
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μια απίστευτη αθλητική ιστορία, συνοδεύει το (ιστορικό) κλειστό γυμναστήριο του Λίντο.
Ιστορικό (εγκαίνια το 1985) και ...αγαπημένο καθώς την δεκαετία του '90 με την αλματώση πορεία τυης ομάδας μπάσκετ του Ηρακλείου,γνώρισε μεγάλες στιγμές,καθώς γέμιζε ασφυκτικά και αγαπήθηκε απο τον κόσμο.
Και σήμερα όμως, προσφέρει σημαντικά στον αθλητισμό του τόπου, φιλοξενώντς ομάδες βόλει και μπάσκετ.
Πρόσφατα, αντικαταστάθηκε το παρκέ, με την τοποθέτηση νέου, με την εικόνα να είναι πραγματικά εντυπωσιακή, καθώς το κλειστό, στο οποίο φιλοξενούνται αρκετές ομάδες βόλει και μπάσκετ, εξακολουθεί να προσφέρει σημαντικά, στον αθλητισμό του τόπου.
Για να "προστατευτεί" όμως, το έργο αυτό, κρίθηκε (και σωστά) επιβεβλημένη, η αντικατάσταση της οροφής, καθώς το κλειστό γερνάει και τα νερά έτρεχαν απο πάνω, με τις πρώτες βροχές, με αποτέλεσμα, να "μπάζει" και η υγρασία να καταστρέφει το παρκέ, αλλά και ολόκληρη την εγκατάσταση.
Κάπως έτσι, καταστράφηκε, το προηγούμενο και γερασμένο παρκέ και έπρεπε να γίνει κάτι, ώστε, να προστατευτεί το καινούργιο.
Τα χρήματα όμως που εγκρίθηκαν, για την αντικατάσταση της οροφής, δεν ...έφτασαν, καθώς η εταιρεία που το ανέλαβε, διαπίστωσε ότι θα πρέπει να γίνει κάτι περισσότερο, απο αυτό που είχε αρχικά προβλεφθεί (υπάρχουν σοβαρές φθορές στις σιδεριές της οροφής) , με αποτέλεσμα, το έργο, να μείνει στη...μέση.
Λέγεται μάλιστα, ότι πέρσι είχε γίνει μόνωση στην οροφή, για "βουλώσουν" οι τρύπες, η οποία αφαιρέθηκε, ώστε να γίνει η αντικατάσταση, του σκεπάστρου.
Ωστόσο, εδώ και 2,5 μήνες, το κλειστό έμεινε "ακάλυπτο", δηλαδή ξεσκέπαστο, (καμπριολέ, πως το λένε!), με αποτέλεσμα, στην πρόσφατη νεροποντή στο Ηράκλειο, τα νερά να τρέχουν σαν καταρράκτης, πάνω στο νέο παρκέ, το οποίο κινδυνεύει να καταστραφεί πριν καν χρησιμοποιηθεί απο τις ομάδες (Ελλάς, το μεγαλείο σου).
Το ΕΑΚΗ, στο οποίο ανήκει και η εγκατάσταση του κλειστού γυμναστηρίου του Λίντο, απέκτησε πρόσφατα νέα διοίκηση, διορισμένη απο τη νέα κυβέρνηση και το ερώτημα που τίθεται είναι, γιατί δεν καλύφθηκε με κάποιο τρόπο η οροφή, ώστε να μην συμβεί αυτό που τελικά συνέβη και να αποτραπεί η ζημιά που έγινε.
Ενα ακόμη ερώτημα, αφορά στον...σχεδιασμό, για τις απαραίτητες, είναι αλήθεια, παρεμβάσεις στο Λίντο.
Και αυτό προφανώς, αφορά στην προηγούμενη διοίκηση, που έκανε μια υπολογίσιμη προσπάθεια για να "βγάλει" απο την Γενική Γραμματεία, την χρηματοδότηση για το παρκέ.
Για πιο λόγο, η παρέμβαση στο Λίντο, ξεκίνησε απο ...κάτω προς τα πάνω και όχι αντίστροφα!
Να γίνει δηλαδή, πρώτα η παρέμβαση στην οροφή, ώστε να σκεπαστεί με ασφάλεια η εγκατάσταση και μετά να γίνει το παρκέ.
Η άποψη της πρών διοίκησης του ΕΑΚΗ στο θέμα αυτό, είναι ότι όλα έγιναν με το σωστό τρόπο, απλά, επειδή η εργολαβία για τη σκεπή έγινε μέσα της ΓΓΑ, με ότι αυτό συνεπάγεται στο θέμα της καθυστέρησης.
Η σκεπή, έπρεπε να παραδοθεί στα τέλη Αυγούστου, αλλά αυτό δεν έγινε.
Τώρα, η σημερινή διοίκηση μετά τις βροχές, εξετάζει την προσωρινή λύση της τοποθέτησης "ναύλον" για να μην γίνει ακόμη μεγαλύτερη ζημιά, στο παρκέ, σε περίπτωση νέας βροχόπτωσης και να δεί πως θα επιταχύνει τις διαδικασίες, ώστε το έργο να αποπερατωθεί, όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και να τρεθεί στην διάθεση των ομάδων, καθώς παραμένει κλειστό, λόγω του προβλήματος, που είναι και ένα ζήτημα ασφάλαειας με τα σκουριασμένα μέταλλα, που έχει προκύψει με το σκέπαστρο.
Δεν είναι θέμα πολιτικής διάστασης (τουλάχιστον για μας) το ζήτημα. Είναι καθαρά αθλητικό.
Το κλειστό του Λίντο, ακόμα και αν τα χρόνια περνούν, παραμένει μια σημαντική αθλητική κυψέλη για την περιοχή μας.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η φιλόδοξη ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ, ξεκίνησε με 0/2 το πρωτάθλημα της Β' Εθνικης μπάσκετ, καθώς ηττήθηκε στην πρεμιέρα, απο τον ισχυρό Εσπερο εκτός έδρας, ενώ στη δεύτερη αγωνιστική, υπέστη ήττα-σοκ απο το Αιγάλεω στα Δυο Αοράκια.
Πέρσι ο ΟΦΗ, έχτισε με κόπο ένα αήττητο στην έδρα του (έχασε μόνο απο τα Μελίσια, αλλά το παιχνίδι έγινε στο κλειστό του ΒΑΚ) και αυτό το στοιχείο, αποτέλεσε το κλειδί, για την άνοδο απο την Γ' στη Β' Εθνική.
Φέτος, το αήττητο αυτό, που θα ήθελε να κρατήσει ξανά η ομάδα, που έχει υψηλούς στόχους, καταρρίφθηκε νωρίς.
Η ήττα αυτή απο το Αιγάλεω, είναι σίγουρο ότι θα "πονέσει" τον ΟΦΗ και θα την "κουβαλάει" καιρό, μέχρι να μπορέσει να την καλύψει, με κάποιο μεγάλο εκτός έδρας "διπλό", ωστόσο σε ένα "γολγοθά" ενός πρωταθλήματος, θα γίνει και μια "στραβή".
Το θέμα είναι να την διαχειριστείς δημιουργικά και να μην επαναλληφθούν τα ίδια λάθη.
Εκτός απο την ήττα του ΟΦΗ όμως, εκείνο που συζητήθηκε πολύ, ήταν οι δηλώσεις του προπονητή Βασίλη Ράλλη, μετά το παιχνίδι.
Εκνευρισμένος απο την ήττα ο τεχνικός του ΟΦΗ, είπε πως "οι παίκτες μου έπαιξαν σαν Παλαίμαχοι, δεν παίξαμε σαν ομάδα μπάσκετ. Παίξαμε, λες και παίζαμε στο εργασιακό", ενώ συνέχισε λέγοντας ότι "οι παίκτες μου δεν κατάλαβαν τίποτα απο το παιχνίδι. Ούτε πως θα διαβάσουμε τους αντιπάλους, ούτε πως θα καλύψουμε τις δικές μας αδυναμίες".
Ο προπονητής φαίνεται ότι έχει να λύσει κάποια (αγωνιστικά) θέματα με τους παίκτες του, καθώς οι αιχμές που άφησε, ήταν ξεκάθαρες!
Ο ΟΦΗ στην ήττα απο το Αιγάλεω (56-63), κατέγραψε ένα αρνητικό ρεκόρ: Δεν σκόραρε στην τελευταία περίοδο!
Δεν πέτυχε κανένα καλάθι εντός παιδιάς, σε ολόκληρο δεκάλεπτο (το τελευταίο), ενώ οι μοναδικοί του δυο πόντοι, στην τελευταία περίοδο, ήταν, απο δυο βολές!
Η ομάδα έπαθε ένα απίστευτο μπλάκ-άουτ και δεν συνήλθε ΠΟΤΕ απο αυτό.
Εμεινε δε, για 7,5 λεπτά στην τελευταία περίοδο, άποντη!
Ακόμα και τα δυο ταιμ-άουτ του Βασίλη Ράλλη, δεν έδωσαν στον ΟΦΗ, την δυνατότητα να σκοράρει με κάποιο τρόπο!
Το καλάθι, έμοιαζε με ...κλειδαρότρυπα, για τους παίκτες του ΟΦΗ, οι οποίοι έσπασαν τα στεφάνια, ενώ δεν σκόραραν ούτε με λέι-απ!
Αντίθετα, το Αιγάλεω, που βρέθηκε να χάνει με +11 (54-43) στο 30', έβγαλε ενέργεια στο γήπεδο στην τελευταία περίοδο, γιγαντώθηκε απο την απίστευτη αστοχία των αντιπάλων, και με αιφνιδιαμούς και...καρφώματα, τιμώρησε τον πολύ κουρασμένο ΟΦΗ, ο οποίος φαινεται να... έμεινε στο ταξίδι στην Ταυλάνδη.
Κόστισε βέβαια, στον ΟΦΗ και η απουσία του έμπειρου Λιανού, ο οποίος είναι βαρόμετρο για το παιχνίδι κοντά στο καλάθι.
Πάντως, το παιχνίδι "στράβωσε" απο την αρχή για τον ΟΦΗ,ο οποίος βρέθηκε στο -13 (7-30) στο 11'.Μετά το έφερε στα ίσια, πέρασε και με +11(54-43) στο 30', αλλά στο μπάσκετ οι διαφορές είναι "παγίδα", αν δεν της διαχειριστείς σωστά.
Το ζητούμενο τώρα για τον ΟΦΗ είναι να μείνει ενωμένος και να δεί πως θα συνέλθει για να κρατηθεί στους στόχους του.
Οι ομάδες κρίνονται απο το πως αντιδρούν στα δύσκολα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
"O στόχος του ΟΦΗ φέτος στην Volley League, θα είναι η παραμονή και απο εκει και μετά ότι καλύτερο έρθει. Θα είναι καλοδεχούμενο και πολύ καλό για τον ΟΦΗ, για το Ηράκλειο και για την Κρήτη" δήλωσε ο προπονητής της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, Δημήτρης Ζλατιλίδης, μετά τα δυο φιλικά παιχνίδια που έδωσε ο ΟΦΗ με τον Παναθηναικό, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Η εικόνα του ΟΦΗ στα παιχνίδια με τον Παναθηναικό, είχε δυο όψεις.
Στο φιλικό της Παρασκευής, ο ΟΦΗ παρουσιάστηκε αγχωμένος και νευρικός στο πρώτο του εντός έδρας παιχνίδι και έχασε και τα 4 σετ που έπαιξαν οι δυο ομάδες (15-25, 18-25, 18-25, 18-25), ενώ στο παιχνίδι του Σαββάτου, ο ΟΦΗ ήταν αυτό που θέλει η ομάδα και ο κόσμος, μια ομάδα δυνατή και ανταγωνιστική απέναντι σε κάθε αντίπαλο.
Ο ΟΦΗ στο δεύτερο παιχνίδι πίεσε για τη νίκη, αλλά τελικά έχασε με 3-2 σετ στο ται-μπρέικ (Τα σετ: 30-28 , 17-25 25-23, 15-25, 15-17) σε μια αναμέτρηση με υψηλό επίπεδο θεάματος και συγκινήσεις.
Οπως τονίζει ο τεχνικός του ΟΦΗ "είναι λογικό να έχουμε κάποια σκαμπανεβάσματα. Είμαστε μια νέα ομάδα. Οχι μόνο στην κατηγορία, αλλά και σε έμψυχο δυναμικό, αλλά και σε προκλήσεις. Μπορεί πολλά δικά μας παιδιά να έχουν παίξει στην Α1, αλλά έχουμε και κάποιους αθλητές που δεν έχουν αυτήν την εμπειρία. Θα πρέπει να καταφέρουμε να έχουμε ένα μινίμουμ απόδοσης και υτό που συζήτησα με τα παιδιά, όση πίεση και αν δεχθούμε απο αυτές τις πολύ καλές ομαδες, όπως ο Παναθηναικός, ο Ολυμπιακός και ο ΠΑΟΚ, θα πρέπει να μένουμε ενωμένοι, να είμαστε κοντά και να κάνουμε όσο το δυνατόν καλύτερες ενέργειες, κάτω απο αυτές τις συνθήκες. Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν πολύ στο δεύτερο παιχνίδι και δώσανε ψυχή. Κρατηθήκαμε καλά απέναντι στον Παναθηναικό και να είμαστε ανταγωνιστικοί απέναντι του".
Για τη φετινή πρόκληση του ΟΦΗ στην Volley League, o Δημήτρης Ζλατιλίδης, ανέφερε ακόμη ότι "εμείς συνεχίζουμε μια προσπάθεια χρόνων με σταθερά βήματα και ελπίζουμε κάθε μέρα να κάνουμε, κάτι παραπάνω. Εύχομαι αυτό το ιστορικό ταξίδι για το οποίο ετοιμαζόμαστε, να μας δώσει χαρές, καλά αποτελέσματα και υγεία".
Οι ποντοι του ΟΦΗ στα δυο φιλικά παιχνίδια με τον Παναθηναικό:
ΟΦΗ-Παναθηναικός 0-4
Τα σετ: 15-25 (23'), 18-25 (25'), 18-25 (26'), 18-25 (23').
ΟΦΗ (Zλατιλίδης): Tσούλαφιτς 16, Σαρικείσογλου 4, Καραμπαλί 6, Ουρτάδο 6, Τσέλλιος 4, Ρουμελιωτάκης 5, Στοροζίλοφ 1, Γκαράς, Κομιτούδης, Μονιάκης, Τεφτσής, Καρατζάς, Κοσκινάς.
ΟΦΗ-Παναθηναικός 2-3
Τα σετ: 30-28 (34'), 17-25 (24'), 25-23 (30'), 15-25 (20'), 15-17 (21').
Διαιτητές: Αγγελίδης, Γιαννόπουλος, Κουνδουράκη.
ΟΦΗ (Δημήτρης Ζλατιλίδης): Ρουμελιωτάκης 8, Στοροζίλοφ 6, Τσέλιος 5, Ουρτάδο 17, Καραμπαλί 10, Τσούλαφιτς 25, Γκαράς, Κομητούδης, Τεφτσής, Κοσκινάς, Μονιάκης.
Δείτε εδώ φωτογραφίες απο τη Σοφία Κουβίδη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ