karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

To πρωτάθλημα στον Κρητικό όμιλο της Γ’ Εθνικής, ξεκινάει στις 20 Σεπτεμβρίου, με 16 ομάδες, αλλά αυτή τη στιγμή είναι εξαιρετικά πιθανό (έως βέβαιο σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες), ότι ο αριθμός των ομάδων που θα δηλώσουν συμμετοχή θα είναι μικρότερος.

 

Στις 31 Ιουλίου τελειώνει η προθεσμία υποβολής δήλωσης συμμετοχής και ήδη δυο ομάδες απο την Κρήτη, δυσκολεύονται να ανταποκριθουν στα δεδομένα της κατηγορίας.

 

Hδη για δυο ομάδες, θεωρείται κάτι απο παραπάνω απο βέβαιο, ότι θα βαρέσουν "κανόνι" και δεν θα κατέβου στο πρωτάθλημα, ενώ κοντά σε αυτές τις δυο ομάδες, μια ακόμη (και μάλιστα έκπληξη!) φαίνεται να αντιμετωπίζει διάφορα θέματα και εκείνοι που γνωρίζουν, τονίζουν ότι θα πρέπει να την τοποθετήσουμε στις «αμφίβολες».


Ο Πανακρωτηριακός απο τα Χανιά και η Νεάπολη απο το Λασίθι, φαίνεται ότι αντιμετωπίζουν μεγάλο πρόβλημα.
Μάλιστα η Νεάπολη εξέδωσε και ανακοίνωση, κάνοντας και επίσημα γνωστή την αδυναμία της, τονίζοντας μεταξύ άλλων, ότι «το υπάρχον Διοικητικό Συμβούλιο δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις της Γ΄ Εθνικής Κατηγορίας και καλούμε τον φίλαθλο επιχειρηματικό κόσμο της Κρήτης ο οποίος θέλει να οδηγήσει την ομάδα μας ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΝΕΑΠΟΛΗ (Α.Ε.Ν.) στο πρωτάθλημα της Γ΄Εθνικής Κατηγορίας περιόδου 2020-2021 να επικοινωνήσει στο τηλέφωνο 6973214574 ή να παρερευθεί στην Γενική Συνέλευση στο « Σινεμά ΔΡΗΡΟΣ » στην Νεάπολη Λασιθίου την Κυριακή 26-07-2020 και ώρα 19.00».
Η οικονομική κρίση, την εποχή του κορωνοϊου, φαίνεται ότι έχει αφήσει τα σημάδια της στο ποδόσφαιρο της Κρήτης και κάποιοι λένε ότι μέσα στον χειμώνα, μην απορήσετε αν και άλλες ομάδες βαρέσουν «κανόνι».

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Με τον Ηρακλειώτη γυμναστή φυσικής κατάστασης και αποκατάστασης Δημήτρη Τριβιζαδάκη, είχαμε την ευκαιρία να συζητήσουμε στο WINNER της τηλεόρασης CRETA, για τη δουλειά που έκανε στις υποδομές του Ολυμπιακού, αλλά και το πέρασμα του και απο άλλες ομάδες, όπως η Παναχαική του Κατσουράνη, ο Εργοτέλης στον οποίο διαχειρίστηκε μαζί με τον Βασίλη Πλεσίτη, μια φανταστική «φουρνιά» παικτών όπως ο Ανδρέας Μπουχαλάκης, ο Νίκος Καρέλης, ο Μανώλης Τζανακάκης, αλλά και στον Ηρόδοτο, όπου στο πλευρό του προπονητή Λευτέρη Βασιλειάδη, πανηγύρισε άνοδο στη Γ’ Εθνική και τρόπαια  (Κύπελλο ΕΠΣΗ, Σουπερ Καπ ΕΠΣΗ, Κύπελλο Ερασιτεχνων Ελλάδος).

Ο 46χρονος γυμναστής, υπεύθυνος φυσικής κατάστασης και αποκατάστασης στα ταλέντα του Ολυμπιακού στο αθλητικό κέντρο του Ρέντη, μίλησε με σεβασμό για την δουλειά και την οργάνωση του Ολυμπιακού στις υποδομές, για την επένδυση που έχει κάνει ο σύλλογος πάνω σε αυτό, ενώ χαρακτήρισε την ακαδημία του Ολυμπιακού μια απο τις καλύτερες της Ευρώπης.

Μίλησε ακόμη για την συνεργασία που είχε με πρώην μεγάλους παίκτες, όπως οι Νικοπολίδης, Ιμπαγάσα, Μαυρογεννίδης, οι οποίοι έχουν πλέον αναλάβει ρόλους στις υποδομές των ερυθόλευκων και την προσπάθεια ανάδειξη ταλέντων.

«Είναι μεγάλο κεφάλαιο για μένα οι Ολυμπιακός» ανέφερε ο Δημήτρης, ο οποίος όμως στάθηκε και στο πέρασμα του απο την ιστορική Παναχαική, για την οποία είπε ότι «αξίζει να βρεθεί στην μεγάλη κατηγορία».

Οπως είπε «οι κ.κ. Κατσουράνης και Κυριακίδης, που έχουν αγωνιστεί σε ένα υψηλό επίπεδο, είχαν αντιληφθεί την σημασία της δουλειάς μου και τους ευχαριστώ, για την συνεργασία που είχαμε».

Ο Δημήτρης Τριβιζαδάκης, αναφέρθηκε ακόμη στη δουλειά που γίνεται σήμερα στον ΟΦΗ, στις υποδομές, αλλά και στον Εργοτέλη και ευχήθηκε να αναδειχθούν παίκτες, που θα πρωταγωνιστήσουν στο Ελληνικό ποδόσφαιρο τα επόμενα χρόνια.

Ο ίδιος είναι σήμερα «ανοιχτός» σε προτάσεις, καθώς το συμβόλαιο του με τον Ολυμπιακό ολοκληρώθηκε και ήδη είναι σε συζητήσεις με ομάδες, για το επόμενο βήμα του.

Δείτε παρακάτω την συνέντευξη

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Στην 6η θέση των εισιτηρίων της φετινής χρονιάς στην Σούπερ Λίγκ, τερμάτισε ο ΟΦΗ.

Στην ίδια δηλαδή θέση, που τερμάτισε και αγωνιστικά το πρωτάθλημα.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Σούπερ Λίγκ, ο ΟΦΗ είχε μέσο όρο εισιτηρίων μαζί με τα διαρκείας 4.476.

Δηλαδή περίπου 5 χιλιάδες άνθρωποι, ήταν σε κάθε εντός έδρας παιχνίδι, στο Γεντί Κουλέ.

Αριθμός ικανοποιητικός, αν αναλογιστεί κανείς ότι η χωρητικότητα του Γεντί Κουλέ, έχει πέσει πλέον στα 5.800 εισιτήρια.

Αυτό σημαίνει ότι απο πληρότητα το γήπεδο, ήταν σχεδόν γεμάτο.

Σίγουρα, μπορεί να γίνει κάτι περισσότερο, ωστόσο οι άνθρωποι του ΟΦΗ, θα πρέπει να είναι ικανοποιημένοι απο την προσέλευση του κόσμου.

Πρώτος στα εισιτήρια εμφανίζεται ο Ολυμπιακός με 266.511 (24.228 μ. ο. εισιτηρίων), ενώ τελευταίος εμφανίζεται ο Ατρόμητος με 16.016 (1.232 μ. ο. εισιτηρίων).

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Λίγκας, ο μέσος όρος των εισιτηρίων, 6.626, είναι ο καλύτερος τα τελευταία εννέα χρόνια!

Ο καλύτερος μέσος όρος ήταν το 2018-19 με 5.433, φέτος δηλαδή ανέβηκε κατά 1200 εισιτήρια.

Οι μέσοι όροι εισιτηρίων των ομάδων της Σούπερ Λίγκ

1. Ολυμπιακός 24.228

2. ΠΑΟΚ 18.425

3. AΕΚ 15.808

4. Άρης 10.265

5. Παναθηναϊκός 5.693

6. ΟΦΗ 4.476

7. ΑΕΛ 3.249

8. Παναιτωλικός 2.342

9. Βόλος 2.081

10. Αστέρας Τρίπολης 2.073

11. Λαμία 1.862

12. Ξάνθη 1.726

13. Πανιώνιος 1.626

14. Ατρόμητος 1.232

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi