karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Mε ένα «WHY?» δηλαδή «ΓΙΑΤΙ;» ο ιδιοκτήτης του ΟΦΗ Μιχάλης Μπούσης, σχολιάζει την τοποθέτηση του Υφυπουργού Πολιτικής Προστασίας, Νίκου Χαρδαλιά, ότι «είναι μακριά ακόμα ο χρόνος που θα ξεκινήσει ο αθλητισμός με γεμάτα γήπεδα».
Με ανάρτηση του στο μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο Μπούσης, αναφέρει ότι «δεν υπάρχει λογική» για την απόφαση να παραμένει η απαγόρευση παρουσίας κόσμου στα γήπεδα, την ίδια ώρα που «μπάρ, εστιατόρια, παραλίες, λεωφορεία και αεροπλάνα, ειναι γεμάτα».
«Ποιά είναι η λογική πάνω σε αυτό;» διερωτάται ο Μιχάλης Μπούσης.
Ο ΟΦΗ είναι απο τις ομάδες που έχουν κάνει...εκστρατεία για επιστροφή, έστω και τμηματικά, φιλάθλων στις εξέδρες, αλλά η προσπάθεια αυτή, έπεσε στο κενό.
Η Σούπερ Λίγκ έχει ξεκνήσει ένα νέο κύκλο συζητήσεων για τη νέα αγωνιστική περίοδο, αλλά με βάση την σημερινή εικόνα απο την πορεία της πανδημίας, οι προβλέψεις δεν είναι αισιόδοξες, την ίδια ώρα που ο Χαρδαλιάς, ανακοίνωσε μέτρα που θα κάμψουν την...χαλάρωση, απο τον κόσμο που έχει παρατηρηθεί το τελευταίο διάστημα και την αύξηση κορουσμάτων.
Οπως είπε Χαρδαλιάς, στην ενημέρωση στους δημοσιογράφους , για το θέμα της επιστροφής του κόσμου στο γήπεδο «Νομίζω ότι είναι πολύ νωρίς για να μιλάμε για κάτι τέτοιο. Σε κάθε περίπτωση όμως σας παραπέμπω στο υφυπουργείο Αθλητισμού. Ό,τι εισηγήσεις υπάρχουν θα πρέπει να βασιστούν στα πραγματικά δεδομένα και το βασικότερο είναι πάνω στα βασικά επιδημιολογικά δεδομένα της εποχής, στην οποία θα προταθεί, να υπάρχει μικρή ή μεγάλη επιστροφή των φιλάθλων. Κατ' εμέ, είναι μακριά ακόμα ο χρόνος που θα ξεκινήσει ο αθλητισμός με γεμάτα γήπεδα».

"Τιμή μου να δουλέψω στον Ηρόδοτο" ανέφερε ο νέος τεχνικός του της ιστορικής ομάδας της Αλικαρνασού Νίκος Κουρμπανάς, ο οποίος πιάνει και επίσημα δουλειά, με σκοπό να οδηγήσει τον Ηρόδοτο, στον Κρητικό όμιλο της Γ' Εθνικης. "Αυτό που πρέπει να πούμε και να υποσχεθώ και στον κόσμο και στην διοίκηση είναι πως θα παλέψουμε για την ομάδα. Ένας από τους λόγους που είδα με πολύ θετικό μάτι την πρόταση του Ηροδότου είναι και η ιστορία της ομάδας σε μεγάλο βαθμό, αλλά και το σκεπτικό της διοίκησης όσον αφορά τους στόχους της φετινής χρονιάς, οι οποίοι είναι υψηλοί και συμβαδίζουν με τις δικές μου φιλοδοξίες" ανέφερε ακόμη ο πολύπειρος προπονητής.

Η τοποθέτηση του Νίκου Κουρμπανά για τη συνεργασία με τον Ηρόδοτο:

«Θεωρώ μεγάλη τιμή για μένα την πρόταση του Ηροδότου να με επιλέξει ως προπονητή της ομάδος. Αυτό που πρέπει να πούμε και να υποσχεθώ και στον κόσμο και στην διοίκηση είναι πως θα παλέψουμε για την ομάδα. Ένας από τους λόγους που είδα με πολύ θετικό μάτι την πρόταση του Ηροδότου είναι και η ιστορία της ομάδας σε μεγάλο βαθμό, αλλά και το σκεπτικό της διοίκησης όσον αφορά τους στόχους της φετινής χρονιάς, οι οποίοι είναι υψηλοί και συμβαδίζουν με τις δικές μου φιλοδοξίες. Σίγουρα θα γίνει ένα πρωτάθλημα άκρως ανταγωνιστικό με πολύ καλές ομάδες στον όμιλο. Εμείς ευελπιστούμε και θέλουμε να είμαστε μία από αυτές τις ομάδες που θα διεκδικήσουν τον στόχο μέχρι τέλους. Δεν είμαστε μόνοι μας, είναι και κάποιες άλλες ομάδες που μαζί θα διεκδικήσουμε το στόχο. Αυτό που θα θέλαμε να πούμε στον κόσμο είναι να είναι μαζί μας και στα εύκολα και στα δύσκολα, διότι μόνο έτσι γίνονται πράγματα. Εύχομαι να έχουμε μία καλή ποδοσφαιρική χρονιά».
*Παράλληλα, σύμφωνα με τις οδηγίες του νέου προπονητή  από Τρίτη (28/7) έως Παρασκευή (31/7) η ομάδα περνάει ιατρικές εξετάσεις. Η προετοιμασία ξεκινάει την Δευτέρα (3/8) και την Τετάρτη (5/8) η ομάδα περνάει εργομετρικά τεστ.ζ

«Μας φάγατε την καβάτζα» γράφει μεταξύ άλλων ο σύνδεσμος θύρα 4 του ΟΦΗ, για το...γκρέμισμα της φημισμένης ταράτσας, στην οποία είχαν βρεί «καταφύγιο» οι φίλαθλοι της ομάδας, στην εποχή του covid-19, στα κεκλεισμένων των θυρών παιχνίδια των πλέι-οφ.

Η μπουλντόζα κατεδάφισε το κτίριο, που είναι δίπλα στη θύρα 4, για το οποίο υπήρχαν θέματα στατικότητας και πλέον οι φίλαθλοι του ΟΦΗ, θα πρέπει να αναζητήσουν άλλη ...κερκίδα, για τα παιχνίδια της επόμενης σεζόν, η οποία στο ξεκίνημα της θα είναι και πάλι με αγώνες κεκλεισμένων των θυρών.

«Θα βρούμε λύση» αναγγέλουν οι οπαδοί του ΟΦΗ, που βλαστημούν τον COVID-19 που τους έχει κρατήσει μακριά απο τα παιχνίδια της ομάδας.

Ο ΟΦΗ επιστρέφει φέτος στην Ευρώπη, μετά απο 20 χρόνια, αλλά δυστυχώς δεν θα υπάρχουν φίλαθλοι στις εξέδρες.

Το πιθανότερο είναι ότι οι γύρω ...ταράτσες του Γεντί Κουλέ, θα αποκτήσουν μεγάλη ζήτηση.

Πόσες, ταράτσες να γκρεμίσει η...μπουλντόζα.

Λύση, θα βρεθεί!

Γ.Κορτς

Δείτε παρακάτω το VIDEO με τον φημισμένο youtuber να παίρνει πλάνα απο την ...ταράτσα στο παιχνίδι ΟΦΗ-Ολυμπιακός.

 

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi