚΡΗΤΗ-TV τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ασχημα είναι τα μαντάτα για τον αμυντικό του ΟΦΗ, Παναγιώτη Δεληγιαννίδη.
Οι ενοχλήσεις στην μέση δεν λένε να υποχωρήσουν για τον παικτη, τον οποίο ο ΟΦΗ απέκτησε με ελεύθερη μεταγραφή απο τον ΠΑΟΚ και η απόφαση που ελήφθη είναι να μπεί στο χειρουργείο, για να δώσει λύση στο πρόβλημα του.
Οπως έγινε γνωστό, η επέμβαση αφορά στην "αποσυμπίεση κήλης μεσοσπονδύλιου δίσκου στην οσφυική χώρα" και έτσι ο ΟΦΗ θα στερηθεί τον παίκτη το επόμενο διάστημα.
O Δεληγιαννίδης, έχει ταλαιπωρηθεί πολύ φέτος με αυτον τον τραυματισμό και ίσως είναι ένας απο τους λόγους, που δεν έχει πάρει χρόνο στα πρώτα έξι παιχνίδια.
Το πρόβλημα είναι ότι στην θέση του αριστερού μπάκ, για την οποία αποκτήθηκε ο Δεληγιαννίδης αν και δεξιοπόδαρος, υπάρχει αυτή τη στιγμή μόνο ο Κοροβέσης, καθώς ο Γιαννούλης, αγωνίζεται στην θέση του αριστερού στόπερ.
Ισως η ένταξη του Κουτρουμπή στο βασικό σχήμα, δώσει την ευκαιρία στον Γιαννούλη, να επιστρέψει στο αριστερό άκρο, αν χρειαστεί στα επόμενα παιχνίδια.
Γ.Κορτς