Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ολο το…Ηράκλειο, θα βρεθεί την προσεχή Δευτέρα (27/7) στην Εκτελεστική Επιτροπή της ΕΠΟ, για το θέμα της υποψηφιότητας για τον τελικό του Conference League του 2022 ή 2023, αλλά και την καταλληλότητα του Παγκρητίου σταδίου, που έχει προταθεί για να φιλοξενήσει τη διοργάνωση, εφ’ όσον αυτή ανατεθεί στην Ελλάδα.
Κάποιοι στην ΕΠΟ με …τρικλοποδιές έχουν επιχειρήσει να πετάξουν έξω το στάδιο της Κρήτης, λέγοντας ότι είναι ακατάλληλο.
Αρχικά, λόγω της κόντρας με τον Υφυπουργό Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη, είχαν επιχειρήσει να αποσύρουν και την ίδια την υποψηφιότητα της Ελλάδος!
Αφού, δεν τα κατάφεραν στόχευσαν στο Παγκρήτιο στάδιο.
Στην συνάντηση, στην οποία θα βρίσκεται και ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, θα γίνει μια συνολική συζήτηση, για την σημερινή εικόνα του Παγκρητίο σταδίου, απο όλους τους εμπλεκόμενους φορείς του Ηρακλείου, οι οποίοι ανεβαίνουν στην Αθήνα, με …άγριες διαθέσεις.
Περιφέρεια, Δήμος, Φορείς του Ηρακλείου, είναι έτοιμοι να υπερασπιστούν την υποψηφιότητα του Παγκρητίου σταδίου και να δείξουν ότι αυτή η υπόθεση που θα έπρεπε εξ αρχής να είναι Εθνική, τουλάχιστον σε ότι αφορά το Ηράκλειο και την Κρήτη, υπάρχει ΕΝΟΤΗΤΑ και ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ, ώστε η διοργάνωση εφ’ όσον μας αναταθεί απο την ΟΥΕΦΑ, να φιλοξενηθεί στο Παγκρήτιο στάδιο.
Παρά τις καχυποψίες στελεχών της ΕΠΟ, είναι σίγουρο, ότι όλοι στο Ηράκλειο, θέλουν αυτή η μάχη να κερδηθεί και δεν είναι διατεθειμένη σε κανένα να παίξει σε βάρος των συμφερόντων του σταδίου της Κρήτης.
O Mπάμπης Μαρκάκης είναι και με τη βούλα ο νέος πρόεδρος της ΕΚΑΣΚ, για τρίτη συνεχόμενη θητεία.
Η νεοεκλεγείσα διοίκηση, συγκροτήθηκε σε σώμα ως εξής:
Το νέο Δ.Σ. της Ε.ΚΑ.Σ.Κ.:
Πρόεδρος: Χαράλαμπος Μαρκάκης
Α’ Αντιπρόεδρος: Ιωάννης Καλαϊτζάκης
Β’ Αντιπρόεδρος: Ταξιάρχης Χωραϊτης
Γεν. Γραμματέας: Μιχάλης Κανάκης
Αναπλήρ.: Απόστολος Ανυφαντάκης
Ταμίας: Αντώνης Λαπίδης
Αναπληρ.: Γιώργος Χιωτάκαης
Επιτροπή πρωταθλήματος:
Ιωάννης Καλαϊτζάκης
Ταξιάρχης Χωραϊτης,
Νικόλαος Μιχάκης
Επιτροπή Αναπτυξιακού:
Μιχάλης Κανάκης
Νίκολαος Μπαξεβάνης
Ιωάννης Στεφανάκης
Παύλος Μαρινάκης
Νικόλαος Μιχάκης
Αξίζει να αναφερθεί ότι την παραίτηση υπέβαλε ο Κωσταντίνος Μηλαθιανάκης και την θέση του ανέλαβε ο Γιώργος Χιωτάκης.
Δυο ακόμη διαζύγια ανακοίνωσε ο Εργοτέλης.
Δυο ακόμη ποδοσφαιριστές, αποχωρούν απο το σύλλογο, όπως ανακοινώθηκε.
Πρόκειται για τους Αντώνη Σταθόπουλο και Δημήτρη Βουτσά.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Εργοτέλης:
Η ΠΑΕ Εργοτέλης ανακοινώνει την λύση συνεργασίας της με τους ποδοσφαιριστές Αντώνη Σταθόπουλο και Δημήτρη Βουτσά.
Οι δύο ποδοσφαιριστές είχαν αποκτηθεί πριν δύο χρόνια με τα συμβόλαια τους να βρίσκονται ακόμη σε ισχύ με τις δύο πλευρές ωστόσο μετά από επαφή που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ΠΑΕ να έρχονται σε λύση της συνεργασίας τους κοινή συναίνεση.
Τους ευχαριστούμε θερμά για την προσφορά τους στην ομάδα μας και τους ευχόμαστε υγεία και καλή συνέχεια στη καριέρα τους!!