Μια πολύ σημαντική δωρεά θα κάνει στον Ερασιτέχνη ΟΦΗ και το τμήμα βόλει, ο επιχειρηματίας Αντώνης Παπαδάκης. Θα κατασκευάσει με δικά του έξοδα, σε ειδική αίθουσα του κλειστού γυμναστηρίου του ΟΦΗ, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, ένα σύγχρονο ιατρείο, το οποίο θα παρέχει υψηλές υπηρεσίες στους αθλητές του ΟΦΗ, με αφορμή και την συμμετοχή τους στην μεγάλη κατηγορία του Ελληνικού βόλει.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ αναφέρει:
Ένα σύγχρονο ιατρείο με όλο τον εξοπλισμό, στο κλειστό γυμναστήριο του ΟΦΗ, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, θα δωρίσει στον Ερασιτέχνη ΟΦΗ και στην ομάδα βόλει, ο επιχειρηματίας Αντώνης Παπαδάκης.
Ο κ. Παπαδάκης, βρέθηκε την Δευτέρα (23/9) στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου και είδε από κοντά το χώρο, που θα στεγαστεί το ιατρείο, το οποίο θα είναι έτοιμο σε 2-3 εβδομάδες και θα παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, στους αθλητές του ΟΦΗ.
Αμέσως μετά, ο Αντώνης Παπαδάκης και ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, παρακολούθησαν μέρος της προπόνησης του ΟΦΗ, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και ενημερώθηκε για την προσπάθεια που θα κάνει η ομάδα στην Volley League, στην οποία ανέβηκε φέτος.
Ο Αντώνης Παπαδάκης, θα είναι μεταξύ των χορηγών, που θα στηρίξουν την προσπάθεια του ΟΦΗ.
Στην φωτογραφία ο Αντώνης Παπαδάκης με τον πρόεδρο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννη Δανδάλη, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Ο τελευταίος κρίκος της αλυσίδας της φετινής ομάδας βόλει του ΟΦΗ, η οποία προετοιμάζεται για την Volley League, μπαίνει, με την έλευση του 33χρονου (2μ06) Μαυροβούνιου διαγώνιου Μίλος Τσούλαφιτς.
Ο Τσούλαφιτς ολοκλήρωσε με την Εθνική Μαυροβουνίου τις υποχρεώσεις του, στο Πανευρωπαικό πρωτάθλημα και την Τρίτη (24/9) αναμένεται στο Ηράκλειο, για να ξεκινήσει προπονήσεις με τον ΟΦΗ.
Με την προσθήκη του Τσούλαφιτς, ο προπονητής του ΟΦΗ, Δημήτρης Ζλατιλίδης, θα έχει όλο το ρόστερ ολοκληρωμένο και θα έχει ένα γεμάτο μήνα να δουλέψει με τους παίκτες του, ενόψει της έναρξης του πρωταθλήματος στα τέλη του Οκτώβρη.
Ο Τσούλαφιτς αναμένεται στο Ηράκλειο, αργά το βράδυ της Τρίτης (24/9) και από την Τετάρτη (25/9) θα είναι στο γήπεδο για να ξεκινήσει προπονήσεις με τον ΟΦΗ.
Το βιογραφικό του Μίλος Τσούλαφιτς:
2005-2008 Μπουντούντσονστ (Μαυροβούνιο)
2008-2010 Μπουντβάνσκα (Μαυροβούνιο)
2010-2011 Suwon KEPCO (Κορέα)
2011-2012 Πουατιέ (Γαλλία)
2012-2013 Τιουμέν (Ρωσία)
2013-2014 Suwon KEPCO (Κορέα), Μπουντβάνσκα (Μαυροβούνιο), Αραγκό Ντε Σετ (Γαλλία)
2014-2015 Μπελεντίγε Σαχινμπέι (Τουρκία)
2015-2016 Μπόλιβαρ (Αργεντινή), Τουλούζ (Γαλλία)
2016-2017 Ομράν (Ιράν)
2017-2018 Αουρίσπα Αλεσάνο (Ιταλία)
2018-2019 Σόνβερντ (Ολλανδία)
Η δύναμη του ποδοσφαίρου, δεν κρύβεται μόνο στις 4 γραμμές του γηπέδου και ο επιχειρηματίας πρόεδρος της Δαμάστας Αντώνης Παπαδάκης, το έχει αντιληφθεί αυτό.
Με μια σειρά απο πρωτοβουλίες και κοινωνικές δράσεις, στέλνει μηνύματα που λείπουν - η αλήθεια είναι- απο το ποδόσφαιρο μας.
Στο ντέρμπι του Κρουσώνα, μεταξύ του ισχυρού ΠΑΟΚ και της Δαμάστας που έχει μπεί φουριόζα με 2Χ2 στο πρωτάθλημα της Α1 ΕΠΣΗ, η πιο σημαντική είδηση, ίσως και πέρα απο το αγωνιστικό μέρος του πολύ καλού παιχνιδιού, ήταν η εν΄ργεια του Αντώνη Παπαδάκη, να δωρίσει ένα απινιδωτή, στη γηπεδούχο ομάδα.
Ενα πολύτιμο εργαλείο, που ΟΦΕΙΛΕΙ να έχει κάθε ομάδα, κάθε αθλητικός χώρος, κάθε αθλητική εγκατάστση, καθώς μπορεί να σώσει μια ζωή.
Μάλιστα, ο Αντώνης Παπαδάκης, ο οποίος λόγω επαγγελματικής ενασχόλησης, με τον ιετρικό εξοπλισμό, έχει τη δυνατότητα αυτή, σκοπεύει, να δωρίσει σε όσο τον δυνατόν περισότερες ομάδες, απινιδωτές, ώστε να υπάρχουν στα γήπεδα του τοπικού μας ποδοσφαίρου.
Η Δαμάστα πήρε την μεγάλη νίκη στην Δαμάστα (2-0), αλλά ο Αντώνης έβαλε το καλύτερο γκολ σε αυτό το παιχνίδι.
Στην φωτογραφία ο Αντώνης Παπαδάκης μαζί με τον πρόεδρο του ΠΑΟΚ κ. Κώστα Μπουμάκη και τον Ανέστη Αναστασιάδη, τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα της Δαμάστας, ο οποίος δεν αγωνίστηκε στο παιχνίδι στον Κρουσώνα, αλλά από το επόμενο ματς θα βρίσκεται και εκείνος στην διάθεση του προπονητή του.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ