Ωραία γκολ και καλό ποδόσφαιρο και απο τα τμήματα υποδομής της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, που βαδίζουν στα χνάρια της πρώτης ομάδας.
Η Κ19 του ΟΦΗ κέρδισε με 3-0 στο Ατσαλένιο την αντίστοιχη του Πανιωνίου, με σκόρερ τους Κουράκη (30'), Καλαιτζάκη (31'), Ψαρράς (84').
Η Κ17 του ΟΦΗ γνώρισε την ήττα με 2-1 απο την αντίστοιχη του Πανιωνίου σε παιχνίδι που έγινε στο γήπεδο της Ελιάς.
Ο ΟΦΗ προηγήθηκε στο 6' με τον Γωνιωτάκη, οι φιλοξενούμενοι ισοφάρισαν στο 43' με τον Χαικάλη και ο ίδιος παίκτης στο 71' χάρισε τη νίκη στον Πανιώνιο.
Ο ΟΦΗ είχε δοκάρι στο 82' με τον Παπιομήτογλου.
Η Κ15 του ΟΦΗ κέρδισε με 2-0 την αντίστοιχη του Πανιωνίου εκτός έδρας. Στο 25' ο Κλάδος έκανε το 0-1, στο 54' ο Κακουλάκης το 0-2.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της ΚΡΗΤΗ-TV τα καλύτερα στιγμιότυπα απο τη νίκη της Κ19 ΟΦΗ και την ήττα της Κ17.
Γ.Κορτς
Πόλος έλξης αποτελεί τις τελευταίες μέρες το εντυπωσιακό γήπεδο στην παραλία του Ρεθύμνου, στο οποίο θα φιλοξενηθεί το Παγκόσμιο πρωτάθλημα μίνι ποδοσφαίρου.
Η διοργάνωση ξεκινά στις 12 Οκτωβρίου, ολοκληρώνεται στις 20 του μήνα ενώ το γήπεδο χωρητικότητας 4000 θέσεων βρίσκεται στην παραλία του Ρεθύμνου και έχει κλέψει τις εντυπώσεις.
48 χώρες από όλο τον κόσμο θα βρεθούν για εννέα ημέρες στο νησί, προκειμένου να διεκδικήσουν τον τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή, σε μία διοργάνωση με τεράστια προβολή της πόλης, του της Κρήτης και φυσικά της Ελλάδας.
Με ενέργειες της Περιφέρειας Κρήτης, και την υποστήριξη της Αντιπεριφέρειας Ρεθύμνου και του Δήμου Ρεθύμνου, πραγματοποιήθηκε η υλοποίηση αυτής της μεγάλης διοργάνωσης η οποία μετράει αντίστροφα για την έναρξη της.
Η τελετή έναρξης της διοργάνωσης είναι προγραμματισμένη για τις 13 Οκτωβρίου στις 20:00, με καλεσμένους το συγκρότημα Onirama, αλλά και τον παλαίμαχο ποδοσφαιριστή του Παναθηναϊκού, Τζιμπρίλ Σισέ.
Μάλιστα, η Εθνική ομάδα των ΗΠΑ δεν έκρυψε τον θαυμασμό της για το γήπεδο ποστάροντας φωτογραφίες στον επίσημο λογαριασμό της Ομοσπονδίας στο facebook.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τη διργάνωση θα καλύψουν περισσότερα από 60 τηλεοπτικά δίκτυα από όλο τον κόσμο.
Δείτε παρακάτω το εκπληκτικό VIDEO της διοργάνωσης.
Μια περιπέτεια με την υγεία του πέρασε ο έφορος πόλο του ΟΦΗ Μιχάλης Σπαγουλάκης, ο οποίος όμως είναι πλέον μια χαρά και έχει επιστρέψει στα καθήκοντα του.
Ο Μιχάλης έκανε μια επέμβαση στο ΠΑΓΝΗ, όπου νοσηλεύτηκε μερικές μέρες και ο ίδιος θέλει να ευχαριστήσει το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό της γαστρεντερολογικής κλινικής του νοσοκομείου, καθώς φρόντισαν να μην του λείψει τίποτε.
Συγκεκριμένα, ο Μιχάλης Σπαγουλάκης ευχαριστεί τους ιατρούς: Ιωάννη Μουζά, Δημήτρη Σαμονάκη, Ευάγγελο Καλαιτζάκη, Ευθύμη Σταματόπουλο, Ανδρέα Βενιαμίν, για την άψογη όπως λέει ιατρική περίθαλψη που είχε.
Θερμές ευχαριστίες και από το Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, σε όλο το ιατρικό του ΠΑΓΝΗ, για το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών του, σε ένα από τα πιο παλιά και αγαπητά στελέχη του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Γ.Κορτς