karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Με ηγέτη την Βάσω Κυδωνάκη, η οποια πέτυχε δυο γκολ, η γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, ξεκίνησε με το δεξί στο πρωτάθλημα της Α' Εθνικής, καθώς κέρδισε τη Λάρισα με 2-1.

Το παιχνίδι, διεξήχθη στο γήπεδο του ΠΟΑ, στο Ατσαλένιο και ο κόσμος που βρέθηκε για πρεμιέρα, ήταν αρκετός προκειμένου να συμπαρασταθεί στα κορίτσια του ΟΦΗ, που έδωσα στο γήπεδο τον καλύτερο τους εαυτό, ξεπέρασαν το άγχος της πρεμιέρας και ξεκίνησαν το πρωτάθλημα, με μια σπουδαία νίκη.

Ο ΟΦΗ προηγήθηκε με την Κυδωνμάκη στο 10' με σουτ μέσα απο την περιοχή, η Λάρισα που κέρδισε μέτρα στο β' μέρος ισοφάρισε στο 74' με τη Λεμέ σε 1-1 και το παιχνίδι έγινε ντέρμπι.

Τα κορίτσια του ΟΦΗ όμως, δεν το έβαλαν κάτω και με ένα φανταστικό γκολ της Κυδωνάκη στο 80' πέτυχαν το νικητήριο γκολ και κέρδισαν το παιχνίδι με 2-1.

Ο προπονητής του ΟΦΗ, Δημήτρης Χωματάς, ανέφερε μετά το παιχνίδι ότι "συγχαρητήρια στα κορίτσια για το πάθος που έβγαλαν στο παιχνίδι και την αντίδραση που είχαμε μετά το 1-1. Ηταν το πρώτο παιχνίδι και η νίκη είναι σημαντική, ώστε να πετύχουμε το στόχο της παραμονής. Ευχαριστούμε τον κόσμο για την βοήθεια του και το θέλουμε μαζί μας σε όλα τα παιχνίδια. Ενα μεγάλω ευχαριστώ στον πρόεδρο του ΠΟΑ κ. Λέλεκα και τη διοίκηση του, για την παραχώρηση του γηπέδου, στη γυναικεία ομάδα του ΟΦΗ, για τα παιχνίδια της ομάδας μας".

Δείτε φωτογραφίες

«Ηρθα στον ΟΦΗ για να δώσω το 100% και να κάνω μια πολύ καλή χρονιά, τόσο εγώ, όσο και η ομάδα» τονίζει ο 23χρονος διεθνής (1μ98) Κολομβιανός ακραίος του ΟΦΗ, Ivan Andres Hurtado Mina, ο οποίος έκανε πολύ καλό παιχνίδι στο δεύτερο φιλικό παιχνίδι με τον Παναθηναικό, στο Βαρδινογιάνειο αθλητικό κέντρο, καταγράφοντας 17 κερδισμένους πόντους.
Ο «Ivan» με το καλό του σερβίς και τα δυνατά του τελειώματα, έδειξε ότι θα μπορέσει να δώσει βοήθειες στην κρητική ομάδα και όπως ανέφερε στην επίσημη σελίδα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ «δουλέψαμε καλά σαν ομάδα στο τελευταίο παιχνίδι και κοντράραμε ένα πολύ καλό αντίπαλο, που είναι από τις κορυφαίες ομάδες στη χώρα. Δεν σταματάμε όμως εδώ. Συνεχίζουμε τη δουλειά και τη βελτίωση, ώστε να παρουσιαστούμε έτοιμοι στο πρωτάθλημα».
Ο Κολομβιανός ακραίος, τονίζει για τις πρώτες του εντυπώσεις στον ΟΦΗ, πως «είναι η πρώτη μου φορά στην Ελλάδα. Όλα είναι υπέροχα εδώ. Η ομάδα, οι συμπαίκτες μου, ο κόσμος, το γήπεδο, η πόλη. Θέλω να δώσω όσα περισσότερα μπορώ, ώστε να έχει ο ΟΦΗ, αλλά και εγώ μια καλή σεζόν. Πιστεύω ότι θα πάνε καλά για μας.Εχουμε μια καλή ομάδα και παρ΄ότι είναι η πρώτη μας χρονιά στην Volley League, θα τα καταφέρουμε».
Για τα φιλικά με τον Παναθηναικό, ανέφερε ότι «παίξαμε με μια πολύ καλή ομάδα, με εξαιρετική υποδοχή και πολύ καλό σερβίς. Και εμείς όμως δείξαμε καλά στοιχεία. Ηταν δυο δυνατά παιχνίδια, όπως αυτά που θα δώσουμε στα επίσημα παιχνίδια στο πρωτάθλημα».

Δυο ακόμη χορηγοί
Πέρα όμως απο το αγωνιστικό κομμάτι, οι άνθρωποι του ΟΦΗ, προετοιμάζονται και σε επίπεδο χορηγιών στην Volley League. Δυο ακόμη χορηγοί θα είναι στο πλευρό της ομάδας. H VODAFONE η οποία στηρίζει 18 χρόνια τα τμήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, αλλά και το εστιατόριο Kuzina. Με ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και το τμήμα βόλει τους ευχαριστούν που είναι κοντά στην προσπάθεια του ΟΦΗ, στην παρθενική του συμμετοχή στην Volley League.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ενας μεγάλος κόουτς, αποθεώνει τον ΟΦΗ

Από τη νέα χρονιά (Ιανουάριος του 2020) θα μπορέσει να προσφέρει τις υπηρεσίες του στον ΟΦΗ, ο Παναγιώτης Δεληγιανίδης, ο οποίος υποβλήθηκε σε επέμβαση κοίλης, για να ξεπεράσει τις ενοχλήσεις που είχε το τελευταίο διάστημα.

Σύμφωνα με το ιατρικό επιτελείο της ομάδας, ο 23χρονος αμυντικός θα απουσιάσει για πάνω από 2,5 μήνες, κάτι που σημαίνει ότι δεν υπολογίζεται για το υπόλοιπο του 2019.

Σίγουρα ένα πλήγμα για τον ΟΦΗ, καθώς και πέρσι ο πρώην παίκτης του ΠΑΟΚ, έδειξε με τη φανέλα του ΟΦΗ, ότι θα μπορούσε να προσφέρει λύσεις στα άκρα της άμυνας.

Τώρα θα πρέπει να κάνει υπομονή και να επιστρέψει 100% υγιής στα γήπεδα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ασχημα μαντάτα για τον παίκτη του ΟΦΗ-Μπαίνει χειρουργείο

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi