karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Στις 20 Σεπτεμβρίου θα ξεκινήσει η Γ’ Εθνική και ο ανταγωνιστικός Κρητικός όμιλος στον οποίο μετέχουν ομάδες απο όλο το νησί.
Την ημερομηνία ανακοίνωσε η ΕΠΟ, μέσα απο την προκήρυξη της κατηγορίας.
Οι δηλώσεις συμμετοχής των ομάδων μπορούν να υποβληθούν έως την Παρασκευή 31 Ιουλίου 2020 και ώρα 15:00.
Αυτό σημαίνει, ότι στο τέλος του μήνα θα γνωρίζουμε και τον ακριβή αριθμό ομάδων απο την Κρήτη, που θα συμμετάσχουν, καθώς κάποιες αντιμετωπίζουν σοβαρές δυσκολίες και όλα είναι ανοιχτά ακόμη για αυτές, καθώς η οικονομική κρίση λόγω κορωνοϊου, τις έχει επηρεάσει.

Το πρωτάθλημα είχε διακοπεί στα μέσα Μαρτίου και οι ομάδες θα επιστρέψουν στο γήπεδο, για επίσημα παιχνίδια μετά απο 6μήνες (Μάρτιος-Σεπτέμβριος)!

Για το λόγο αυτό, δειλά-δειλά οι ομάδες μετά απο 4 μήνες απραξίας επιστρέφουν στο γήπεδο, για να ξεκινήσουν την προετοιμασία τους.

Μέχρι το τέλος του μήνα θα έχουν όλες ξεκινήσει προετοιμασία, ώστε να έχουν το χρόνο οι ποδοσφαιρστές να επανέλθουν απο την μεγάλη διακοπή.

 

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Εκλεισε ένα ακόμη πάγκος, που είχε μείνει «ορφανός» σε ιστορική ομάδα του Ηρακλείου.
0 36χρονος Αντώνης Ανδρουλάκης, είναι οριστικά ο νέος προπονητής του ΠΟΑ και ο διάδοχος του Μανώλη Σκύβαλου, ο οποίος «μετακόμισε» βοηθός του Γιώργου Πετράκη, στη Λαμία.
Ο Ηρακλειώτης προπονητής, που είχε κάνει τα ποδoσφαιρικά του επαγγελματικά βήματα στον ΟΦΗ και απο νεαρή ηλικία έχει δουλέψει πολύ ως γυμναστής φυσικής κατάστασης, τόσο σε ΟΦΗ, όσο και σε Εργοτέλη, είναι ο εκλεκτός της διοίκησης του ΠΟΑ, για τη θέση του προπονητή και θα οδηγήσει το προσφυγικό σωματείο στον Κρητικό όμιλο της Γ’ Εθνικής.
Εχει συνεργαστεί με γνωστούς προπονητές, οπως ο Νίκος Αναστόπουλος, ο Σάββας Παντελίδης, ο Νίκι Παπαβασιλείου, ο Τάκης Γκώνιας.
Ο Γιώργος Ανδρουλάκης έχει εργαστεί και εκτός Κρήτης, ως γυμναστής αποκατάστασης σε αρκετές ομάδες (Παναχαική, Τρίκαλα, Καβάλα, Νίκη Βόλου, Αχαρναικό), ενώ στην Κρήτη, εργάστηκε και στα Χανιά.
Πέρσι, οδήγησε τον Ηρόδοτο, στο τελευταίο κομμάτι της αγωνιστικής περιόδου.
Είναι ένα νέο παιδί, απόφοιτος ΤΕΦΑΑ με καλή κατάρτιση, δίπλωμα ΟΥΕΦΑ Α' που μπορεί να αξιοποίησει τη νεανική ομάδα του ΠΟΑ.
Στις πρώτες του δηλώσεις ανέφερε ότι "νιώθω πολύ όμορφα που ο πρόεδρος και το ΔΣ επέλεξαν εμένα για την επόμενη χρονιά. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα εργαστώ σε ένα σωματείο με μεγάλη ιστορία και μεγάλη δυναμική για τα δεδομένα της κατηγορίας και της πόλης μας. Αυτό που μπορώ να υποσχεθώ είναι πως θα δουλέψω σκληρά και κάθε μέρα θα βάζουμε ένα λιθαράκι στο να γινόμαστε καλύτεροι, τόσο σε ατομικό όσο και σε ομαδικό επίπεδο".
Ενώ, ο ΠΟΑ, για τη σύναψη συμφωνίας με τον Γιώργο Ανδρουλάκη, τονίζει ότι  "η ομάδα μας με χαρά ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον προπονητή Αντώνη Ανδρουλάκη! Ο κύριος Ανδρουλάκης απόφοιτος ΤΕΦΑΑ και κάτοχος διπλώματος UEFA A, έχει εργαστεί στο παρελθόν σε επαγγελματικό επίπεδο μεταξύ άλλων σε ομάδες όπως Παναχαϊκή, Τρίκαλα, Καβάλα, ΟΦΗ και Εργοτέλη ως βοηθός προπονητή και υπεύθυνος φυσικής κατάστασης, στο... πλευρό προπονητών όπως οι Σάββας Παντελίδης, Νίκι Παπαβασιλείου, Τάκης Γκώνιας, Νίκος Αναστόπουλος, Απόστολος Χαραλαμπίδης κ.ά.
Να αναφέρουμε ακόμα πως ο νέος μας "κόουτς" έχει εικόνα και γνώση της κατηγορίας του κρητικού ομίλου της Γ' Εθνικής, καθώς την περσινή σεζόν κάθισε στον πάγκο του Ηροδότου.
Σύσσωμη η οικογένεια του ΠΟΑ του εύχεται καλή αρχή, καλή δύναμη στο έργο του και να έχει μια εξαιρετική σεζόν γεμάτη υγεία με την ομάδα μας!»

Την ίδια μέρα που ο προπονητής του Ολυμπιακού Πέδρο Μάρτινς, θα έπαιζε τελικό Κυπέλλου με την ΑΕΚ, αυτός έτρωγε αμέριμνος το "ψαράκι" του, στον γραφικό Αγιο Νικόλαο Κρήτης, με θέα την φημισμένη λίμνη!

 

Με καλή παρέα, ο Πορτογάλος τεχνικός, εκμεταλεύτηκε το τριήμερο ρεπό που έδωσε στους παίκτες του, λόγω της αναβολής του τελικού του Κυπέλλου Ελλάδος με την ΑΕΚ, ο οποίος είχε προγραμματιστεί να γίνει τις 26/7 και βρέθηκε στην Κρήτη και τη λίμνη του Αγίου Νικολάου, όπου απόλαυσε καλό ψαράκι και άλλες λιχουδιές, στο μεζεδοπωλείο «Μπαϊράκι», όπως μαρτυράει η φωτογραφία, απο το anatolh.com.

 

Δεν το πίστευαν οι φίλοι του Ολυμπιακού, στον Αγιο Νικόλαο, όταν είδαν μπροστά τους, τον προπονητή του Ολυμπαικού και έσπευσαν να τον συγχαρούν για την κατάκτηση του τίτλου, αλλά και να του ευχηθούν καλή επιτυχία, στη ρεβάνς με τη Γούλβς, που πλησιάζει στις 6 Αυγούστου.

 

Σύμφωνα με τους θαμώνες, ο Μάρτινς, ήταν ευγενικός και ευχάριστος, ενώ με χαμόγελο δεχόταν τις φιλοφρονήσεις των ερυθρόλευκων φιλάθλων.

 

Το εστιατόριο, έχει θέα τη λίμνη του Αγίου Νικολάου και ο προπονητής του Ολυμπιακού, έδειξε να απολαμβάνει την καλή παρέα, αλλά και το φαγητό.

Γ.Κορτς

 

 



Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi