«Βροχή» οι μεταγραφικές ανακοινώσεις στον Εργοτέλη.
Μετά τον 22χρονο Ολλανδό δεξιό μπακ-χαφ Neral Jeffrey Virgil, η κρητική ομάδα ανακοίνωσε και ένα ακόμη παίκτη απο τη χώρα της «τουλίπας».
Πρόκειται για τον 23χρονο επιθετικό Tyrone Ryan Conraad, ο οποίος ανδρώθηκε ποδοσφαιρικά στη Φέγενορτ.
Ο Conraad, κατά την περσινή σεζόν να σημείωσε 8 τέρματα σε 24 εμφανίσεις, έχοντας επίσης 3 ασίστ.
Δείτε τον επιθετικό του Εργοτέλη αγωνιζόμενο στο παρακάτω VIDEO.
Στην ανακοίνωση του, ο Εργοτέλης αναφέρει:
Η ΠΑΕ Εργοτέλης ανακοινώνει την απόκτηση του Tyrone Ryan Conraad. Ο 23χρονος επιθετικός ήρθε σε συμφωνία με τους ανθρώπους της ομάδας μας υπογράφοντας το νέο του συμβόλαιο το οποίο θα είναι διάρκειας δυο χρόνων.
Ο Tyrone Conraad γεννήθηκε στις 7/4/1997 (23 ετών), στο Ρόττερνταμ της Ολλανδίας ξεκινώντας την ποδοσφαιρική του καριέρα απ' τους νέους της Feyenoord. Έπειτα και για τέσσερα χρόνια υπηρετούσε την Sparta Rotterdam απ' τα τμήματα υποδομής (U17, U19, U21). Επόμενος σταθμός της καριέρας του και για τρία χρόνια ήταν η SC Cambuur-Leeuwarden. Τελευταίος σταθμος της καριέρας του η Kozakken Boys.
Αγωνίζεται στην κορυφή της επίθεσης, με τον ίδιο κατά την περσινή σεζόν να σημειώνει 8 τέρματα σε 24 εμφανίσεις έχοντας επίσης 3 ασίστ.
Τη νέα αγωνιστική σεζόν θα φοράει την φανέλα με το Νο 11.
Αμέσως μετά την υπογραφή του συμβολαίου του ο Tyrone Conraad δήλωσε:
''Είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος που έρχομαι σε ένα μεγάλο κλαμπ όπως είναι ο Εργοτέλης. Είμαι έτοιμος να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό ώστε να βοηθήσω την νέα μου ομάδα να πετύχει τους στόχους της. "
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Μεταγραφή στον Εργοτέλη!
Ο 22χρονος Ολλανδός δεξιός μπακ-χαφ Neral Jeffrey Virgil βρίσκεται στο Ηράκλειο και υπέγραψε για δυο χρόνια στην κρητική ομάδα.
Ο Ολλανδός αμυντικός ανδρώθηκε ποδοσφαιρικά στην Φέγενορτ και έχει ως ενδιαφέρον στοιχείο στο βιογραφικό του, τις 8 συμμετοχές με την Εθνική Ολλανδία U16.
Στον Εργοτέλη, υπέγραψε για δυο χρόνια.
Δείτε το αγωνιζόμενο το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Εργοτέλη, στο παρακάτω VIDEO.
Η ανακοίνωση του Εργοτέλη:
Η ΠΑΕ Εργοτέλης, ανακοινώνει την απόκτηση του Neral Jeffrey Virgil. Ο Ολλανδός ποδοσφαιριστής βρέθηκε σήμερα στα γραφεία της ΠΑΕ, όπου και υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο διάρκειας δύο χρόνων.
Ο Jeffrey Neral γεννήθηκε στο Ρόττερνταμ Ολλανδίας στις 9/12/1997 (22 ετών) και αγωνίζεται στο δεξί άκρο της άμυνας.
Τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα ο 22χρονος αμυντικός τα έκανε στην ομάδα νέων της Feyenoord και από εκεί μεταπήδησε στην Excelsior Jeugd. Εν συνεχεία, ενσωματώθηκε στην Sparta Rotterdam όπου για οκτώ χρόνια αγωνίστηκε στα τμήματα υποδομής (U17, U19, U21) υπογράφοντας μάλιστα το πρώτο του επαγγελματικό συμβόλαιο. Το 2018 πήρε μεταγραφή στην VV SteDoCo και ένα χρόνο μετά φόρεσε την φανέλα της Helmond Sport.
Μάλιστα αξίζει να σημειωθεί ότι αποτελεί μέλος της Εθνικής Ολλανδίας U16 έχοντας καταγράψει οκτώ συμμετοχές.
Ο Jeffrey Neral την νέα αγωνιστική περίοδο θα φοράει τη φανέλα με το νούμερο 2.
O Neral μετά την πρώτη του βόλτα στο Παγκρήτιο Στάδιο το μεσημέρι της Δευτέρας προχώρησε και στις πρώτες δηλώσεις επισημαίνοντας: ''Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ και ανυπομονώ να ξεκινήσω να δουλεύω για την ομάδα του Εργοτέλη. Υπόσχομαι ότι θα δώσω το 100% των δυνατοτήτων μου ώστε να βοηθήσω την ομάδα.''
Δείτε το αγωνιζόμενο το νέο μεταγραφικό απόκτημα του Εργοτέλη, στο παρακάτω VIDEO.
Κατά την αύξησης ομάδων στην Σούπερ Λίγκ, τάχθηκε ο ιδιοκτήτης του ΟΦΗ Μιχάλης Μπούσης, ο οποίος έδωσε το «παρών» στην συνεδρίαση της Σούπερ Λίγκ.
Το «αφεντικό» του ΟΦΗ, ήταν σκληρός στις αναφορές του, για το Ελληνικό πρωτάθλημα.
«Δε μπορεί να προχωρήσει το ελληνικό ποδόσφαιρο έτσι. Δεν μπορεί να είμαστε εμείς το πιο αστείο πρωτάθλημα. Αυτό που γίνεται στην Ελλάδα είναι αστείο» ανέφερε μεταξύ άλλων.
Ενώ στο θέμα αύξησης ομάδων σε 16 ή 18 είπε πως «αν θέλετε να γίνουμε 16, εγώ προτείνω να γίνουμε …40. Κι ας μοιράσουμε το τηλεοπτικό σε όλους. Κάθε πρόταση θέλει πλάνο και χρόνο. Υπάρχει πρόταση για 12 ομάδες, για 16 ή για 18 ομάδες; Να θέσουμε ένα πλάνο και να πούμε ότι σε βάθος διετίας θα γίνει αυτή η αναδιάρθρωση, αλλά με συγκεκριμένο πλάνο».
Η τοποθέτηση του Μιχάλη Μπούση, στην συνεδρίαση της Λίγκας, όπως δόθηκε απο την ΠΑΕ ΟΦΗ 1925:
«Δεν μας εγγυάται κανένας ότι θα παίξουμε με κόσμο. Δε μας εγγυάται κανένας ότι θα έχουμε τηλεοπτικό συμβόλαιο. Δεν μας εγγυάται κανένας ότι θα έχουμε τα ίδια έσοδα με πέρυσι από τους χορηγούς και την ίδια στιγμή τίθεται θέμα για αναδιάρθρωση σε 16 ομάδες. Πρέπει να είμαστε όλοι μαζί ενωμένοι για να δούμε πως θα επιστρέψει ο κόσμος στα γήπεδα, κάτι που θα βοηθήσει και το άθλημα και τις ομάδες. Εμείς ως λίγκα αποφασίσαμε να ολοκληρώσουμε το πρωτάθλημα, «ματώνοντας» οικονομικά, αλλά πολύ περισσότερο «πληρώνοντας» με την υγεία των ποδοσφαιριστών μας. Ο ΟΦΗ με τον Τσιλιανίδη και άλλες ομάδες με τους δικούς τους ποδοσφαιριστές.
Αν θέλετε να γίνουμε 16, εγώ προτείνω να γίνουμε …40. Κι ας μοιράσουμε το τηλεοπτικό σε όλους. Κάθε πρόταση θέλει πλάνο και χρόνο. Υπάρχει πρόταση για 12 ομάδες, για 16 ή για 18 ομάδες; Να θέσουμε ένα πλάνο και να πούμε ότι σε βάθος διετίας θα γίνει αυτή η αναδιάρθρωση, αλλά με συγκεκριμένο πλάνο. Ό, τι είναι καλό για το ποδόσφαιρο. Δε μπορεί να προχωρήσει το ελληνικό ποδόσφαιρο έτσι. Δεν μπορεί να είμαστε εμείς το πιο αστείο πρωτάθλημα. Αυτό που γίνεται στην Ελλάδα είναι αστείο.
Ο ΟΦΗ φέτος ήταν η πρώτη ομάδα στην ιστορία που χειροκρότησε τον πρωταθλητή. Επιτρέπεται να μην το κάνει κανένας άλλος; Δεν έχω τίποτα ούτε με τον Ολυμπιακό, ούτε με την ΑΕΚ, ούτε με τον Παναθηναϊκό, ούτε με τον ΠΑΟΚ, ούτε με κανέναν. Είμαι περήφανος που είμαι εδώ μαζί σας σ’ αυτή τη λίγκα, αλλά δεν είμαι περήφανος όταν γίνονται όσα γίνονται στο ποδόσφαιρο. Πρέπει να το αλλάξουμε. Να έχουμε σοβαρότητα και να προχωρήσουμε μπροστά με πλάνο ως Λίγκα. Αν αποφασίσει κάποιος να ψηφίσει υπέρ της αναδιάρθρωσης, ο λόγος δεν είναι ποδοσφαιρικός ή οικονομικός, αλλά κάποιος άλλος».