karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Μια δυο εκπλήξεις η ενδεκάδα του ΟΦΗ για το παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολης στο Γεντί Κουλέ.

Ο Γιώργος Σίμος ξεκίνησε στο βασικό σχήμα, τον Φιγκερέιδο, αντί του Δημήτρη Μάνου, ο οποίος ταλαιπωρήθηκε όλη την εβδομάδα απο ένα τραυαματισμό. Ο Βραζιλιάνος επιθετικός, είχε πολύ καλή εικόνα, με δοκάρι και ευκαιρίες στο παιχνίδι του ΟΦΗ στο Βόλο, παρά την ήττα του ΟΦΗ με 1-0.

Η δεύτερη έκπληξη και μάλλον πιο ηχηρή, ήταν αυτή του Βαζ στην ενδεκάδα, αντί του Ναμπί.

Ο Ναμπί επίσης είναι τραυματίας και ο τεχνικός του ΟΦΗ  προτίμησε τον Βαζ, στο βασικό σχήμα, αντί του Σακόρ, ο οποίος ήταν πολύ κακός στο Βόλο.

Στις υπόλοιπες θέσεις, γκολκίπερ ο Σωτηρίου, δεξιά ο Μαρινάκης, αριστερά ο Κοροβέσης, στο κέντρο της άμυνας οι Γιαννούλης και Νάστος, στην μεσαία γραμμή οι Μεγιάδο και Νέιρα. Δεκάρι ο Βαζ, δεξιά ο Τσιλιανίδης, αριστερά ο Σεμέντρο και στην κορυφή ο Φιγκερέιδο.

Στον πάγκο του ΟΦΗ οι: Δερμιτζάκης, Σακόρ, Κουτρουμπής, Μάνος, Ντίνας, Μπράουν και Ναμπί.

 

Μετά από αρκετά χρόνια προσφοράς, στην πρώτη ομάδα του Ηροδότου και στις υποδομές ο Ανδρέας Ξυδάκης δεν συνεχίζει στην ομάδα της Αλικαρνασού.
Όλα τα ωραία κάποια στιγμή τελειώνουν και ο Ανδρέας, που έζησε έντονα, στο πλευρό του Μανόλη Παπαματθαιάκη, όλη την πετυχημένη πορεία του Ηροδότου, με την άνοδο στην Β’ Εθνική, ενημερώθηκε από την σημερινή διοίκηση της ομάδας, ότι η μεταξύ τους συνεργασία, δεν θα συνεχιστεί.
Ο ίδιος ευχαρίστησε τους ανθρώπους της ομάδας, κρατάει τις όμορφες στιγμές στον Ηρόδοτο και προχωράει.
Γ.Κορτς

Στην Εθνική ομάδα ποδοσφαίρου γυναικών κλήθηκε ξανά η Βασιλική Κυδωνάκη του ΟΦΗ, για το παιχνίδι με την αντίστοιχη ομάδα της Γερμανίας, στο πλαίσιο των προκριματικών του Ευρωπαικού πρωταθλήματος. Το παιχνίδι θα γινεις τις 8/10 στη Γερμανία και η αθλήτρια του ΟΦΗ θα ταξιδέψει μέσω Θεσσαλονίκης με την υπόλοιπη αποστολή της Εθνικής ομάδας, στις 6/10.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi