karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Τη θέση του α’ αντιπροέδρου της Ενωσης Σούπερ Λίγκ 2 και Football league έλαβε ο Γενικός διευθυντής και αντιπρόεδρος της ΠΑΕ Γιώργος Τουτζάρης, στις εκλoγές για την ανάδειξη νέου διοικητικού συμβουλίου.
Ο παράγοντας του Εργοτέλη έλαβε 11 ψήφους!
Συνεχίζει στον προεδρικό θώκο της SL2-FL ο Λεωνίδας Λεουτσάκος, θέση την οποία κατέχει από το 2017.

Ο Λεουτσάκος εκλέχθηκε ομόφωνα για άλλα τέσσερα χρόνια πρόεδρος της διοργανώτριας των δύο μικρότερων επαγγελματικών κατηγοριών, αφού ήταν ο μοναδικός υποψήφιος και ψηφίστηκε και από τις 11 ομάδες που ήταν παρούσες στη διαδικασία (απουσίαζαν μόνο οι Απόλλων Λάρισας, Δόξα Δράμας, Βέροια και Τρίκαλα).
Από εκεί και πέρα, ο αντιπρόεδρος και γενικός διευθυντής του Εργοτέλη, Γιώργος Τουτζάρης (έλαβε 11 ψήφους) και αναλαμβάνει τη θέση του α’ αντιπροέδρου στο νέο Δ.Σ. και ο Χαράλαμπος Σταμούλης (έλαβε 10 ψήφους καθώς υπήρξε και ένα λευκό) του β’ αντιπροέδρου.
Να σημειωθεί ότι στην ψηφοφορία για τους αντιπροέδρους συμμετείχε και ο Λεουτσάκος (δεν έκανε το ίδιο για τον εαυτό του), ενώ απουσίαζε ο Λεβαδειακός, που ήταν στη διαδικασία για τον πρόεδρο.
Ο Γιώργος Τουτζάρης δήλωσε για την εκλογή του: «Ευχαριστώ τον πρόεδρο για την τιμή στο πρόσωπο μου, αλλά και στην ομάδα μου τον Εργοτέλη. Είναι μια δύσκολη περίοδος και πρέπει να βοηθήσουμε όλοι για να βελτιώσουμε το πρωτάθλημα και να μεγαλώσει η αξιοπιστία του…».
Η εκλογή Τουτζάρη, σε ένα σημαντικό ποστο στην διοίκηση της διοργανώτριας αρχής δείχνει το δυναμικό ρόλο που θέλει να έχει ο Εργοτέλης τη νέα περίοδο στο πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκ 2, γιατί όχι να πρωταγωνιστήσει, με στόχο την άνοδο.

Πρόβα τζενεράλε με τον Εργοτέλη θα κάνει ο ΟΦΗ σε φιλικό παιχνίδι που θα γίνει στο Παγκρήτιο στάδιο,το Σάββατο στις 5 Σεπτεμβρίου.
Η ανακοίνωση έγινε απο τον Εργοτέλη για το φιλικό προετοιμασίας, το οποίο θα είναι πιθανότατα και το τελευταίο του ΟΦΗ, καθώς το Σαββατοκύριακο 12-13 Σεπτεμβρίου έχει οριστεί η πρεμιέρα του πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκ 1, ενώ την Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου ο ΟΦΗ θα δώσει το πρώτο ευρωπαικό του παιχνίδι για το Γιουρόπα Λίγκ.
Ο Εργοτέλης ξεκινάει την προετοιμασία του στις 30 Ιουλίου, ενώ ο ΟΦΗ στις 10 Αυγούστου.

Τα φιλικά του Εργοτέλη:
Εργοτέλης - Ρεθυμνιακός (14/08)
Εργοτέλης - Ηρόδοτος (22/08)
Εργοτέλης - Χανιά (26/08)
Εργοτέλης - ΟΦΙ (30/08)
Εργοτέλης - ΟΦΗ (05/09)
Εργοτέλης - Γιούχτας (12/09)
Εργοτέλης - Επισκοπή (19/09)
Οι έδρες και οι ώρες διεξαγωγής των φιλικών θα καθοριστούν τις επόμενες ημέρες.
Να σημειώσουμε ότι οι ιθύνοντες του Εργοτέλη βρίσκονται σε συζητήσεις με τον Αστέρα Ρεθύμνου ώστε να διεξαχθεί φιλική αναμέτρηση στις 06/09".

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Οι μεγάλες στιγμές που μας χαρίζει ο Ερασιτεχνικός αθλητισμός!

Μια ομάδα μπάσκετ απο το Ηράκλειο και την Κρήτη, με μικρά κορίτσια 15-16 ετών στις 6 καλύτερες ομάδες της χώρας!

Με την προπονήτρια των κορασίδων του Ηροδότου και παλια σπουδαία αθλήτρια, καθώς έχει αγωνιστεί στην Α1 μπάσκετ με τον Πανιώνιο και τις Εσπερίδες Δάφνη Σταυρακάκη, είχαμε την ευκαιρία στο WINNER της τηλεόρασης Creta να μιλήσουμε για αυτό το μικρό «θαύμα» του Ηροδότου, η παρουσία του οποίου στα προκριματικά, έδειξε ότι θα διεκδικήσει με πάθος ακόμα και ένα μετάλλιο στην τελική φάση που θα γίνει την επόμενη εβδομάδα στην Αθήνα.

«Γιατί όχι; Θα πάμε να διεκδικήσουμε τις πιθανότητες που μας αναλογούν. Τα φαβορί είναι ο Παναθηναιός, ο Αρης και ο Κρόνος, αλλά και εμείς έχουμε πού καλή ομάδα, είμαστε χαρούμενες που φτάσαμε έως εδώ και θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο», μας είπε η προπονήτρια του Ηροδότου, η οποία στάθηκε και στην στάση της διοίκησης να πληρώσει και στη πρώτη αλλά και στην δεύτερη φάση όλα τα έξοδα αποστολής (τα τελευταία χρόνια οι γονείς πληρώνουν για αυτά τα ταξίδια), ώστε να επιβραβεύσει τις αθλήτριες του συλλόγου για το επίτευγμα τους.

«Αυτό δείχνει ότι μας πιστεύει και εμείς θα κάνουμε ότι περνάει απο το χέρι μας, για να τους δώσουμε μια ακόμη ικανοποίηση» λέει η Δάφνη Σταυρακάκη, με την οποία μιλήσαμε ακόμη για την επιλογή της α δουλέψει κάποια στιγμή στην Ελβετία, όπου κατάγεται η μητέρα της.

Αλλά μεταξύ Ελβετίας, επέλεξε την Κρήτη και επέστρεψε. Οπως λέει «ήταν μια σπουδαία εμπειρία, αλλά μου έλειψε η Κρήτη και επέστρεψα».

Παράλληλα, μας  μίλησε για τον σύζυγο της, Δημήτρη Νασούφη, που είναι και αυτός απο τον χώρο του μπάσκετ και μάλιστα εργάζονται στον ίδιο σύλλογο.

«Το μπάσκετ μας ένωσε θυμάμαι. Απο κάποια μπασκετική κατάσταση γνωριστήκαμε» μας είπε η Δάφνη Σταυρακάκη, η οποία αναγκάστηκε να σταματήσει το μπάσκετ σε ηλικία μόλις 27 ετών λόγω τραυματισμού και μετά απο μια δυνατή θητεία σε Α1 και Α2 με Εσπερίδες, Πανιώνιο, και Ηρόδοτο, δεν επέστρεψε ξανά ποτέ ως παίκτρια στο γήπεδο, παρά μόνο ως προπονήτρια.

Δείτε το VIDEO

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi