karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Είναι πραγματικά τιμητικό για το ποδόσφαιρο μας, ότι τέσσερα κρητικόπουλα, μετέχουν αυτη τη στιγμή στην Εθνική ομάδα Παίδων (U17) και κάνουν όνειρα για μια μεγάλη επαγγελματική καριέρα στο ποδόσφαιρο.

Ο αμυντικός του ΟΦΗ Μανόλης Σμπώκος, ο ο τερματοφύλακας του Εργοτέλη Νίκος Ψιμόπουλος, ο πρώην παίκτης του ΟΦΗ Τίτος Κουτεντάκης που είναι σήμερα στην Κ17 του ΠΑΟΚ και ο Χανιώτης Κωσταντίνος Κουλιεράκης, που ανήκει επίσης στον ΠΑΟΚ, είναι στην κλήσεις του Ομοσπονδιακού τεχνικού Τάσου Θέου και θα συμμετάσχουν στο εκτός έδρας παιχνίδι με τη Γεωργία, στο πλαίσιο της προετοιμασίας για τον προκριματικό όμιλο του EURO 2020.

Τέσσερα ...κρητικάκια στην Εθνική, δεν είναι μικρός αριθμός και μακάρι να αυξηθεί!

Γ.Κορτς

 

Δεν είμαι και τόσο σίγουρος, ότι ο Μάρτινς του Ολυμπιακού, θα κάνει μεγάλο ροτέισον στο παιχνίδι με τον ΟΦΗ στο Καραισκάκη, το προσεχές Σάββατο, όπως γράφουν κάποιοι, επειδή ακολουθεί το παιχνίδι με την Μπάγερν, την προσεχή Τρίτη, για το Τσάμπιονς Λίγκ.
Δεν είναι βλάκας, ο Πορτογάλος, να υποτιμήσει την ομάδα που έχει την καλύτερη επίθεση της κατηγορίας και τις περισσότερες τελικές προσπάθειες, στο πρωτάθλημα.
Ο ΟΦΗ, έχει δώσει μέχρι σήμερα στίγμα ομάδας, επικίνδυνη απέναντι σε κάθε αντίπαλο και έχω την αίσθηση ότι στον Ολυμπιακό το γνωρίζουν πολύ καλά αυτό και προετοιμάζονται για ένα δύσκολο ματς, στο οποίο, απέναντι σε ένα υπολογίσιμο αντίπαλο.
Μη δούμε κάποια στιγμή τον Μάρτινς, να φουλάρει για το παιχνίδι με τον ΟΦΗ και να κάνει… ροτέισον στο παιχνίδι με την Μπάγερν!
Γιατί, αν χάσει από την Μπάγερν, ποιος θα τον κατηγορήσει;
Αν όμως, χάσει από τον ΟΦΗ, το πρόβλημα θα είναι πολύ μεγάλο!
Η αίσθηση μου είναι ότι, ο προπονητής του Ολυμπαικού, θα επιχειρήσει να παρουσιάσει δυο ισορροπημένες ομάδες και ισάξιες και στα δυο παιχνίδια (ΟΦΗ-Μπάγερν) που έχουν το καθ’ ένα τη δική του σημασία, για τον Ολυμπιακό.
Και μην ξεχνάμε: To Τσάμπιονς Λίγκ έχει τα λεφτά, αλλά η Σούπερ Λίγκ, δίνει το πρωτάθλημα!

Γ.Κορτς

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Εργοτέλης πήρε τη νίκη-γόητρου επί του ΟΦΗ (3-2), σε ένα φιλικό παιχνίδι που έγινε το Σάββατο το πρωί στο Παγκρήτιο στάδιο και "βόλεψε" και τις δυο ομάδες να ξεπεράσουν την διακοπή των πρωταθλημάτων που αγωνίζονται.
Ο ΟΦΗ λόγω Εθνικής ομάδας, δεν είχε αγωνιστική υποχρέωση και ετοιμάζεται για το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό στο Καραισκάκης, το προσεχές Σάββατο, ενώ ο Εργοτέλης περιμένει τις εξελίξες στην Σούπερ Λίγκ 2 και την επανέναρξη του πρωταθλήματος, ενόψει του κρητικού ντέρμπι με τον Πλατανιά.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ,  Γιώργος Σίμος, σε ένα παιχνίδι που και πάλι τα αμυντικά κενά δεν έλειψαν απο τον ΟΦΗ, είδε τους Κουτρουμπή και Στάικο, να ανεβάζουν στροφές και ειδικά τον πρώτο, που προετοιμάζεται για να μπεί στην ενδεκάδα, να βγάζει 65 λεπτά αγώνα, ενώ έδωσε χρόνο και σε άλλους "παγκίτες" για να δεί την αγωνιστική τους κατάσταση,ενώ προστάτεψε αρκετούς βασικούς (Τσιλιανίδη, Νέιρα,  Γιαννούλη), ενόψε του αγώνα με τον Ολυμπιακό στο Καραισκάκη.
Είναι ξεκάθαρο, ότι το φιλικό έγινε για παίκτες που δεν είχαν μεγάλο χρόνο συμμετοχής, αλλά και για τον Κουτρουμπή, που ετοιμάζεται για να μπεί στο κέντρο της άμυνας.
Μετά απο καιρό, χρησιμοποιήθηκε για 10 λεπτά και ο Βραζιλιάνος Φερέιρα, ο οποίος έχει ταλαιπωρηθεί φέτος απο ενοχλήσεις στους κοιλιακούς.
Ο Γιάννης Τασουσιάνης με τη σειρά του, τσέκαρε τον αγωνιστικό ρυθμό της ομάδας του και είδε την επίθεση να αποδίδει, αλλά την άμυνα να "μπάζει".
Σε κάθε περίπτωση μια φιλική νίκη με την 4η ομάδα της Σούπερ Λίγκ, είναι παράσημο όμως, για μια ομάδα της Σούπερ Λίγκ 2, ακόμα και αν ο αντίπαλος παίζει κυρίως με ρεζέρβες.
Στα αξιοσημείωτα του αγώνα η καλή παράδοση του Εφορτ κόντρα στον ΟΦΗ, καθώς σκοραρε και πάλι ένα υπέροχο γκολ, η καλή κατάσταση του Ναμπί, ο οποιος έχει εμπιστοσύνη στα πόδια του και σκόραρε ξανά.
Ακόμη, η καλή επιθετική γραμμή και των δυο ομάδων, αλλά και τα αμυντικά κενά που και οι δυο έδειξαν στο παιχνίδι.
Στο 6’ ο  Εργοτέλης άνοιξε το σκορ με τον Έφορντ να κάνει το 1-0.
Ο ΟΦΗ ισοφάρισε σε 1-1 στο 23' με πέναλτι του Μάνου, που κέρδισε ο ίδιος από τον Πέιο.
Στο 51’ ο Εργοτέλης έκανε το 2-1 με τον Μανουσάκη, μετά απο ασταθή απόκρουση του Γουάιλι.
Στο 87’, ο ΟΦΗ ισοφάρισε, όταν ο Βαζ «έστρωσε» έξυπνα σε εκτέλεση φάουλ στον Ναμπί, ο οποίος με το γνωστό δυνατό του σουτ έκανε το 2-2.
Ο Εργοτέλης όμως, δεν είχε πεί την τελευταία του λέξη και στο 88'  ο Μπαράτα διαμόρφωσε το τελικό 3-2.
Δείτε παρακάτω τα καλύτερα στιγμιότυπα του φιλικού αγώνα Εργοτέλης-ΟΦΗ 3-2.
 
 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi