Είναι πραγματικά τιμητικό για το ποδόσφαιρο μας, ότι τέσσερα κρητικόπουλα, μετέχουν αυτη τη στιγμή στην Εθνική ομάδα Παίδων (U17) και κάνουν όνειρα για μια μεγάλη επαγγελματική καριέρα στο ποδόσφαιρο.
Ο αμυντικός του ΟΦΗ Μανόλης Σμπώκος, ο ο τερματοφύλακας του Εργοτέλη Νίκος Ψιμόπουλος, ο πρώην παίκτης του ΟΦΗ Τίτος Κουτεντάκης που είναι σήμερα στην Κ17 του ΠΑΟΚ και ο Χανιώτης Κωσταντίνος Κουλιεράκης, που ανήκει επίσης στον ΠΑΟΚ, είναι στην κλήσεις του Ομοσπονδιακού τεχνικού Τάσου Θέου και θα συμμετάσχουν στο εκτός έδρας παιχνίδι με τη Γεωργία, στο πλαίσιο της προετοιμασίας για τον προκριματικό όμιλο του EURO 2020.
Τέσσερα ...κρητικάκια στην Εθνική, δεν είναι μικρός αριθμός και μακάρι να αυξηθεί!
Γ.Κορτς
Δεν είμαι και τόσο σίγουρος, ότι ο Μάρτινς του Ολυμπιακού, θα κάνει μεγάλο ροτέισον στο παιχνίδι με τον ΟΦΗ στο Καραισκάκη, το προσεχές Σάββατο, όπως γράφουν κάποιοι, επειδή ακολουθεί το παιχνίδι με την Μπάγερν, την προσεχή Τρίτη, για το Τσάμπιονς Λίγκ.
Δεν είναι βλάκας, ο Πορτογάλος, να υποτιμήσει την ομάδα που έχει την καλύτερη επίθεση της κατηγορίας και τις περισσότερες τελικές προσπάθειες, στο πρωτάθλημα.
Ο ΟΦΗ, έχει δώσει μέχρι σήμερα στίγμα ομάδας, επικίνδυνη απέναντι σε κάθε αντίπαλο και έχω την αίσθηση ότι στον Ολυμπιακό το γνωρίζουν πολύ καλά αυτό και προετοιμάζονται για ένα δύσκολο ματς, στο οποίο, απέναντι σε ένα υπολογίσιμο αντίπαλο.
Μη δούμε κάποια στιγμή τον Μάρτινς, να φουλάρει για το παιχνίδι με τον ΟΦΗ και να κάνει… ροτέισον στο παιχνίδι με την Μπάγερν!
Γιατί, αν χάσει από την Μπάγερν, ποιος θα τον κατηγορήσει;
Αν όμως, χάσει από τον ΟΦΗ, το πρόβλημα θα είναι πολύ μεγάλο!
Η αίσθηση μου είναι ότι, ο προπονητής του Ολυμπαικού, θα επιχειρήσει να παρουσιάσει δυο ισορροπημένες ομάδες και ισάξιες και στα δυο παιχνίδια (ΟΦΗ-Μπάγερν) που έχουν το καθ’ ένα τη δική του σημασία, για τον Ολυμπιακό.
Και μην ξεχνάμε: To Τσάμπιονς Λίγκ έχει τα λεφτά, αλλά η Σούπερ Λίγκ, δίνει το πρωτάθλημα!
Γ.Κορτς
