
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Αν θα μπορούσε να αλλάξει κάτι στα πλάνα του, ο Γιώργος Σίμος, για να αποτρέψει την ήττα του ΟΦΗ στο Βόλο (1-0), σε ένα απο τα καλύτερα παιχνίδια που έχουμε δεί στην Σούπερ Λίγκ, με δυο ομάδες να παίζουν φουλ επίθεση, σε ένα γήπεδο-χαλί (Πανθεσαλικό), που σου ανεβάζει την διάθεση να παίξεις μπάλα, πιστεύω ότι θα ήταν, να αφήσει στον πάγκο τον βαδιστή Σακόρ, να αφήσει στο "8" το Νέιρα και να βάλει πίσω απο τον Μάνο, τον Βραζιλιάνο Φιγκερέιδο, αφού δεν είχε τον τραυματία Ναμπί, το καλό σουτ του οποίου και κάποιες επινοήσεις του, εκτός περιοχής, έλειψαν απο το παιχνίδι του ΟΦΗ.
Ο ...ξανθός Βραζιλιάνος του ΟΦΗ, μας συστήθηκε για πρώτη φορά, εξαιρετικά και θεωρώ, ότι είναι πολυτέλεια, για να γυαλίζει, τον πάγκο της ομάδας.
Ο Σίμος, σε μια πολύ πετυχημένη κίνηση, τον έριξε στην μάχη στο 55' και θα μπορούσε να είναι εκείνος, ο παίκτης του αγώνα, αν η μπάλα του έκανε το χατίρι στον κεραυνό που εξαπέλυσε στο 58' με τη μπάλα να τραντάζει το οριζόντιο δοκάρι ή στη φάση του 60' όταν σουτάρει με δύναμη στην εστία, η μπάλα κοντράρει και απο καθαρή ατυχία, δεν καταλήγει στα δίχτυα.
Αν ο ΟΦΗ είχε σκοράρει, σε μια απο τις δυο αυτές ενέργειες του Βραζιλιάνου, θα είχε πάρει το παιχνίδι στο Βόλο και δεν θα έχανε τον τίτλο του παίκτη του αγώνα, απο μια άλλη αλλαγή που μπήκε στο παιχνίδι και όρισε το νικητή.
Ο Τόρες του Βόλου, αντικατέστησε λόγω τραυματισμού τον κορυφαίο παίκτη των γηπεδούχων στο πρώτο 45λεπτο, τον Ζοάο, ο οποίος με τις επελάσεις του, είχε βασανίσει πολύ την αργή άμυνα του ΟΦΗ.
Η έμπευση του Τόρες και το σπουδαίο γκολ που έβαλε με το εξαιρετικό του σουτ στο 75' και χάρισε τη νίκη στο Βόλο, θα μπορούσε να είχε γίνει στις δυο φάσεις του Φιγκερέιδο που ανέφερα νωρίτερα, αλλά για μερικά εκατοστά, η μπάλα πήγε στο δοκάρι ή εκτός εστίας!
Ο ΟΦΗ έκανε την πρώτη του ήττα στο πρωτάθλημα, μετά απο 4 αγωνιστικές, αλλά...κάποτε θα έχανε, δεν είναι αυτό το θέμα.
Εκείνο που "πονάει" είναι ότι έκανες 19 τελικές με δυο δοκάρια και μεγάλες φάσεις, σε εκτός έδρας παιχνίδι και δεν πήρες τίποτα.
Δεν ...χάνεις με αυτήν την επίδοση, που δείχνει ότι έπαιξες ποδόσφαιρο, μπροστά στην αντίπαλη εστία.
Το "μηδέν" του ΟΦΗ στο Βόλο, είναι αποτέλεσμα της αναποτελεσματικότητας του, στην επίθεση.
Του στοιχείου δηλαδή, που του έδωσε τους χρυσούς 7 βαθμούς σε Βικελίδης, ΟΑΚΑ και Γεντί Κουλέ στα τρία πρώτα παιχνίδια με Αρη (1-1), Παναθηναικό (1-3) και Παναιτωλικό (3-1).
Τα "πιστόλια" του ΟΦΗ, ο Μάνος και Τσιλιανίδης (6 γκολ σε τρία ματς), σίγησαν, σε αυτό το παιχνίδι.
Ο πρώτος, έχασε δυο απίστευτα τετ-α-τετ, στο πρώτο ημίχρονο, ενώ ο δεύτερος, στις λίγες καλές επινοήσεις που είχε, δεν βρήκε στόχο.
Βάλτε και τα δυο δοκάρια (Φιγκερέιδο και Νέιρα) και βγαζουμε τη... σούμα των μεγάλων χαμένων ευκαιριών του ΟΦΗ.
Ο ΟΦΗ στο πρώτο ημίχρονο, δεν ήταν καλός. Είχε μεγάλο θέμα στο αμυντικό τρανζίσιον και οι γρήγοροι και ποιοτικοί παίκτες του Βόλου, τον έβαλαν, σε μεγάλα προβλήματα.
Οταν ο ΟΦΗ έχανε τη μπάλα, οι μικρόσωμοι επιθετικοί του Βόλου, έκαναν...πάρτι, στην κόντρα, καθώς ο φιλότιμος Μεγιάδο ήταν μόνος (ο Σακόρ έτρεχε μόνο, γύρω απο τον...εαυτό του) και τα μπακ του ΟΦΗ (Κοροβέσης, Μπράουν) σε κακή μέρα.
Ο ΟΦΗ στο πρώτο ημίχρονο σώθηκε απο θαύμα σε τρείς μεγάλες φάσεις (σε τρία λεπτά), με την άμυνα να περνάει εφιαλτικές στιγμές, στο 18' με τον Ζοάο να πλασάρει στην κενή εστία και τον Γιαννούλη να διώχνει με το κεφάλι, στο 19' με τον Μπαλογιάννη να σημαδεύει το οριζόντιο και στο 20' με τον Μυτακίδη με κεφαλιά-ψαράκι να στέλνει την μπάλα στην εξωτερική πλευρά των διχτύων, σε μια φάση που ο παίκτης του Βόλου, νόμιζε ότι σκόραρε και πήγε να βγάλει τη φανέλα για να πανηγυρίσει!
Μεγάλη ήταν και η φάση του 38' με τον αφύλακτο Μουνίθ, να θέλει να σκοτώσει απο κοντά τον Σωτηρίου, αλλά να πλασάρει πάνω απο τα δοκάρια!
Στο δεύτερο ημίχρονο, ο ΟΦΗ κυριάρχησε στο γήπεδο. Είχε περισσότερες δυνάμεις και επιτέθηκε δυναμικά με πρωταγωνιστή τον Φιγκερέιδο.
Δυστυχώς, η κακή ισορροπία του ΟΦΗ σε άμυνα και επίθεση, έφερε την "κόντρα" που έψαχνε ο Βόλος στο 75' για να γίνει η ζημιά, με το πολύ ωραιο γκολ του Τόρες, για το 1-0.
Η μπάλα στην κεφαλιά του Νέιρα στο 77' σταμάτησε στο αριστερό κάθετο δοκάρι και έμοιαζε να έχει αποφασίσει σε ποιον θα χάριζε τους τρείς βαθμούς, σε ένα παιχνίδι που η ισοπαλία θα ήταν κατά την άποψη μου το πιο δίκαιο αποτέλεσμα, αν και όταν μια ομάδα εκτός έδρας κάνει δυο δοκάρια και 3-4 ακόμη κραυγαλέες φάσεις για να σκοράρει, θα πρέπει να είναι εκείνη, που παίρνει το παιχνίδι.
Ο ΟΦΗ θα πρέπει να βρεί δυνάμεις και να δείξει χαρακτήρα απο αυτό το αποτέλεσμα, να κρατήσει τα πολλά θετικά του, όπως η απίστευτη επιθετικότητα του, αλλά να δουλέψει στα επίσης πολλά ακόμη αρνητικά του, που ειδικά στην άμυνα, δεν του είχαν κοστίσει σε προηγούμενα παιχνίδια και...παρ' ολίγο, ούτε σε αυτό! (19 τελικές ο ΟΦΗ, αλλά και 14 τελικές ο Βόλος στην άμυνα του ΟΦΗ).
Τα δυο προσεχή εντός έδρας παιχνίδια με Αστέρα Τρίπολης και Πανιώνιο δεν θα είναι τόσο εύκολα, όσο νομίζουν ορισμένοι και θα χρειαστεί ευστοχία και υψηλό επίπεδο απόδοσης, ώστε να μπορέσει ο ΟΦΗ, να πάρει τους βαθμούς και να μείνει ψηλά στον βαθμολογικό πίνακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Τρελό παιχνίδι στο Βόλο-Με 19 τελικές έχασε ο ΟΦΗ
Βλέπουν την στατιστική και...τρελαίνονται στον ΟΦΗ
Δείτε πως έχασε ο ΟΦΗ στο Βόλο (VIDEO)
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Με αφορμή το παιχνίδι Καβάλα-Χανιά 2-0 για το Κύπελλο Ελλάδος και μέσα απο τις φωτογραφίες, που μας έστειλε το γραφείο τύπου της ομάδας των Χανίων, απο την συνέντευξη τύπου των προπονητών, θυμηθήκαμε ξανά τον καλό φίλο Παύλο Δερμιτζάκη.
Στα 50 του χρόνια σήμερα (26/6/1969), ο Παύλος, με λίγο περισσότερα άσπρα μαλλιά, απο αυτά που τον είχαμε συνηθίσει, είναι ο "καπετάνιος" της ιστορικής ομάδας της γενέτειρας του (Καβάλα), η οποία προσπαθεί να επανέλθει στο ποδοσφαιρικό προσκήνιο.
Θα αγωνιστεί φέτος, στο δυνατό πρωτάθλημα της Football league και ξεκίνησε δυναμικά τη σεζόν, καθώς στο πρώτο παιχνίδι για το Κύπελλο Ελλάδος, απέκλεισε μια ομάδα ανώτερης κατηγορίας, τα Χανιά, τα οποία θεωρούνται μέσα στις 5-6 καλύτερες ομάδες της Σούπερ Λίγκ 2.
Ο Παύλος, αποτελεί ένα παίκτη-σύμβολο για την Καβάλα, καθώς υπήρξε ένα μεγάλο φορ στα τέλη της δεκαετίας του '80 και στια αρχές του '90 , πετυχαίνοντας με την ιστορική ομάδα 47 γκολ σε 160 παιχνίδια!
Αυτή του η επίδοση, του έδωσε την μεταγραφή στον μεγάλο ΠΑΟΚ της εποχής (42 συμμετοχές -7 γκολ), ενώ είναι γνωστό ότι υπήρξε και "καψούρα" του αείμνηστου Ευγένιου Γκέραρντ, όπως αποκάλυψε ο ίδιος αργότερα, καθώς ήθελε να τον φέρει στον ΟΦΗ, χωρίς ποτέ να συμβεί αυτό.
Ο Παύλος, ήρθε στο Ηράκλειο, για λογαριασμό του Εργοτέλη, στο τελευταίο στάδιο της καριέρας του, ενώ απο την πόλη μας, στην οποία διεθέτει ισχυρούς δεσμούς ξεκίνησε το προπονητικό του ταξίδι.
Πρώτα στον Εργοτέλη, μετά στον ΠΟΑ και ακολούθησε και ο ΟΦΗ, ενώ δούλεψε ακόμη σε Διαγόρα, Πανθρακικό, ΠΑΟΚ, Αστέρα Τρίπολης, Λαμία, αλλά και στον Ερμή Αραδείπου στην Κύπρο.
Πλέον, έχοντας και την επιχείρηση του στην Καβάλα (μάρμαρα), επιχειρεί μέσα απο την ομάδα της γενέτειρας του, μια επιστροφή με την ιστορική αυτή ομάδα.
Και εμείς, δεν έχουμε παρά να του ευχηθούμε καλή τύχη, γιατί ο Παύλος είναι ένα ακέραιο παιδί και εξαιρετικός χαρακτήρας.
Με ενδιαφέρον, θα παρακολουθήσουμε την προσπάθεια του.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Ούγκο Κάιπερς, θα μείνει στο μυαλό των φίλαθλων του Εργοτέλη, για την προπερσινή εκπληκτική χρονιά που έκανε στην Football league, αλλά και για το "θορυβώδες" διαζύγιο με την ομάδα του, καθώς δεν δέχθηκε να πάει στην ΑΕΚ, για να υπογράψει αργότερα στον Ολυμπιακό.
Ο Βέλγος επιθετικός, που έμεινε ουσιαστικά για ένα χρόνο χωρίς ομάδα, συνεχίζει την καριέρα του, ως δανεικός (απο τον Ολυμπιακό) στην Αζαξιό και στην Ligue 2 και στο παιχνίδι με την Λε Μαν έκανε...θαύματα και με δυο υπέροχα γκολ οδήγησε την ομάδα του, στη νίκη με 4-2.
Η τέχνη του γκολ, δεν ξεχνιέται και ο Κάιπερς φαίνεται να το δείχνει αυτό και στη Γαλλία.
Απο τα δυο γκολ που πέτυχε, το δεύτερο, είναι με ένα εκπληκτικό σουτ εκτός περιοχής, με την μπάλα να πηγαίνει στο "Γ".
Ενώ το πρώτο του γκολ, είναι γκολ...Καίπερς, με διαγώνιο σούτ μέσα απο την περιοχή.
Ο Βέλγος επιθετικός, έχει στο...αίμα του το γκολ και το πιο σημαντικό για αυτόν, είναι να καλύψει την χαμένη περσινή χρονιά και να επανέλθει πλήρως αγωνιστικά.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα δυο γκολ που πέτυχε