karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Στην γενέτειρα του, στο Ηράκλειο, βρίσκεται για διακοπές πρώην επιθετικός του Πλατανιά, της ΑΕΚ του ΟΦΗ και σήμερα της Πολωνικής Γκόρνικ Γιώργος Γιακουμάκης και σε μια υπέροχη ενέργεια, δείγμα του χαρακτήρα του και της προσωπικότητας του, βρέθηκε στο «σπίτι του», στην ομάδα που τον ανέδειξε, τον ΠΟΑ και μίλησε στα μικρά παιδιά, των ακαδημιών του συλλόγου.

«Οι συμβουλές του προς τα παιδιά που κάνουν τώρα τα πρώτα τους ποδοσφαιρικά βήματα ήταν πολύ χρήσιμες» αναφέρει στην ανακοίνωση του ο ΠΟΑ, για την επίσκεψη ενός ακόμη παίκτη, που αναδείχθηκαν απο το προσφυγικο σωματείο και σήμερα είναι σε υψηλό επίπεδο.

«Ο Γιώργος πάτησε ξανά στο γήπεδο που πρωτοέπαιξε ποδόσφαιρο» υπενθυμίζει ο ΠΟΑ και καταλήγει στην ανακοίνωση του, με τη φράση «Γιώργο σε ευχαριστούμε πολύ και σου ευχόμαστε να είσαι πάντα γερός και να έχεις μόνο επιτυχίες!".

Τόσο ο Γιώργος Γιακουμάκης, όσο και ο πατέρας του, Μανώλης Γιακουμάκης, υπήρξαν μεγάλοι επιθετικοί που αναδείχθηκαν απο την ομάδα του Ατσαλένιου, η οποία συνεχίζει και σήμερα να δίνει έμφαση στην δουλειά στις μικρές ηλικίες, με στόχο να βγάλει και άλλους «Γιακουμάκηδες».

Συγχαρητήρια για μια ακόμη φορά, απο εμάς στον Γιώργο Γιακουμάκη, γιατί εώ θα μπορούσε να σφυρίξει αδιάφορα, να κάνει τα...μπάνια του και να απολαύσει τις ολιγοήμερες διακοπές του, πριν μπεί ξανά στα βάσανα της προετοιμασίας της νέας περιόδου, ο ίδιος προτίμησε να βρεθεί κοντά στα μικρά παιδιά της ομάδας, που τον ανέδειξε και να δώσει ένα μεγάλο παράδειγμα ήθους.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Με τον 25χρονο Ηρακλειώτη επιθετικό Νίκο Βρεττό, ο οποίος τρία χρόνια στην Σούπερ Λίγκ 2, κυνηγάει το ποδοσφαιρικό τού όνειρο στα Χανιά και την Σούπερ Λίγκ 2, με στόχο να επιστρέψει στην μεγάλη κατηγορία και να …συνεχίσει αυτό που άφησε πίσω του, μετά απο μια χρονιά στον ΟΦΗ, όπου δεν πήρε τις ευκαιρίες, συζητήσαμε στο WINNER τηλεόρασης CRETA, την αγωνία που ζουν όλοι σήμερα στα Χανιά, περιμένοντας τις εξελίξεις στο θέμα της αναδιάρθρωσης.

«Το αξίζουμε να ανέβουμε» μας είπε ο Βρεττός μεταφέροντας την αγωνία του ιδίου και των συμπαικτών του, αυτήν την εποχή, περιμένοντας τις επίσημες αποφάσεις.

«Αν παίζαμε τα πλέι-οφ, είχαμε μεγάλες δυνατότητες να είμαστε στην δεύτερη θέση. Ημασταν σε πολύ καλή αγωνιστική κατάσταση», τονίζει ο Ηρακλειώτης επιθετικός, που θεωρεί ότι «τα Χανιά είναι έτοιμα για την μεγάλη πρόκληση. Υπάρχει οργανωμένη διοίκηση, καλός προπονητής και μια πόλη, που θα βοηθήσει την ομάδα».

Ο Βρεττός μας μίλησε με θερμά λόγια για την ζεστή αγκαλιά που βρήκε στα Χανιά, τρία χρόνια τώρα μετά την …απογοήτευση που έζησε στον ΟΦΗ, όταν μετά απο ένα χρόνο του είπαν να φύγει δανεικός.

Οπως λέει η ομάδα των Χανίων και οι άνθρωποι της, του έχουν φερθεί πολύ καλά, έχει ένα ακόμη χρόνο συμβόλαιο και θα ήθελε να συνεχίσει σε αυτήν, ενώ αν αυτό συνδιαστεί και με μια άνοδο στην Σούπερ Λίγκ 1, θα είναι το ιδανικό.

Ενώ στέκεται στην εμπιστοσύνη που του έδειξε φέτος ο προπονητής Αλέκος Βοσνιάδης.

“Ο κόουτς με πίστεψε και τον ευχαριστώ. Και εγώ προσπάθησαν να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό. Αγχωνόμουν όταν έπαιζα λίγο και μόλις έμπαινα ήθελα να κάνω το κάτι παραπάνω. Τελικά αποφάσισα να το διασκεδάζω και μετά απο αυτό όλα πήγαν καλύτερα”.

«Ποιος παίκτης δεν θα ήθελε να παίξει στην Σούπερ Λίγκ 1» μας λέει ακόμη ο Βρεττός, που παραδέχεται ότι μετά την αποχώρηση του απο τον ΟΦΗ «δεν απογοητεύτηκα, είπα θα δουλέψω περισσότερο για να έχω την ευκαιρία να επιστρέψω στην μεγάλη κατηγορία».

Ο ίδιος θεωρεί ότι « στον ΟΦΗ άξιζα περισσότερες ευκαιρίες. Ημουν 22 ετών, προερχόμουν απο την Γ’ Εθνική, όμως έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Για μένα ήταν ένα όνειρο να παίξω στο Γεντί Κουλέ. Χαίρομαι που ο ΟΦΗ έχει επιστρέψει για τα καλά και άξιζε 100% την έξοδο στην Ευρώπη».

Ο ίδιος θυμήθηκε και τα χρόνια στον ΠΟΑ, τον Μανώλη Πατεμτζή, που τον έβαλε να παίξει σε ηλικία 16 ετών, στο Περιφερειακό, αλλά και τη γεμάτη χρονιά που είχε στη Γ’ Εθνική, απο όπου πήρε τη μεταγραφή στον ΟΦΗ. «Ο ΠΟΑ είναι πάντα στην καρδιά μου» μας είπε  ο Νίκος Βρεττός.

Δείτε το VIDEO

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο ΟΦΗ επιστρέφει μετά απο 20 χρόνια ξανά στην Ευρώπη και στο WINNER της τηλεόρασης CRETA το…γιορτάσαμε με τον παίκτη που έγινε σύνθημα στα χείλη των οπαδών του ΟΦΗ.

Το «ΟΦΗ-Ευρώπη-Κουτσουπιάς» έμεινε στην ιστορία για το γκολ με καρφωτή κεφαλιά του Αγρινιώτη κεντρικού αμυντικού, στις 18 Μαίου του 1997, στο ΟΑΚΑ, για το τελικό 1-1, που έβγαζε τον ΟΦΗ στην Ευρώπη και άφηνε τον Παναθηναικό έξω απο τις ευρωπαικές διοργανώσεις.

«Είναι μια μεγάλη στιγμή στην καριέρα μου και στη ζωή μου. Κανείς δεν το πίστευε, αλλά εμείς οι παίκτες το καταφέραμε» λέει ακόμα και σήμερα ο 46χρονος πλέον Κουτσουπιάς, ο οποίος καλεί τον κόσμο του ΟΦΗ, να δείξει υπομονή σε αυτό που γίνεται σήμερα στην ομάδα «και να μην ξεχνάει που ήταν πέρσι, όταν με ένα γκολ στις καθυστερήσεις, η ομάδα δεν υποβιβάστηκε στην Β’ Εθνική ή πριν απο μερικά χρόνια. Οι άνθρωποι που είναι σήμερα στην ομάδα έχουν πλάνο πενταετίας, για να οργανώσουν το σύλλογο και δεν χρειάζεται ο κόσμος κάθε χρόνο να ζητάει δεύτερες και τρίτες θέσεις».

Με τον Κουτσουπιά μιλήσαμε ακόμη για τη δύσκολη σχέση του με τον Γκέραρντ, για τον οποίο είπε ότι «με αδίκησε, αλλά είναι γεγονός ότι πρόσφερε πολλά στον ΟΦΗ και στα δικά του χέρια η ομάδα μεγαλούργησε, άσχετα αν στο τέλος τα χάλασε με αυτά που έλεγε ότι θα σταματήσει και τελικά εργάστηκε σε άλλες ομάδες».

Μίλησε με θάρρος για την απόφαση του να αγωνιστεί στην Στρούμ Γκράτς και να αποδείξει ότι «δεν είμαι αποτυχημένος, όπως ήθελαν κάποιοι να λένε», αλλά και την εμπειρία του να αγωνιστεί με την ομάδα αυτή στο Τσάμπιονς Λίγκ και να εκπληρώσει ένα μεγάλο του όνειρο.

Στην Στρούμ γνώρισε τον σπουδαίο Οσιμ, τον οποίο θεωρεί τον κορυφαίο προπονητή, που έχει γνωρίσει, αλλά και τον κορυφαίο που πέρασε απο την Ελλάδα και τον Παναθηναικό.

Μάλιστα η γνωριμία του αυτή με τον Οσιμ, έμελλε εκτός απο το ποδόσφαιρο, να τον βάλει και στον κόσμο του ..,.κρασιού, το οποίο αποτελεί σήμερα για τον Κουτσουπιά, την κύρια επαγγελματική του ενασχόληση και μάλιστα με επιτυχία, μέσα απο την ΟΙΝΟΤΕΚΑ που έχει δημιουργήσει στο Ηράκλειο.

Οπως λέει «ο Οσιμ, παραμονές των αγώνων συνήθιζε να μας βάζει  να πίνουμε ένα ποτήρι κρασί. Αργότερα, κατάλαβα πόσο σημαντικό είναι αυτό, στο να μειώνεται η ένταση και το στρές πριν τα παιχνίδια. Το κρασί σε βοηθάει να κοιμάσαι καλύτερα» λέει ο οινόφιλος και επαγγελματίας στο κρασί σήμερα Γιώργος Κουτσουπιάς.

Μάλιστα το …κρασί τον κέρδισε απο το ποδόσφαιρο, καθώς όταν σταμάτησε απο τα γήπεδα, αν και έχει προπονητικό δίπλωμα ΟΥΕΦΑ Α’, δεν ασχολήθηκε με το ποδόσφαιρο και την προπονητική!

Με τον 46χρονο άλλοτε κεντρικό αμυντικό του ΟΦΗ, μιλήσαμε ακόμη και για τον 19χρονο υιό του Ηλία Κουτσουπιά, ο οποίος πήρε παιχνίδια την πριμαβέρα της Μπολόνια (Κ19), έχει επαγγελματικό συμβόλαιο και έχε ανοίξει για τα καλά τα φτερά του στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο στην Ιταλία. «Ηταν μια δύσκολη απόφαση στα 16 του χρόνια να πάει στο εξωτερικό. Το μέλλον του πιστεύω είναι εκεί» τονίζει ο πατέρας Κουτσουπιάς και ο δεύτερος υιός του οποίου ο Φώτης Κουτσουπιάς αγωνίζεται σήμερα στην Κ-14 του ΟΦΗ.

«Και τα δυο μου παιδιά έχουν πολύ ψηλά τον ΟΦΗ, γιατί γεννήθηκαν μέσα σε αυτό το περιβάλλον» λέει με καμάρι ο Γιώργος Κουτσουπιάς.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi