karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

 

Ξεσηκωμός επικρατεί στα Χανιά, ενόψει της απόφασης για την αναδιάρθρωση στην Σούπερ Λίγκ 1, με την ομάδα των Χανίων, να θέλει πρωτάθλημα 18 ομάδων και άνοδο των 4 πρώτων απο την Σούπερ Λίγκ 2, ώστε να βρεθεί για πρώτη φορά στην ιστορία του (το έχει καταφέρει ο Πλατανιάς), στη μεγάλη κατηγορία.

Το βράδυ της Κυριακής (26/7) φίλαθλοι της ομάδας, συγκεντρώθηκαν στα γραφεία της ΠΑΕ, στο κέντρο της πόλης των Χανίων, φωνάζοντας συνθήματα υπέρ της ανόδου στη μεγάλη κατηγορία του ελληνικού ποδοσφαίρου. Το σύνθημα που δόνησε την ατμόσφαιρα ήταν το “ο Νομός απαιτεί τα Χανιά στη Super League!”

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Χανιά, αναφέρει:

Τη συμπαράσταση του στην ομάδα μας για το δίκαιο αίτημα της ανόδου στη Super League 1, από τη στιγμή που δεν της επιτράπηκε να διεκδικήσει μέχρι τέλους τον στόχο αυτό εντός γηπέδου, εξέφρασε ο κόσμος των Χανίων.

Πλήθος κόσμου συγκεντρώθηκε το βράδυ της Κυριακής (26/07) στα γραφεία της ΠΑΕ, στο κέντρο της πόλης των Χανίων, φωνάζοντας συνθήματα υπέρ της ανόδου στη μεγάλη κατηγορία του ελληνικού ποδοσφαίρου. Το σύνθημα που δόνησε την ατμόσφαιρα ήταν το “ο Νομός απαιτεί τα Χανιά στη Super League!”, την ώρα που ο σύνδεσμος “Χανιά – Θύρα 4” έκανε τη νύχτα – μέρα από τα καπνογόνα!

Εκτός από τον σύνδεσμο οργανωμένων φιλάθλων και τον υπόλοιπο κόσμο που παρευρέθηκε στο στενό της οδού Οδυσσέα Καλλιγιάνη, το “παρών” έδωσαν και οι εκπρόσωποι των ιδρυμάτων – συλλόγων που συνεργάζονται με την ομάδα μας στο πλαίσιο του κοινωνικού προγράμματος “Δώσε πάσα στη Ζωή”.

Ο διοικητικός ηγέτης της ομάδας μας Αντώνης Ροκάκης ευχαρίστησε θερμά τον κόσμο για τη συμπαράστασή του και διαβεβαίωσε ότι από την πλευρά της διοίκησης έγινε ό,τι ήταν δυνατό για να μην αδικηθεί η ομάδα μας στην επικείμενη αναδιάρθρωση της μεγάλης κατηγορίας.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Με τον Ηρακλειώτη προπονητή Αντώνη Ανδρουλάκη, είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε στο WINNER της τηλεόρασης CRETA το νέο κεφάλαιο που ανοίγεται στην καριέρα του, με την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας του ΠΟΑ.

Ο 36χρονος προπονητής, απόφοιτος ΤΕΦΑΑ και κάτοχος διπλώματος ΟΥΕΦΑ Α’, μετά απο μια σημαντική διαδρομή σε αρκετές ομάδες εντός και εκτός Κρήτης (ΟΦΗ, Εργοτέλης, ΧανιάΠαναχαική, Τρίκαλα, Καβάλα, Νίκη Βόλου, Αχαρναικό κ.λ.π), αλλά και συνεργασίες με σημαντικούς προπονητές που τον εμπιστεύθηκαν ως γυμναστή στις ομάδες τους (Νίκος Αναστόπουλος, Σάββας Παντελίδης,  Νίκκι Παπαβασιλείου,  Τάκης Γκώνιας κ.α.), αποφάσισε να πάρει το «τιμόνι» στα χέρια του, μετά απο 14 χρόνια δουλειάς σε ομάδες Σούπερ Λίγκ 1 και Σούπερ Λίγκ 2 και Γ’ Εθνικής) και να ακολουθήσει το δρόμο του προπονητή.

Το πρώτο του βήμα ήταν πέρσι ο Ηρόδοτος απο τα μισά ρης σεζόν μέχρι το τέλος και τώρα ο ΠΟΑ. «Θέλω να παίξουμε ποδόσφαιρο κατοχής και η ομάδα να πρωταγωνιστήσει» μας είπε ο Αντώνης Ανδρουλάκης για τους στόχους που έθεσε με τη διοίκηση της ομάδας.

«Με ενδιαφέρει η ατομική εξέλιξη κάθε παίκτη και μέσα απο αυτό, η εξέλιξη του συνόλου» τονίζει και συνεχίζει λέγοντας ότι «μια θέση στην τετράδα, αλλά και ανάδειξη κάποιων απο τα ταλέντα που έχει ο ΠΟΑ, είναι αυτό που έχω στο μυαλό μου» τονίζει.

Σαν γυμναστής, ξέρει καλά το πόσο ιδιαίτερη θα είναι η προετοιμασία, μετά απο 4 μήνες αποχής των παικτών απο το γήπεδο. «Θα πάμε σιγά-σιγά. Δεν γίνεται διαφορετικά. Ο ποδοσφαιριστής πρέπει να μένει έξω μέχρι 20 μέρες. Τώρα μιλάμε για 4 μήνες. Θέλει προσοχή για την υγεία και τη σωματική ακεραιότητα τους».

Ο ίδιος σαν προπονητής ξεχωρίζει τη συνεργασία με το Νίκκι Παπαβασιλείου, με τον οποίο μιλάει καθημερινά και έχει μια στενή φιλία. «Δεν είναι τυχαία η δουλειά που έκανε στον Εργοτέλη και η πορεία του. Για μένα είναι η καλύτερη συνεργασία που έχω κάνει. Λόγω του Νίκκι, τρέναρα την απόφαση μου να δουλέψω ως πρώτος προπονητής. Η φιλοσοφία μας είναι κοινή και θα ήθελα να συνεργαστούμε ξανά κάποια στιγμή».

Στο ερώτημα γιατί δεν πήγε μαζί του στην Αίγυπτο, ανέφερε ότι «το είχαμε συζητήσει, αλλά για οικογενειακούς λόγους, δεν μπορώ να φύγω απο το Ηράκλειο. Αυτή τη στιγμή έχω βάλει προτεραιότητα την οικογένεια μου και θα υποστηρίξω απο εδώ, αυτό που έχω αποφασίσει να κάνω, το οποίο με γεμίζει».

Δείτε παρακάτω τη συνέντευξη σε VIDEO

 

Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη

Το ενδιαφέρον του ΟΦΗ, για τον 25χρονο κεντρικό αμυντικό του ΑΠΟΕΛ Πραξιτέλη Βούρο, επαναφέρουν Κυπριακά μέσα ενημέρωσης.

Μάλιστα, αποκαλύπτουν τηλεφωνική επικοινωνία του Γιώργου Σαμαρά, με τον πρόεδρο της Κυπριακής ομάδας, Πρόδρομο Πετρίδη.
Να σημειωθεί ότι στον ΟΦΗ έχουν παραδεχθεί επίσημα το ενδιαφέρον για τον ποδοσφαιριστή, με δηλώσεις του συνεργάτη του Γιώργου Σίμου, Περικλή Παπαπαναγή, ωστόσο το πρόβλημα εντοπίζεται στο γεγονός ότι ο παίκτης δεν είναι ελεύθερος.
Θέλει να αποχωρήσει απο την Κυπριακή ομάδα και αναζητείται η «χρυσή τομή» για να γίνει αυτό.
Το θέμα παραμένει όπως φαίνεται ανοιχτό για τον ΟΦΗ, ο οποίος παλεύει την συγκεκριμένη περίπτωση.

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi