Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η φετινή σεζόν του ΟΦΗ, έδωσε αξία στην ομάδα και τους παίκτες, ανέφερε ο υπεύθυνος ποδοσφαίρου της ομάδας Γιάννης Σαμαράς, σε διαδικτυακή συνέντευξη τύπου με τους ρεπόρτερ του ΟΦΗ.
Ο «καπετάνιος» της ομάδας, αποκάλυψε ότι υπάρχει ενδιαφέρον και για πώληση παικτών, κάτι που είναι αναγκαίο να γίνει στον ΟΦΗ, ώστε να μπεί στην αγορά και να γίνεται συζήτηση γύρω απο το όνομα της ομάδας.
Οπως είπε χαρακτηριστικά «εχει χτυπήσει το τηλέφωνο, για παίκτες του ΟΦΗ. Υπάρχει ενδιαφέρον. Θα δούμε που θα οδηγήσει όλο αυτό. Εχουμε αποκτήσει αξία».
Μια τέτοια περίπτωση, ποδοσφαιριστή που πήρε αξία στον ΟΦΗ είναι ο Τσιλιανίδης, ο οποίος κλήθηκε στην Εθνική ομάδα, για τα παιχνίδια στην Αμερική, αλλά δυστυχώς είχε το σοβαρό τραυματισμό.
Ολα αυτά θα ξεκαθαρίσουν μέχρι τα μέσα Αυγούστου, ανέφερε ο Γιάννης Σαμαράς, ο οποίος άφησε «ανοιχτό παράθυρο» και για τις υποθέσεις των Μεγιάδο-Σεμέντο, τις οποίες παλεύει ο ΟΦΗ.
«Θέλουμε να μείνουν, αν δεν γίνει θα βάλουμε άλλα κομμάτια στο παζλ» ανέφερε ο υπεύθυνος ποδοσφαίρου της ομάδας.
Ο Σαμαράς μίλησε ακόμη για το DNA του ΟΦΗ, που είναι ακόμη μικρός, αλλά σιγά-σιγά και με καθημερινή δουλειά μεγαλώνει και όπως ανέφερε χαρακτηριστικά «έχουμε αυτούς που θέλουν να έρθουν στον ΟΦΗ, αλλά έχουμε και εκείνους που δεν θέλουν να φύγουν απο τον ΟΦΗ. Αυτό είναι το DNA, που θέλουμε στον ΟΦΗ. Ολοι να θέλουν να έρθουν και κανείς να μην θέλει να φύγει απο την ομάδα, γιατί έχει βρεί πολύ καλές συνθήκες».
Ο Σαμαράς μίλησε ακόμη, για τα νέα οικονομικά δεδομένα της ομάδας, λόγω του κορωνοίου και έδειξε ήρεμος σε ότι αφορά στην στάση του ιδιοκτήτη Μιχάλη Μπούση, στη νέα οικονομική κατάσταση που επικρατεί. Οπως είπε «ο οικονομικός σχεδιασμός της ομάδας, έχει γίνει απο πέρσι. Σίγουρα η κατάσταση επηρεάζει, όλο τον κόσμο. Δεν θέλουμε να φύγει το μπάτζετ. Με βάση το οικονομικό πλάνο είμαστε καλά. Υπάρχει μια πτωτική τάση, αλλά το κρατάμε».
Ο Σαμαράς, μίλησε με θερμά λόγια για τον Σίμο, «το ήθος του οποίου το βλέπουν όλοι» όπως ανέφερε.
Επανέλαβε πολλές φορές τη φράση «έχουμε σχέδιο για τον ΟΦΗ» και επέμεινε πολύ στο θέμα «καθημερινής δουλειάς και νοοτροπίας, που πρέπει να έχουμε».
Ο Γιάννης Σαμαράς, ανέφερε ακόμη ότι «το να μεγαλώσεις ποδοσφαιρικά παίρνει χρόνια. Ξέρουμε ακριβώς τι θέλουμε. Να έχουμε 10 και 15 χιλιάδες εισιτήρια. Να έρθει ο κόσμος να υποστηρίξει αυτό το προτζεκτ. Να μεγαλώνουν όλα. Θέλουμε να μας γνωρίσει η αγορά. Να φέρουμε παίκτες, να πουλήσουμε παίκτες. Θέλει χρόνια για να γίνει αυτό. Κάναμε μια αρχή φέτος. Είπαν όλοι κοίτα πως παίζει ο ΟΦΗ».
Για την προετοιμασία του ΟΦΗ, που θα είναι διαφορετική και σύντομη σε σχέση με άλλες εποχές, λόγω κορωνοϊου, ανέφερε ότι «δεν θα γίνει προετοιμασία. Είναι 4 εβδομάδες, αντί για 7-8 που θα γινόταν κανονικά. Εχουμε σέντρα στις 11-12 Αυγούστου και 17 Σεπτεμβρίου το πρώτο Ευρωπαικό παιχνίδι. Το πρώτο δεκαήμερο του Αυγούστου θα αρχίσουν να μιλάμε οι ομάδες μεταξύ μας, για να δουμε τι κάνουμε. Θα κάνουμε φιλικά εδώ, θα πάμε Αθήνα, θα πάμε έξω, όλα είναι ανοιχτά. Θα κάνουμε μια γρήγορη προσαρμογή για να μπούμε δυνατά στη νέα σεζόν».
Για τις αγωνιστικές μεταπτώσεις του ΟΦΗ, είπε ότι «κάπου χάνεις, κάπου κερδίζεις. Το να κάνεις 20 τελικές σε ενα παιχνίδι και έχεις ένα τόσο παραγωγικό παιχνίδι είναι πολύ δύσκολο. Ξέρουμε ακριβώς τι βλέπουμε και τις μας λείπει και τι όχι».
Για την ακαδημία ανέφερε ότι «χρειάζεται χρόνος και ξέρουμε τι πρέπει να γίνει για να έχουμε μια επαγγελματική ακαδημία».
Ενώ για τον εαυτό του και την παλαιότερη δήλωση του «να βγάλω Ευρώπη και τον ΟΦΗ και να φύγω», είπε με…χαμόγελο πως «κάποια στιγμή πρέπει να πάω στο σπίτι μου. Είμαι 25 χρόνια αφοσιωμένος στο ποδόσφαιρο. Το ξέρουν όλοι στην ομάδα».
Δείτε παρακάτω το VIDEO της συνέντευξης του Γιάννη Σαμαρά.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Εξελίξεις στην υπόθεση του 25χρονου κεντρικού αμυντικού Πραξιτέλη Βούρου, ο οποίος φαίνεται να... πλησιάζει όλο και περισσότερο στον ΟΦΗ.
Οπως μεταδίδουν τα Κυπριακά μέσα Ενημέρωσης, ο ποδοσφαιριστής δέχεται να χαρίσει ένα σημαντικό μέρος απο τα δεδουλευμένα του, ώστε να μείνει ελεύθερος απο τον Κυπριακό σύλλογο.
Ενώ στις συζητήσεις ΟΦΗ-ΑΠΟΕΛ για τον παίκτη, φαίνεται ότι οι δυο ομάδες καταλήγουν σε μια συμφωνία με ένα μεγάλο ποσοστό μεταπώλησης, κοντά στο 40%, όπως γράφουν τα Κυπριακά μέσα Ενημέρωσης.
Ολα δείχνουν ότι ο ποδοσφαιριστής που βρίσκεται πολύ ψηλά στην μεταγραφική λίστα του ΟΦΗ, για την θέση του κεντρικού αμυντικού, είναι πολύ κοντά στην κρητική ομάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο 20χρονος πρώην μέσος του Πανιωνίου Φρίξος Γρίβας, θα είναι η τρίτη μεταγραφή του ΟΦΗ.
Την είδηση που είχε γίνει γνωστή απο τις προηγούμενες ημέρες, επιβεβαίωσε ο υπεύθυνος ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, Γιάννης Σαμαράς, στην διαδικτυακή συνέντευξη τύπου με τους ρεπόρτερ του ΟΦΗ.
Ο Σαμαράς, επιβεβαίωσε ότι ο ΟΦΗ έχει κλείσει τον παίκτη, ο οποίος έμεινε ελεύθερος απο τον Πανιώνιο, δεν αποδέχθηκε την πρόταση ανανέωσης απο την ομάδα της Νέας Σμύρνης και ο ΟΦΗ κινήθηκε και υπέγραψε προσύμφωνο μαζί του.
Ο Γρίβας, είναι γεννημένος στις 23/9/2000 και έκανε 8 συμμετοχές με τον Πανιώνιο στο φετινό πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκ.
Ολοι κάνουν λόγο για ένα ανερχόμενο ταλέντο, το οποίο παρακολούθησε αρκετά φέτος το τμήμα σκάουτινγκ της ΠΑΕ ΟΦΗ και εισηγήθηκε θετικά.
Ο Γρίβας θα είναι η τρίτη μεταγραφή του ΟΦΗ, μετά τους Ουές και Σαρδινέρο, ενώ είναι σε εξέλιξη η προσπάθεια του ΟΦΗ για τον 25 κεντρικό αμυντικό, Πραξιτέλη Βούρο του ΑΠΟΕΛ.