Στο σπουδαιότερο παιχνίδι της δεύτερης αγωνιστικής στον κρητικό όμιλο της Γ’ Εθνικής, που θα γίνει στο Μαρτινέγκο, ο νεοφώτιστος Πόρος υποδέχεται την Κυριακή (29/9, 4μμ) τον ΠΟΑ. Το παιχνίδι θα σφυρίξει ο Γεωργόπουλος από τα Χανιά. Αναλυτικά το πρόγραμμα καιοι διαιτητές της 2ης αγωνιστικής:
Κυριακή 29/09 (16:00)
*Επισκοπή-Πανακρωτηριακός (ΔΑΚ Γάλλου): Βασάκης, Γαρεφαλάκης, Δασκαλάκης Α. (Ηρακλείου), παρ: Παπαδάκης (Λασιθίου).
*Πόρος-ΠΟΑ (γηπ. Μαρτινέγκο): Γεωργόπουλος, Αναστασάκης, Κομισοπούλου (Χανίων), παρ: Ιωαννίδης (Ηρακλείου).
*ΑΟΑΝ-ΣΥΝΚΑ (γηπ. Αγ.Νικολάου): Μανδαλενάκης, Μαυραντωνάκης, Δρακουλάκης (Ηρακλείου), παρ: Δελήμπασης (Ρεθύμνου).
*Ηρόδοτος-Ρεθυμνιακός (γηπ. Ηροδότου): Ταμπουρατζής, Καφεσάκης, Φραγκιαδάκης (Λασιθίου), παρ: Δοκιμάκης (Χανίων).
ΡΕΠΟ: Γιούχτας
Ευχάριστα μαντάτα από την προπόνηση του ΟΦΗ, καθώς οι Μάνος, Μεγιάδο και Ναμπί, ακολούθησαν το πρόγραμμα της ομάδας, φαίνεται να ξεπερνούν τους τραυματισμούς τους και να τίθενται στην διάθεση της τεχνικής ηγεσίας, για το δυνατό παιχνίδι της Κυριακής με τον Αστέρα Τρίπολης στο Γεντί Κουλέ.
Μεγάλη ανακούφιση για τον προπονητή του ΟΦΗ Γιώργο Σίμο, ο οποίος βλέπει τρία σημαντικά στελέχη στον αγωνιστικό σχεδιασμό της ομάδας, να τίθενται στην διάθεση του, σε ένα τόσο ανταγωνιστικό παιχνίδι, όπως αναμένεται να είναι αυτό με τον Αστέρα.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Δημήτρης Μάνος, το βαρύ πυροβολικό του ΟΦΗ, δεν ήταν στη μέρα του, στο Βόλο.
Εχασε δυο τετ-α-τετ, που υπο κανονικές συνθήκες είναι "βούτυρο στο ψωμί του" για να σκοράρει, ενώ γενικά δεν φαινόταν να πατάει καλά στο γήπεδο.
Μάλιστα, στο ένα απο τα δυο, στο ξεκίνημα του αγώνα, είναι μια μοναδική ευκαιρία να ανοίξει το σκορ ο ΟΦΗ, αν ο Μάνος, έδινε την μπάλα δίπλα στον αφύλακτο Σεμέντο, ο οποίος είχε φάτσα την κενή εστία.
Ο Μάνος, στο πρώτο χαμένο τετ-α-τετ πάτησε πάνω στο "μπέκ" που ποτίζει το χορτάρι και τραυματίστηκε στο πέλμα, αλλά δεν έγινε αλλαγή και έβγαλε όλο το παιχνίδι.
Μετά το παιχνίδι, αποχώρησε κουτσαίνοντας απο τον αγωνιστικό χώρο, απογοητευμένος απο τις χαμένες του ευκαιρίες, αλλά και απο την ήττα του ΟΦΗ.
Δυστυχώς στον Βόλο, δεν ήταν η μέρα ούτε του ΟΦΗ, ούτε του Μάνου.
Ηταν ένα άτυχο παιχνίδι, το οποίο όλοι πρέπει να αφήσουν πίσω τους και να κοιτάξουν παρακάτω.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τρελό παιχνίδι στο Βόλο-Με 19 τελικές έχασε ο ΟΦΗ
Βλέπουν την στατιστική και...τρελαίνονται στον ΟΦΗ