
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Διαβάζω στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απο κάποιους για το "'αδειο Γεντί Κουλέ" και τα "πολλά άδεια καθίσματα" στο γήπεδο του ΟΦΗ.
Κάθε άποψη, είναι σεβαστή βέβαια. Η δική μου είναι λίγο διαφορετική.
Το γήπεδο του ΟΦΗ, δεν είναι γεμάτο και έχει πράγματι αρκετές άδειες θέσεις, αν μιλάμε για τη δυναμική του ΟΦΗ και τη μπάλα που παίζει φέτος η ομάδα.
Ομως, δεν πρόκειται για παιχνίδια "μεταξύ συγγενών και φίλων" όπως συμβαίνει σε άλλα γήπεδα της Σούπερ Λίγκ, που διεξάγονται μεταξύ χιλίων ανθρώπων.
Οι επίσημοι αριθμοί, δείχνουν την πραγματική εικόνα: Σε ένα γήπεδο (Γεντί Κουλέ), που η χωρητικότητα του, έχει πέσει για λόγους ασφαλείας στα 5.500 χιλιάδες καθίσματα, ο ΟΦΗ στα τρία πρώτα παιχνίδια του πρωταθλήματος, έχει κόψει 3463 εισιτήρια με τον Παναιτωλικό (πρώτος εντός έδρας παιχνίδι), 3.326 εισιτήρια με τον Αστέρα Τρίπολης και 3.832 εισιτήρια με τον Πανιώνιο, στο τελευταίο του εντός έδρας ματς, που ήταν και η μεγαλύτερη μέχρι σήμερα προσέλευση με βάση τα εισιτήρια που κόπηκαν (συμπεριλαμβάνονται σε αυτά τα 2.225 εισιτήρια που ανακοίνωσε ότι διέθεσε η ΠΑΕ).
Δηλαδή, ο ΟΦΗ στα τρία του πρώτα παιχνίδια, έχει μια βάση 3.500 χιλιάδες εισιτήρια μέσο όρο, αριθμός που για μένα, δεν είναι καθόλου άσχημος, αν αναλογιστούμε τις αυξημένες φετινές τιμές των εισιτηρίων, αλλά και την άσχημη οικονομική κατάσταση του κόσμου.
Ενώ, θα πρέπει να επισημάνουμε, ότι ο ΟΦΗ δεν έχει δώσει ακόμη τα λεγόμενα "εμπορικά" παιχνίδια με Ολυμπιακό, Παναθηναικό, ΑΕΚ, ΠΑΟΚ, όπου είναι δεδομένο ότι ο μέσος όρος εισιτηρίων θα αυξηθεί.
Θα πρέπει να τονιστεί ακόμη, ότι και στα τρία παιχνίδια, η ατμόσφαιρα στο Γεντί Κουλέ, ήταν εξαιρετική, ενώ ο ΟΦΗ δεν έχει πληρώσει ούτε ένα πρόστιμο, για συμπεριφορά φιλάθλων, κάτι που επίσης καταφράφεται στα θετικά, καθώς η ομάδα τα προηγούμενα χρόνια, πλήρωνε αρκετά χρήματα σε πρόστιμα.
Δεν είναι καθ' όλου άσχημη η εικόνα στο γήπεδο του ΟΦΗ και η καλή πορεία της ομάδας, κάνει τους φιλάθλους, να φεύγουν με χαμόγελο απο το Γεντί Κουλέ.
Βέβαια και η διοίκηση, με τα ικανά εμπορικά στελέχη που διαθέτει, θα πρέπει να φροντίσει και εκείνη με δικές της ενέργειες, να αυξήσει ακόμη περισσότερο, την προσέλευση του κόσμου, καθώς ο εχθρός του καλού, είναι το καλύτερο!
Ενα mid seazon εισιτήριο διαρκείας, σε μια οικονομική προσφορά για τα παιχνίδια του δευτέρου γύρου, θα ήταν ίσως μια καλή ιδέα ή ένα πακέτο προσφοράς για 2-3 εντός έδρας παιχνίδια.
O OΦΗ μπορεί και πρέπει να ανεβάσει αυτό το μέσο όρο των 3.5 χιλιάδων οι οποίοι δίνουν σήμερα το παρών στα εντός έδρας παιχνίδια της ομάδας, στους 4.500 ή ακόμα και στους 5.000 θεατές.
Ο χειμώνας πλησιάζει και το Γεντί Κουλέ, πρέπει να μείνει "ζεστό", ώστε να υποστηριχθεί με κάθε τρόπο το δυνατό και ελπιδοφόρο αγωνιστικά ξεκίνημα της ομάδας.
Μεταμεσονύχτιο κουιζάκι σήμερα, αν και χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θέλει.
Το έχουμε ξαναγράψει, ότι στο τοπικό Ηρακλείου φέτος, τα αφεντικά έχουν τρελαθεί και έχουν βαλει πολύ το χέρι στην τσέπη, με αποτέλεσμα στην πρώτη κατηγορία το πρωτάθλημα, να γίνεται μεταξύ πλούσιων και φτωχών!
Μιλάμε για μπάτζετ ομάδων που αγγίζουν τα 200 χιλιάρικα, σε ένα πρωτάθλημα πρώτης κατηγορίας τοπικού!
Φαίνεται, όμως, ότι οι μεταγραφές δεν έχουν τελειώσει.
Ούτε και τα μεγάλα "μπάμ".
Μετά τους Ελληνες, που παρελάζουν στην πρώτη τοπική κατηγορία Ηρακλείου, που θυμίζει κάτι απο...Σούπερ Λίγκ (Περογαμβράκης, Μονιάκης, Γιαλούσης, Κοιλιάρας, Τριανταφύλλου, Ρουμπάκης, Αναστασιάδης), ήρθε η ώρα των ...ξένων!
Και εδώ, ακούγονται χτυπητά ονόματα, απο την Πορτογαλία, που έχουν καλά βιογραφικά και παρελθόν σε μεγάλες ομάδες της χώρς τους και δεν θα ήταν έκπληξη αν τους βλέπαμε να έρχονται στην Ελλάδα, για ομάδες της Σούπερ Λίγκ.
Υπάρχει όμως και ένα "τρελό" όνομα που ακούγεται εδώ και εβδομάδες, το οποίο είναι απο Βραζιλία μεριά και αν γίνει αυτό το deal, θα πέσουν τα τσιμέντα.
Το πρόσωπο αυτό, είναι πολύ γνωστό στο Ελληνικό ποδοσφαιρικό κοινό, αλλά και στο κοινό του ΟΦΗ και εδώ και αρκετές εβδομάδες, κάποια απο τα στελέχη της ομάδας (του τοπικού Ηρακλείου), που έχουν προσωπική σχέση μαζί του, απο την εποχή που αγωνιζόταν στην Ελλάδα, έχουν επιδοθεί σε ένα μεγάλο "ψηστήρι" για να τον πείσουν να έρθει να παίξει μπάλα στο τοπικό Ηρακλείου και μαζί με το ποδόσφαιρο, να κάνει και άλλου είδους δραστηριότητες (πάντα μέσα στον αθλητισμό), που θα μπορούν να υποστηρίξουν το υψηλό του μπάτζετ.
Θα γίνει αυτή η πραγματικά μεγάλη μεταγραφή;
Τι άλλο θα δούμε στο τοπικό, κανείς δεν ξέρει.
Το...ευτύχημα πάντως, είναι ότι κάπου-κάπου, οι ...φτωχοί κόβουν βαθμούς απο τους ...πλούσιους και δίνουν ένα ξεχωριστό χρώμα στο πρωτάθλημα, κάνοντας ταυτόχρονα κάποιους "αγαπούλες" προέδρους και παράγοντες, να τα "χώνουν" όλο και περισσότερο!
Και όπως πάντα αφήνουμε για τους άλλους τα ονόματα αυτής της όμορφης ιστορίας και τους πρωταγωνιστές και περιμένουμε τις ανακοινώσεις...

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ ηττήθηκε στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος της Β' Εθνικής μπάσκετ απο τον Εσπερο με 96-86, ωστόσο κατέθεσε ένσταση, για καθυστερημένη άφιξη του γιατρού στο παιχνίδι, ενώ και το πρόσωπο που παρέστη και ανέφερε ότι ήταν γιατρός, δεν είχε μαζί του την ιατρική του κάρτα, γεγονός που πρέπει να διερευνηθεί για το κατά πόσο πράγματι, είχε το δικαίωμα να έχει το ρόλο του γιατρού του αγώνα.
Η άφιξη του γιατρού στο γήπεδο, έγινε αργότερα απο ότι προβλέπει ο κανονισμός (περίπου 20 λεπτά απο την προβλεπόμενη ώρα έναρξης), ενώ το παιχνίδι καθυστέρησε να ξεκινήσει 45 λεπτά.
Για την τύχη της ένστασης, που κατέθεσε ο ΟΦΗ, θα αποφασίσουν τα αρμόδια όργανα.
Στον ΟΦΗ, επισημαίνουν ότι δεν είναι υπερ των ενστάσεων και θέλουν τα παιχνίδια να κρίνονται στο γήπεδο, ωστόσο για ένα τόσο σοβαρό θέμα όπως είναι αυτό του γιατρού αγώνα, δεν πρέπει να γίνονται...εκπτώσεις.
Ακόμη, στην κρητική ομάδα θεωρούν ότι όλη αυτό το μπάχαλο με την καθυστέρηση της άφιξης του γιατρού, επηρέασε την συγκέντρωση της ομάδας.
Πάντως, σε ότι αφορά το αγωνιστικό κομμάτι, η απουσία του τραυματία Λιανού ήταν πλήγμα για τον ΟΦΗ, το οποίο δεν κατάφερε να ξεπεράσει στο παιχνίδι, απέναντι σε ένα ισχυρό αντίπαλο, ο οποίος θα είναι μεταξύ εκείνων που θα πρωταγωνιστήσουν στο πρωτάθλημα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ