
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Mε τον άλλοτε «μαέστρο» του Εργοτέλη, Δημήτρη Κοιλιάρα, ένα ποδοσφαιριστή που έχει καταγράψει στο «κοντέρ» του, πάνω απο 200 παιχνίδια σε επαγγελματικές κατηγορίες σε Ελλάδα και Κύπρο, έχει αγωνιστεί σε τρείς ομάδες Σούπερ Λίγκ (Εργοτέλης, Πανιώνιος, Λεβαδειακός), στην Κύπρο (Πάφος), είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε στο WINNER της τηλεόρασης CRETA για την απόφαση του, μαζί με τον αδερφό του Γιάννη Κοιλιάρα, να ηγηθούν της προσπάθειας που θα κάνει ο Ηρόδοτος να επιστρέψει στο ποδοσφαιρικό προσκήνιο.
Στα χνάρια του πατέρα τους (Τάσου Κοιλιάρα), που και αυτός έγραψε ιστορία με τον Ηρόδοτο, Δημήτρης και Γιάννης Κοιλιάρας, επιστρέφουν στο …σπίτι τους, για να γράψουν ιστορία.
«Οταν είσαι στον Ηρόδοτο, νοιώθεις ποδοσφαιριστής. Θα παίξουμε για τους φίλους μας, για ανθρώπους που τους ξέρουμε και μας ξέρουν και θα φτιάξουμε μια πολύ δυνατή ομάδα» λέει ο Δημήτρης, ο οποίος δεν ξεχνάει τα καλά του χρόνια στον Εργοτέλη, που είναι η ομάδα που ουσιαστικά τον «σύστησε» στο ελληνικό ποδοσφαιρικό κοινό σε επίπεδο Σούπερ Λίγκ.
«Εζησα πολλά στον Εργοτέλη. Μεγάλες στιγμές και έπαιξα με σπουδαίους παίκτες» λέει ο Δημήτρης Κοιλιάρας το όνομα του οποίου, έπαιξε στα καλά του χρόνια (2002-8) στους κιτρινόμαυρους και για μεταγραφή σε μεγάλες Ελληνικές ομάδες.
Τελικά, απο τον Εργοτέλη, βρέθηκε σε Πανιώνιος και Λεβαδειακό.
Οπως λέει «έμεινε απωθημένο μου μια μεγάλη μεταγραφή. Εκανα και λάθη όμως. Δεν φταίνε μόνο οι άλλοι. Μπορούσα να κάνω περισσότερα πράγματα. Βρέθηκα με λάθος ανθρώπους», τονίζει.
Η διαδρομή του με πολλές ομάδες: Eργοτέλης, Πανιώνιος, Λεβαδειακός, Πάφος, Παναχαική, Ψαχνά, Παναιγιάλειος, Παναργειακός, Ιάλυσος, Σπάρτη, Ηρόδοτος, Κρόνος Αργυράδων (Κέρκυρα), Αλμυρός.
Απο όλες αυτές τις στιγμές ξεχωρίζει το πέρασμα του απο τον Ηρόδοτο ξανά πριν απο δυο χρόνια. Οπως λέει «πήραμε τα πάντα. Ανοδο στη Γ’ Εθνική, Σούπερ Καπ, Κύπελλο Ερασιτεχνών Ελλάδος. Αξέχαστη χρονιά».
Τώρα, θα βρεί ξανά στον Ηρόδοτο τον αδερφό του, Γιάννη, με τον οποίο έχει παίξει άλλες δυο φορές συμπαίκτης σε Εργοτέλη και Παναχαική.
Και μια φορά, αντίπαλος! Οταν ο Γιάννης, ήταν στον ΟΦΗ και εκείνος στον Ιαλυσό Ρόδου, σε ένα μεγάλο ντέρμπι Γ’ Εθνικής που έληξε 0-0 στο σμαραγδένιο νησί.
Η φωτογραφία με τα δυο αδέρφια αντιπάλους και τον Γιάννη να κρατάει την κορούλα του Δημήτρη, ήταν μια σπουδαία στιγμή.
«Ναι, πραγματικά, είχαμε μεγάλη συναισθηματική φόρτιση. Οταν μπήκαμε στο γήπεδο τα ξεχάσαμε όλα. Ο ΟΦΗ βγήκε δίκαια εκείνη τη χρονιά. Εκανε ένα σπουδαίο come back» θυμάται ο Γιάννης.
Για τον αδερφό του, Γιάννη Κοιλιάρα, που είναι δυο χρόνια νεότερος (32) και έχει και αυτός σημαντικό βιογραφικό, καθώς μετράει και αυτός πάνω απο 135 παιχνίδια στο επαγγελματικό ποδόσφαιρο και έχει παίξει Σούπερ Λίγκ με Εργοτέλη (πρώτα) και μετά με τον ΟΦΗ, καθώς ήταν στην ομάδα απο τη Γ’ Εθνική, ανέβηκε στην Σούπερ Λίγκ, ο Δημήτρης Κοιλιάρας λέει ότι «άργησε να πάρει την ευκαιρία για την Α’ Εθνική. Είναι αδικημένος. Μπορούσε να κάνει περισσότερα πράγματα. Είναι ένα μπακ που τα έχει όλα. Είναι γρήγορος, τεχνίτης, έχει καλή σέντρα. Καλύτερα να τον έχω συμπαίκτη, παρά αντίπαλο».
Για το αν σκέφτεται το φινάλε της καριέρας του, ο 34χρονος Δημήτρης Κοιλιάρας λέει πως «το ποδόσφαιρο είναι η ζωή μου» και τονίζει με νόημα ότι «θέλω να παίζω σε ομάδες που γουστάρουν να με έχουν».
Ο Δημήτρης, έχει ήδη ξεκινήσει και την προπονητική σε μικρά παιδιά, κάτι που έκανε στον Αλμυρό και θα ήθελε να το συνεχίσει και στον Ηρόδοτο, για να μάθει στα ταλεντάκια της Αλικαρνασού, τα μυστικά της μπάλας.
Δείτε παρακάτω το VIDEO της συνέντευξης

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
O ΟΦΗ ολοκλήρωσε χωρίς νίκη τα πλέι-οφ της Σούπερ Λίγκ, με συγκομιδή 8 ήττες και 2 ισοπαλίες, μαζί με το 3-2 απο τον Παναθηναικό στο ΟΑΚΑ στο φινάλε της σεζόν, όμως αυτό που μετράει για την κρητική ομάδα, είναι ότι η...δουλειά είχε γίνει νωρίτερα και ο ΟΦΗ επιστρέφει μετά απο 20 χρόνια στην Ευρώπη, αν εξαιρέσουμε το σύντομο πέρασμα απο το Ιντερτότο, με δυο ήττες απο την Τομπόλ Κοστανάι με 1-0 απο το Καζακσταν, το 2007.
Είκοσι χρόνια ήταν πολλά για τον ΟΦΗ, ο οποίος επιστρέφει στην Ευρώπη, εκεί που είχε να επιδείξει πολύ σημαντικές πορείες, στα τέλη της δεκαετίας του ’80 και του ’90, χαρίζοντας πολύτιμους βαθμούς στο Ελληνικό ποδόσφαιρο.
Το τελευταίο παιχνίδι με τον Παναθηναικό, παντελώς αδιάφορο και για τους δυο, έληξε με νίκη των πρασίνων, αλλά μια σημαντική διαφορά.
Ο ΟΦΗ είχε στην τσέπη το ευρωπαικό εισιτήριο, ενώ ο Παναθηναικός, αν και τερμάτισε τέταρτος, θα μείνει εκτός Ευρώπης, για μια ακόμη χρονιά, λόγω τιμωρίας.
Το παιχνίδι ήταν πολύ ελεύθερο, έως ...τρελό.
Καθώς και τα 5 γκολ στο τελικό 3-2, μπήκαν στο πρώτο ημίχρονο και στο διάστημα 27’ έως 42’.
Σε αυτό το δεκαπεντάλεπτο, τα γκολ μπήκαν «βροχή».
Το “χορό” των γκολ στο ΟΑΚΑ, άνοιξε στο 27′ ο Μπεκ για τον Παναθηναικό.
Ισοφάρισε στο 29′ ο Φιγκειρέδο για τον ΟΦΗ.
Στο 35′ ο Μακέντα, έκανε το 2-1 για τον ΠΑΟ.
Ισοφάρισε στο 38′ για τον ΟΦΗ ο Βαζ σε 2-2 (μετά απο ασίστ του Φιγκειρέδο).
Στο 42′ ο Χατζηγιοβάνης έκανε το 3-2 για τον ΠΑΟ, που ήταν το σκορ ημιχρόνου.
Στο δεύτερο ημίχρονο, ο ΟΦΗ σκόραρε για το 3-3 με τον Δεληγιαννίδη στο 76’ αλλά το γκολ ακυρώθηκε ως οφσάιντ και με τη χρήση VAR.
Το φινάλε του αγώνα, είχε σασπένς.
Ο ΟΦΗ στο 95’ κερδίζει πέναλτι. Το κέρδισε ο Κοροβέσης, σε χέρι του Κολοβέτσιου.
Το εκτελεί στο 97’ ο Φιγκειρέδο, αλλά όπως και με τον Αρη, αστόχησε (το απέκρουσε ο τερματοφύλακας Ξενόπουλος) και το παιχνίδι τελείωσε με 3-2, υπέρ του Παναθηναικού.
Να σημειωθεί ότι ο νεαρός γκολκίπερ των πρασίνων είχε αποκρούσε το πέναλτι του Φετφατζίδη και στο παιχνίδι με τον Αρη (0-1), άρα χάρισε ένα ακόμη τρίποντο στην ομάδα του.
Η λήξη του αγώνα βρήκε τους παίκτες του ΠΑΟ, να χαμογελούν για τη νίκη, αλλά και τους παίκτες του ΟΦΗ, να είναι ...ανακουφισμένοι που το «μαρτύριο» των πλει-οφ τελείωσε για αυτούς, με την ομάδα να έχει κερδίσει απο την κανονική σεζόν το ευρωπαικό εισιτήριο, έχοντας κάνει μια «υπέρβαση» που κανείς δεν περίμενε.
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ (Γιώργος Δώνης): Ξενόπουλος, Κολοβέτσιος, Θεοχάρης, Σένκεφελεντ, Χατζηγιοβάνης (68' Αθανασακόπουλος), Ζαγαρίτης, Κουρμπέλης (46' Αλεξανδρόπουλος), Σερπέζης (58' Κολοβός), Μπουζούκης, Μπεκ (76' Τζαβίδας), Μακέντα (68' Περέα)
ΟΦΗ (Γιώργος Σίμος): Ουάλι, Μπράουν, Ζοάο (61' Βαφέας), Γιαννούλης, Δεληγιαννίδης, Νέιρα, Στάικος, Βαζ (67' Κοροβέσης), Ναμπί (79' Μίγγος), Νοικοκυράκης (79' Σουρνάκης), Φιγκεϊρέδο.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Mετά απο 15 χρόνια στον Εργοτέλη, ο Γιάννης Ιατρούδης, ανακοίνωσε την αποχώρηση του απο το σύλλογο.
Το συμβόλαιο του έληξε και παρά την πρόταση ανανέωσης, που του έγινε απο τον Εργοτέλη, η απάντηση του ήταν αρνητική.
Ο διεθνής με την Ελπίδων μεσοεπιθετικός αναφέρει στην ανακοίνωση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για το αντίο του στον Εργοτέλη, ότι "μετά από 15 χρόνια ήρθε η στιγμή να απόχωρησω απο την ομάδα την οποία μεγάλωσα.Ευχαριστώ πολύ όλους τους προπονητές, συμπαίκτες και διοίκηση αλλά πάνω απ'όλα την ομάδα μου η οποία με εξέλιξε ποδοσφαιρικά και ως άνθρωπο.Ελπίζω μια μέρα να ξανασυναντηθούν οι δρόμοι μας".
Ο 21 χρονος Γιάννης Ιατρούδης (2/2/1999) είναι γέννημα-θρέμμα του Εργοτέλη, αναδείχθηκε απο τις ακαδημίες της ομάδας και με τον Εργοτέλη κατέγραψε 51 συμμετοχές και 6 γκολ.
Φέτος στάθηκε άτυχος καθώς λόγω επέμβασης στο γόνατο, έχασε όλη τη σεζόν, όμως έχει επανέλθει και είναι έτοιμος να ξεκινήσει την νέα αγωνιστική σεζόν.
Δυστυχώς ο Εργοτέλης που ανέδειξε το παιδί αυτό, δεν θα πάρει χρήματα απο τον Ιατρούδη, ο οποιος αποχωρεί ελεύθερος.
Θα περιμένει μήπως πάρει μεταγραφή σε κάποια ομάδα του εξωτερικού και επωφεληθεί απο κάποια νόμιμα τροφεία της ΟΥΕΦΑ, για τις "μητρικές" ομάδες ποδοσφαιριστών.
Ο Ιταρούδης είναι ένας μοντέρνος μέσος με επιθετικές αρετές, έχει εντυπωσιακά σωματικά προσόντα και σίγουρα θεωρείται ένα απο τα καλύτερα ταλέντα στην ηλικία του.