“Bροχή” τα γκολ στο πρώτο ημίχρονο του αγώνα ΠΑΟ-ΟΦΗ στο ΟΑΚΑ.
Το πρώτο 45λεπτο, έληξε με 3-2 υπέρ της πρασίνων, με τον Παναθηναικό να προηγείται δυο φορές και τον ΟΦΗ να ισοφαρίζει ισάριθμες!
Τελικά λίγο πριν την εκπνοή του πρώτου 45λεπτου, ο Παναθηναικός, έβαλε και τρίτο τέρμα.
Το “χορό” των γκολ στο ΟΑΚΑ, άνοιξε στο 27′ ο Μπεκ για τον Παναθηναικό.
Ισοφάρισε στο 29′ ο Φιγκειρέδο για τον ΟΦΗ.
Γ.Κορτς
Στο 35′ ο Μακέντα, έκανε το 2-1 για τον ΠΑΟ.
Ισοφάρισε στο 38′ για τον ΟΦΗ ο Βαζ σε 2-2 (μετά απο ασίστ του Φιγκειρέδο).
Στο 42′ ο Χατζηγιοβάνης έκανε το 3-2 για τον ΠΑΟ, που ήταν το σκορ ημιχρόνου.
Πραγματικά “τρελό” παιχνίδι στο ΟΑΚΑ, με 5 γκολ σε 15 λεπτά (27′-42′).
Δείτε ΕΔΩ απο τα κανάλια novasports το 2-2 του ΟΦΗ με τον Βαζ.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στην Ελλάδα βρίσκεται ο ιδιοκτήτης του ΟΦΗ Μιχάλης Μπούσης και η παρουσία του στη χώρα μας, ίσως φέρει εξελίξεις σε θέματα του ΟΦΗ, σε διοικητικό, οργανωτικό, αλλά και μεταγραφικό επίπεδο.
Ο ιδιοκτήτης του ΟΦΗ, επρόκειτο αρχικά να έρθει στην Ελλάδα στις αρχές του Ιουλίου, αλλά λόγω covid-19 και των πτήσεων απο τις ΗΠΑ, παρέτεινε κατά ένα περίπου μήνα, την άφιξη του.
Ο ίδιος με μια φωτογραφία απο το αεροπλάνο, μια ελληνική σημαία και τη φράση "my happy place" (το αγαπημένο μου μέρος), φρόντισε να ...αποκαλύψει την άφιξη του στη χώρα μας, μέσα απο τον επίσημο λογαριασμό του στο instagram.
Θα πρέπει να θεωρείται βέβαιο, ότι θα έχει συνάντηση με τους συνεργάτες του στον ΟΦΗ, προκειμένου να έχει μια κατ' ιδίαν ενημέρωση για το σχεδιασμό της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Την προετοιμασία, τις μεταγραφές, αλλά και άλλα εσωτερικά ζητήματα της ομάδας.
Στις 7 Αυγούστου, έχει προσδιοριστεί και η Γενική Συνέλευση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, στην οποία ένα απο τα θέματα είναι η νέα αύξηση μετοχικού κεφαλαίου, με τον Μιχάλη Μπούση, να καλύπτει πλέον αποκλειστικά όλη τη χρηματοδότηση, καθώς είναι ο μοναδικός μέτοχος που συνδράμει οικονομικά στην ομάδα, ενώ η αποχώρηση της οικογένειας Παλυβού, με τον ίδιο, να αποκτά σύμφωνα με τις πληροφόρίες μας και το δικό της ποσοστό, τον καθιστά πλέον το απόλυτο αφεντικό της ομάδας.
Σε κάθε περίπτωση η παρουσία του αφεντικού της ομάδας στην Γενική Συνέλευση, έχει τη σημασία της, ενώ θα είναι "παρών" και στην πρώτη του ΟΦΗ για τη νέα περίοδο, που έχει προσδιοριστεί για τις 10 Αυγούστου.
H λαίλαπα του κορωνοϊού και της οικονομικής κρίσης που έχει φέρει, κάνει ορατά τα σημάδια της, σε ομάδες της Κρήτης, τόσο στο ποδόσφαιρο, όσο και στο μπάσκετ.
Μετά το Ρέθυμνο, το οποίο απο την Α1 μπάσκετ, θα αγωνιστεί στο τοπικό πρωτάθλημα Κρήτης και το ιστορικό Ηράκλειο, θα ακολουθήσει τον ίδιο δρόμο!
Το Ηράκλειο κέρδισε την άνοδο στην Γ' Εθνική, αλλά η διοίκηση του συλλόγου, ανακοίνωσε ότι δεν θα κάνει χρήση της ανόδου και θα αγωνιστεί με την εφηβική ομάδα στο πρωτάθλημα της ΕΚΑΣΚ.
Στην ανακοίνωση, της η ομάδα του Ηρακλείου, επικαλείται 8 λόγους, που την οδήγησαν να πάρει αυτήν την απόφαση, με το οικονομικό να παίζει κυρίαρχο ρόλο, στην τελική απόφαση.
Η ανακοίνωση της ομάδας μοάσκετ του Ηρακλείου, αναφέρει:
Το Δ.Σ. του «ΗΡΑΚΛΕΙΟ» Ο.Α.Α. μετά από διεξοδική εξέταση όλων των παραμέτρων και κυρίως λόγω των πρωτοφανών δύσκολων συνθηκών που αφορούν
1. Στην γενική κατάσταση της χώρας λόγω της πανδημίας
2. Στα ισχύοντα υγειονομικά πρωτόκολλα
3. Στα νέα οικονομικά δεδομένα στους Αθλητικούς συλλόγους και στον ΟΑΑΗ
4. Στα οικονομικά δεδομένα των υποστηρικτών και χορηγών του Ομίλου
5. Στον τρόπο διεξαγωγής των πρωταθλημάτων τη νέα σεζόν
6. Στη συμμετοχή ή όχι και με ποιους όρους θεατών στους αγώνες των Πρωταθλημάτων,
7. Στην δυσκολία συμμετοχής, σε εθελοντική βάση, πολλών ικανών στελεχών λόγω της γενικότερης εξαιρετικά δύσκολης κατάστασης για την τοπική κοινωνία ιδιαίτερα για τους επομένους χειμερινούς μήνες,
8. Στις δυσκολίες για τις μετακινήσεις για αγώνες αθλητών και συνοδών ειδικά από την Κρήτη προς άλλους προορισμούς λόγω της πανδημίας, τους χειμερινούς μήνες,
Αποφάσισε ομόφωνα να ενημερώσει την Ελληνική Ομοσπονδία Καλαθοσφαίρισης ότι δεν θα συμμετάσχει στο πρωτάθλημα της Γ΄ Εθνικής Κατηγορίας 2020-21 και ως εκ τούτου να μην συμπεριληφθεί στην κλήρωση των αγώνων του Ομίλου του.
Τις επόμενες ημέρες το «ΗΡΑΚΛΕΙΟ» θα ανακοινώσει τον Αγωνιστικό Σχεδιασμό των τμημάτων του, για την περίοδο 2020-2021, ο οποίος θα βασίζεται στην καταστατική αρχή για συνεχή βελτίωση των δυνατοτήτων των μικρών και μεγάλων αθλητών του
Το Ηράκλειο θα μετέχει στο πρωτάθλημα της ΕΚΑΣΚ με βασική κατεύθυνση την συμμετοχή κυρίως των εφήβων αθλητών του.
Το Δ.Σ.