Μια νέα προσπάθεια με έμφαση στα νέα παιδιά απο τις υποδομές του ΟΦΗ, σε συνδιασμό με κάποιους έμπειρους παίκτες, θα γίνει φέτος στο τμήμα μπάσκετ του ΟΦΗ, το οποίο θα αγωνιστεί στη Β’ Εθνική.
Επικεφαλής της Επιτροπής μπάσκετ που συστάθηκε είναι ο Συμμεών Καμπάκας, ο οποίος σε συνεργασία, με τα υπόλοιπα μέλη της επιτροπής, θέλουν να βαδίσουν σε μια νέα φιλοσοφία.
Οπως τονίζει ο Συμμεών Καμπάκας «γίνεται μια προσπάθεια ανασύνταξης της ομάδας, παρά τις δύσκολες συνθήκες. Στο σκεπτικό μας είναι μια ομάδα με παιδιά απο την ακαδημία και την παρουσία κάποιων έμπειρων παικτών. Ευχόμαστε αυτό να βοηθήσει την ομάδα και τα ίδια τα παιδιά, αλλά και τον σύλλογο. Εχουμε αποφασίσει να φτιάξουμε και μια δευτερη ομάδα, η οποία θα αγωνιστεί στην ΕΚΑΣΚ άνευ συναγωνισμού, μια ομάδα U-21 η με παιδιά του ΟΦΗ. Το σκεπτικό μας να γίνουμε οικογένεια και να δούμε περισσότερο τα δικά μας παιδιά. Θα κάνουμε τα πάντα για να τα καταφέρουμε».
Τη νέα επιτροπή μπάσκετ του ΟΦΗ, απαρτίζουν οι:
Πρόεδρος Επιτροπής Μπάσκετ : Καμπάκας Συμεών (μέλος ΔΣ Ερασιτέχνη Ο.Φ.Η.)
Αντιπρόεδρος : Τζωρακολευθερακης Γεώργιος
Μέλος επιτροπής/Υπεύθυνος νομικός σύμβουλος :Φανουργακης Βαγγέλης
Υπεύθυνος Μάρκετινγκ και Δημοσίων Σχέσεων :Σφακιανάκης Ηρακλής.
Γενικός Αρχηγός Αγωνιστικού Τμήματος :Σφακιανάκης Μανόλης
Έφορος Αγωνιστικού Τμήματος :Καταρτζογλου Σωτήρης.
Εκπρόσωπος του ΟΦΗ στην ΕΚΑΣΚ: Ταξιάρχης Χωραίτης.
Μετά από ένα χρόνο ο Τάσος Τριανταφύλλου επέστρεψε στον Γιούχτα και θα αποτελέσει και τη νέα σεζόν στην Γ’ Εθνική τον παίκτη που θα «ξεκλειδώσει» τις αντίπαλες άμυνες και θα βάλει τα γκολ που θα οδηγήσουν στις πολυπόθητες νίκες!
«Όλα στον Γιούχτα είναι τέλεια. Βρίσκομαι σε ένα περιβάλλον με το οποίο έχω απόλυτο δέσιμο, δίπλα σε γνώριμα πρόσωπα και συμπαίκτες. Ήταν μια εξαιρετική χρονιά η προηγούμενη στον Γιούχτα και θέλω αυτή που έρχεται να είναι ακόμα καλύτερη. Ο Γιούχτας διαθέτει ποιότητα και επαγγελματισμό, εξαιρετικούς ανθρώπους και διοίκηση με τον πρόεδρο Νίκο Μπουνάκη να είναι πάντα δίπλα μας. Και ασφαλώς δεν μπορώ να μην αναφέρω τον Σταύρο Αρναουτάκη, που στηρίζει την ομάδα του τόπου του. Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την νέα μας συνεργασία και πραγματικά πρέπει όλοι να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να επιβεβαιώσουμε τις προσδοκίες που έχει η ομάδα», τόνισε σε δήλωσή του ο Τάσος Τριανταφύλλου.
Τα λόγια για την ποδοσφαιρική του πορεία είναι περιττά καθώς ανδρώθηκε ποδοσφαιρικά στον ΠΟΑ και στη συνέχεια αγωνίστηκε σε ΟΦΗ, Ιωνικό, Εθνικό Αστέρα, Διαγόρα, Καλλονή, Γλυφάδα, Επισκοπή, Ηρακλή Ψαχνών, Ρούβα, ΠΑΟΚ, ΠΟΑ, το 2018-19 στον Γιούχτα και πέρυσι (2019-2020) στην Δαμάστα, που την οδήγησε με τα δικά του κρίσιμα γκολ στο πρωτάθλημα και την άνοδο στην Γ’ Εθνική.
Ο ΑΟ Αρχανών «Γιούχτας» με ανακοίνωση του καλωσορίζει και πάλι στην οικογένειά του τον Τάσο Τριανταφύλλου.
Στην φωτογραφία ο έμπειρος φορ με τον άμεσο συνεργάτη του Μηνά Πίτσου στο τεχνικό τιμ, Άγγελο Κασσωτάκη.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
To πρωτάθλημα στον Κρητικό όμιλο της Γ’ Εθνικής, ξεκινάει στις 20 Σεπτεμβρίου, με 16 ομάδες, αλλά αυτή τη στιγμή είναι εξαιρετικά πιθανό (έως βέβαιο σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες), ότι ο αριθμός των ομάδων που θα δηλώσουν συμμετοχή θα είναι μικρότερος.
Στις 31 Ιουλίου τελειώνει η προθεσμία υποβολής δήλωσης συμμετοχής και ήδη δυο ομάδες απο την Κρήτη, δυσκολεύονται να ανταποκριθουν στα δεδομένα της κατηγορίας.
Hδη για δυο ομάδες, θεωρείται κάτι απο παραπάνω απο βέβαιο, ότι θα βαρέσουν "κανόνι" και δεν θα κατέβου στο πρωτάθλημα, ενώ κοντά σε αυτές τις δυο ομάδες, μια ακόμη (και μάλιστα έκπληξη!) φαίνεται να αντιμετωπίζει διάφορα θέματα και εκείνοι που γνωρίζουν, τονίζουν ότι θα πρέπει να την τοποθετήσουμε στις «αμφίβολες».
Ο Πανακρωτηριακός απο τα Χανιά και η Νεάπολη απο το Λασίθι, φαίνεται ότι αντιμετωπίζουν μεγάλο πρόβλημα.
Μάλιστα η Νεάπολη εξέδωσε και ανακοίνωση, κάνοντας και επίσημα γνωστή την αδυναμία της, τονίζοντας μεταξύ άλλων, ότι «το υπάρχον Διοικητικό Συμβούλιο δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις της Γ΄ Εθνικής Κατηγορίας και καλούμε τον φίλαθλο επιχειρηματικό κόσμο της Κρήτης ο οποίος θέλει να οδηγήσει την ομάδα μας ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΝΕΑΠΟΛΗ (Α.Ε.Ν.) στο πρωτάθλημα της Γ΄Εθνικής Κατηγορίας περιόδου 2020-2021 να επικοινωνήσει στο τηλέφωνο 6973214574 ή να παρερευθεί στην Γενική Συνέλευση στο « Σινεμά ΔΡΗΡΟΣ » στην Νεάπολη Λασιθίου την Κυριακή 26-07-2020 και ώρα 19.00».
Η οικονομική κρίση, την εποχή του κορωνοϊου, φαίνεται ότι έχει αφήσει τα σημάδια της στο ποδόσφαιρο της Κρήτης και κάποιοι λένε ότι μέσα στον χειμώνα, μην απορήσετε αν και άλλες ομάδες βαρέσουν «κανόνι».