
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το εντυπωσιακό, στη μεταγραφή του Ανέστη Αναστασιάδη στη Δαμάστα, είναι ότι ο 36χρονος κεντρικός αμυντικός, που έπαιζε μέχρι το καλοκάιρι στην Σουπερλιγκάτη Λαμία, δέχθηκε να παίξει σε μια ομάδα που αγωνίζεται 4 κατηγορίες κάτω!
Απο την Α' Εθνική, βρέθηκε ξαφνικά στο Α' Τοπικό Ηρακλείου (μεσολαβούν η Σούπερ Λιγκ 2, η Football league και η Γ' Εθνική).
Το Α' τοπικό Ηρακλείου, θα έχει φέτος και άλλους Σπουπερλιγκάτους παίκτυες με καλό βιογραφικό στην Σούπερ Λίγκ (Περογαμβράκης, Μονιάκης, Ρουμπάκης, Τριανταφύλλου, Γιαλούσης), όμως κανείς απο αυτούς δεν ήταν "φρέσκος" στην Σούπερ Λίγκ, όπως ο Ανέστης!
Οι περισσότεροι έχουν "φύγει" κάποια χρόνια απο την μεγάλη κατηγορία και είχαν επιλέξει να αγωνιστούν σε χαμηλότερες κατηγορίες τα τελευταία χρόνια, όπως είναι η Β' και η Γ' Εθνική.
Ο Αναστασιάδης όμως, έρχετα απευθείας και ως "ενεργός" σε αυτήν, και αυτό είναι που κάνει ακόμη πιο "θορυβώδη" την μεταγραφή του, στην φιλόδοξη Δαμάστα.
Οι πληροφορίες λένε, ότι, πριν πεί το "ναι" στη Δαμάστα, ο Αναστασιάδης, δεν τα βρήκε με τον Διαγόρα Ρόδου (Football league), στο οικονομικό και τελικά συμφώνησε με την δελεαστική οικονομική πρόταση του ιδιοκτήτη της Δαμάστας, Αντώνη Παπαδάκη.
Η Δαμάστα, στο πρόσωπο του Αναστασιάδη, βρίσκει ένα ηγέτη στην άμυνα, ο οποίος ακόμη και στα 36 του, είναι πολυτέλεια για το τοπικό πρωτάθλημα.
Ο Ανέστης που δεν είναι ξένος στο Ηράκλειο, καθώς έπαιξε ξανά στον ΟΦΗ στην αρχή της καριέρας του (2002-2006) επιστρέφει σε μια γνώριμη για αυτόν πόλη, στην οποία θα βρεί παλιούς φίλους και συμπαίκτες.
Eνώ, το Ηράκλειο, είναι και ο τόπος καταγωγής της γυναίκας του, οπότε έχει ένα ακόμη λόγο, να πεί το "ναί" στην επιστροφή του, στην πόλη.
Δαμάστα και Αλμυρός, έχουν ανεβάσει ψηλά τον πήχη αγωνιστικά και οικονομικά στην Α1 ΕΠΣΗρακλείου και έχουν φτιάξει ρόστερ που θα τα ζήλευαν ομάδες Γ' Εθνικής.
Ο Αλμυρός, πριν απο μερικές εβδομάδες, έκανε το "μπαμ" με την απόκτηση του άλλοτε "μπομπέρ" του ΟΦΗ, Αλέξη Περογαμβράκη και τώρα η απόκτηση του Αναστασιάδη, απο το άλλο φαβορί για τον τίτλο (Δαμάστα) είναι μια ρελάνς.
Θα υπάρξει άραγε "απάντηση" απο την ομάδα του Γαζίου;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τα αφεντικά τρελάθηκαν στο τοπικό Ηρακλείου
Οσκαρ ατυχίας για τον πρώην παίκτη του ΟΦΗ Ισμαήλ Σάσι!
Στο πρώτο του παιχνίδι με τη Λαμία, υπέστη ολική ρήξη συνδέσμων στην ποδοκνημική και οδηγείται στο χειρουργείο για επέμβαση, η οποία θα τον κρατήσει για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα έξω από τα γήπεδα και όπως φαίνεται χάνει το υπόλοιπο της σεζόν.
Να σημειωθεί ότι στο ίδιο παιχνίδι, ο Σάσι πέτυχε ένα υπέροχο γκολ, το οποίο όμως ακυρώθηκε …μέσω VAR.
«Ίσμα, θα γυρίσεις πιο δυνατός! Η οικογένεια του ΟΦΗ είναι δίπλα σου!» αναφέρει η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, σε ένα «χτύπημα» στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τον πρώην παίκτη της, ο οποίος πριν από λίγες μέρες, άφησε το Ηράκλειο, για τη Λαμία.
Ευχές και από εμάς στον «Ισμα» για ταχεία ανάρρωση και σύντομη επιστροφή στους αγωνιστικούς χώρους.
Δείτε εδώ το γκολ που έβαλε στο παιχνίδι της Λαμίας με τον Πανιώνιο και ακυρώθηκε .
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο δραστήριος Σήφης Κορωνάκης, συνεχίζει στην προεδρία των Παλαιμάχων του ΟΦΗ, μετά τις εκλογές που έλαβαν χώρα την Τετάρτη (18/9) στα γραφεία του συνδέσμου.
Παραφωνία, της διαδικασίας, η απουσία πολλών Παλαιμάχων του ΟΦΗ, από την παλιά και τη νέα γενιά.
Ο Σήφης, όμως δεν κρατάει κακία.
Όπως μας είπε «μου είχαν πεί πολλοί ότι θα έρθουν, αλλά δεν τα κατάφεραν. Δεν πειράζει. Εμείς τους θέλουμε κοντά μας».
Στα μεγάλα σχέδια του προέδρου των Παλαιμάχων του ΟΦΗ, είναι μια συνάντηση με τον ιδιοκτήτη της ΠΑΕ, Μιχάλη Μπούση, προκειμένου όπως λέει « να τον γνωρίσουμε και να μας γνωρίσει και να του μιλήσουμε για την προσπάθεια που κάνουμε και εμείς για τον ΟΦΗ».
Πάνω σε αυτό, ο πρόεδρος των Παλαιμάχων, ήδη σχεδιάζει μια βραδιά με ένα δείπνο των παλαιμάχων σε όλη την ποδοσφαιρική ομάδα, τη διοίκηση και τα μέλη του τεχνικού επιτελείου.
Στη νέα διοίκηση των Παλαιμάχων, οι …παλιοσειρές του ΟΦΗ, κυριαρχούν όπως ο Δημήτρης Παπαδόπουλος, ο Μανόλης Συντιχάκης, ο Γιώργος Χριστοφής, ο Γιώργος Βλάχος, ο Λευτέρης Πουπάκης, ο Βασίλης Καραίσκος, ο Μηνάς Τσαγκαράκης, ο Αντώνης Γιαλαμάς, ο Κώστας Πίτσος, ο Φανούρης Πατινιώτης και ο Γιώργος Τατίδης.
Από τη νέα γενιά, είναι χτυπητή η μοναξιά του Μανόλη Ρουμπάκη και πάνω σε αυτό ο Σήφης Κορωνάκης, θα πρέπει να βρεί τον τρόπο να τραβήξει και τους νεότερους σε ηλικία στα διοικητικά του συνδέσμου.
Στις εκλογές των παλαιμάχων του ΟΦΗ, το «παρών» έδωσε ο παλαίμαχος παράγοντας Κώστας Ρεπανάκης, ο οποίος ήταν και Γενικός Αρχηγός των περισσοτέρων στη δεκαετία του ’70.
Ακόμη, «παρών» ο Νίκος Τσαμπουράκης, που είναι σήμερα Γενικός Αρχηγός του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, αλλά είναι και παλαίμαχος, καθώς αγωνίστηκε σε Ερασιτέχνη ΟΦΗ και ΟΦΗ’ 94.
Στην διαδικασία παρέστη και το μέλος του Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Αντώνης Κοτσιφάκης, ο οποίος ευχήθηκε στους παλαίμαχους καλή θητεία και καλή δύναμη στο έργο τους.
Το νέο Δ.Σ. θα συγκροτηθεί σε σώμα, τις επόμενες ημέρες, ενώ η πρώτη δράση των παλαιμάχων του ΟΦΗ, μετά τις εκλογές, είναι ένα φιλικό με παλαίμαχους της Μελβούρνης, που θα γίνει την Παρασκευή (20/9, 8μμ) στο Παγκρήτιο στάδιο.