Ο Ηρόδοτος κάνει φέτος ένα νέο ξεκίνημα στην Γ' Εθνική και προχωράει ενωμένος, όπως διεφάνη στην συνάντηση που έγινε με την συμμετοχή των παραγόντων της ποδοσφαιρικής ομάδας, των Νέων Ηρόδότου, της ακαδημίες Ελπίδες και των σύλλογο φίλων Ηροδότου. "Αυτός ο Ηρόδοτος δεν έχει να φοβηθεί τίποτα και κανένα…" αναφέρεται μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση που εκδόθηκε.
Αυτό που υποστηρίζουν οι άνθρωποι της ομάδας, είναι ότι ποτέ στο παρελθόν σύσσωμη η οικογένεια του Ηροδότου, δεν ήταν τόσο ενωμένη και απομένει αυτό να το δούμε και στην πράξη. Το πρώτο δείγμα φαίνεται να είναι θετικό.
Όπως αναφέρει η ανακοίνωση του συλλόγου: «Αντικείμενο της συζήτησης ήταν όλα τα τρέχοντα θέματα του συλλόγου στο σύνολο τους, αλλά και ενέργειες που πρέπει να γίνουν για την αντιμετώπιση των όποιων προβλημάτων. Ομολογία και κοινή πίστη όλων είναι, το ενιαίο του Ηροδότου και όλοι εργάζονται για το καλό αυτού. Ο Ηρόδοτος στο σύνολο του, Ακαδημίες Ελπίδες, Νέοι και μεγάλη ομάδα, Διοικήσεις, εργαζόμενοι, προπονητές, φίλαθλοι και ποδοσφαιριστές, εργάζονται πλέον πάνω στην παρακαταθήκη των γεννητόρων του συλλόγου, για την προαγωγή του αθλητισμού και την προσφορά στην τοπική κοινωνία και όχι μόνο. Αυτός ο Ηρόδοτος δεν έχει να φοβηθεί τίποτα και κανένα…».
Γ.Κορτς

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Μανόλης Ρασούλης, έχει πλέον το δικό του χώρο, λίγα μέτρα από το Γεντί Κουλέ, όπου συνήθιζε να υποστηρίζει με πάθος, τον αγαπημένο του ΟΦΗ.
Ο μεγάλος συνθέτης, που έγραψε τον ύμνο του ΟΦΗ, αλλά και πολλά τραγούδια που αγαπήθηκαν και αγαπιούνται από όλους τους Ελληνες, επέστρεψε στο σπίτι του.
Στην συμβολή, των οδών Πετλέμπουρη και Ισαύρων πίσω από τη θύρα 1 του γηπέδου του ΟΦΗ, εγκαινιάστηκε η προτομή του, ενώ και το μικρό πάρκο που την φιλοξενεί πήρε το όνομα του.
Λίγα μέτρα μακριά, επί της οδού Πετλέμπουρη, βρίσκεται το πατρικό σπίτι του Μανόλη Ρασούλη και για το λόγο αυτό, οι άνθρωποι του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, επέλεξαν τον συγκεκριμένο χώρο, ώστε να τιμήσουν τη μνήμη του Μανόλη Ρασούλη.
Μια προτομή, αλλά και μια φανέλα με το χαρακτηριστικό νούμερο 4, για τον μεγάλο στιχουργό, που είχε μεγάλη αγάπη στην ομάδα του, όπως αποκάλυψε βαθιά συγκινημένη η κόρη του, Ναταλία Ρασούλη.
Όπως χαρακτηριστικά είπε «ο πατέρας μου, λάτρευε την Κρήτη και τον ΟΦΗ. Τα χαρακτηριστικά του ήταν τρία. Ηταν Καζαντζακικός, Καζαντζιδικός και ΟΦητζής!».
Η Ναταλία Ρασούλη με δάκρυα στα μάτια, ανέφερε ακόμη ότι «ο πατέρας μου λάτρευε την Κρήτη. Ηταν η μεγάλη του αδυναμία. Όπου βρισκόταν έλεγε, ότι είναι Κρητικός ελληνικής καταγωγής».
Ο δημοσιογράφος Νίκος Ψιλάκης χαρακτήρισε τον Μανόλη Ρασούλη «ποιητή». Όπως είπε «το στιχουργός είναι μάλλον πενιχρό για αυτόν. Είναι τιμή για το Ηράκλειο, να έχει ένα ποιητή. Ευτυχώς βρέθηκε ο ΟΦΗ και ο Αντώνης (Κοτσιφάκης), για να γίνει όλο αυτό».
Προσωπικές εμπειρίες, από τον Μανόλη Ρασούλη στα παιδικά του χρόνια, μοιράστηκαν στην εκδήλωση, κάτοικοι της περιοχής, παιδικοί του φίλοι, άνθρωποι με τους οποίους πήγαινε στο γήπεδο του ΟΦΗ, ψάχνοντας όπως όλοι ένα εισιτήριο, για να παρακολουθήσει την αγαπημένη του ομάδα.
Ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, ανέφερε ότι «αυτό που έκανε ο ΟΦΗ για τον Μανόλη Ρασούλη, είναι το ελάχιστο που μπορούσε να γίνει».
Ενώ το μέλος του Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Αντώνης Κοτσιφάκης, έκανε ξεχωριστή αναφορά στον επιχειρηματία Αντώνη Παπαδάκη, ο οποίος χρηματοδότησε την κατασκευή της προτομής, την οποία κατασκέυασε ο γλύπτης Πέτρος Σούκτσε.
Στα εγκαίνια της προτομής, η οικογένεια του ΟΦΗ, ήταν παρούσα. Εκτός από το Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, που ήταν σύσσωμο, το «παρών» έδωσαν ακόμη ο Ιάσων Παπαστεφανάκης εκ μέρους της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ο πρόεδρος των Παλαιμάχων ποδοσφαιριστών ΟΦΗ, Σήφης Κορωνάκης, οι παλιοί παράγοντες, Νίκος Δουλουφάκης, Αριστείδης Λεβεντάκης.
Ακόμη, παραβρέθηκαν, εκπρόσωπος του Υφυπουργού αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη, εκπρόσωπος του βουλευτή ΣΥΡΙΖΑ Χάρη Μαμουλάκη, ο αντιπεριφερειάρχης και υπεύθυνος για θέματα αθλητισμού Νίκος Συριγωνάκης, ο αντιδήμαρχος Γιώργος Σισαμάκης, ο πρώην αντιδήμαρχος Πέτρος Ινιωτάκης , κάτοικοι της περιοχής των Καμινίων και φίλοι της οικογένειας Ρασούλη.
Στην αποκάλυψη της προτομής, όλοι φώναξαν «Αθάνατος!» και το «Ρασούλη, ζείς, για πάντα ΟΦΗτζής!» σε θερμά χειροκροτήματα και με πολύ συγκίνηση.
«Το πνεύμα του πατέρα μου, θα είναι εδώ και θα είναι χαρούμενος, εκεί που βρίσκεται» ανέφερε η κόρη του Μανόλη Ρασούλη, στον επίλογο της όμορφης και σεμνής εκδήλωσης.
Δείτε παρακάτω φωτογραφίες




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το ποδόσφαιρο, έχει όμορφες και άσχημες στιγμές, έχει τα πάνω του και τα κάτω του, αλλά το ζητούμενο είναι ο ποδοσφαιριστής, να κάνει σωστή διχείριση των συναισθημάτων του, τόσο στη μία, όσο στην άλλη περίπτωση και πορεύεται με μοναδικό σύνθημα την σκληρή καθημερινή δουλειά και την ατομική του βελτίωση.
Ο Γιώργος Στρέζος, τα έχει ζήσει ...όλα στον ΟΦΗ!
Στη Β' Εθνική, ερχόμενος απο τον Παναιγιάλειο και αφού προηγούμενα είχε περάσει απο την Παναχαική, αλλά και τις υποδομές του Ολυμπιακού και του ΠΑΟΚ (μάλιστα οι δυο μεγάλοι έφτασαν μέχρι τα δικαστήρια για το χατίρι του, καθώς στα 16-17 του εθεωρείτο ένα απο τα μεγαλύτερα ταλέντα στην Ελλάδα στη θέση του), αναδείχθηκε κορυφαίος τερματοφύλακας στην κατηγορία με τον ΟΦΗ.
Κέρδισε την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ και έδειξε στο γήπεδο, τις δυνατότητες του.
Η μεγάλη κατηγορία όμως, χρειάζεται εμπειρία και ειδικά σε ομάδες με πίεση, όπως ο ΟΦΗ, τα πράγματα δεν είναι εύκολα.
Ο Στρέζος, δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στην υψηλή πίεση και έχασε τη θέση του, κάτω απο τα γκολπόστ, απο τον έμπειρο Σωτηρίου (σαφώς μεγαλύτερη πείρα σε επίπεδο Σούπερ Λίγκ), ενώ τελικά έχασε και τη θέση του στην ομάδα, καθώς ο ΟΦΗ δεν του ανανέωσε το συμβόλαιο, το καλοκαίρι.
Ο 24χρονος γκολκίπερ, όλο το καλοκαίρι δεν βρήκε την ομάδα που θα του έκανε "κλίκ", ενώ φαίνεται ότι δεν ήθελε να κάνει το πισωγύρισμα και να επιστρέψει στην Σούπερ Λίγκ 2, απο όπου είχε προτάσεις.
Πάντα, ήθελε να δοκιμάσει στο εξωτερικό και η Ολλανδική Βίλεμ του δίνει σήμερα την ευκαιρία, να κάνει πράξη το όνειρο του.
Τον δοκίμασε για αρκετό διάστημα και τελικά αποφάσισε να του δώσει συμβόλαιο (1+1) και να τον εντάξει στο δυναμικό της, βλέποντας προφανώς, κάποια απο τα καλά στοιχεία που σίγουρα διαθέτει.
Η Ολλανδική ομάδα, έχει στις τάξεις της και τον Παυλίδη, όσο τους Βρουσάι και Βουτσά, δείχνοντας μια ...προτίμηση στο Ελληνικό στοιχείο.
Παρά την κακή του, περσινή χρονιά, πέρσι με τον ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ, ο Γιώργος Στρέζος δεν είναι κακός τερματοφύλακας.
Η ψυχολογία, είναι το παν στη θέση αυτή, στην οποία το κάθε λάθος φαίνεται περισσότερο απο κάθε άλλο παίκτη, καθώς πίσω του, δεν υπάρχει κανείς, για να τον καλύψει, παρά μόνο τα ...δίχτυα.
Ισως στην Ολλανδία, το παιδί αυτό, μπορέσει να δουλέψει ήσυχα και να αναδείξει τα καλά του στοιχεία, βελτιώνοντας παράλληλα τις αδυναμίες, που σίγουρα έχει.
Εχουν τον τρόπο τους, οι Ολλανδοί, ακόμα και ένα παίκτη που δεν είναι ταλέντο, αλλά στα 24 του χρόνια, να τον μεταμορφώνουν.
Ας ελπίσουμε, ότι αυτό θα γίνει και με τον Γιώργο Στρέζο, στον οποίο ευχόμαστε ολόψυχα, καλή επιτυχία στο βήμα-ζωής, αυτό, που κάνει.
Στην Βίλεμ, υπέγραψε συμβόλαι για 1+1 χρόνια, μετά απο 71 παιχνίδια στον ΟΦΗ σε Fotball league και Σούπερ Λίγκ (21).