Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Με ένα γκολ και ένα δοκάρι, ο Βραζιλιάνος Φιγκειρέδο, ήταν λίρα εκατό για τον ΟΦΗ στο παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολης, στο Γεντί Κουλέ.
Μπήκε πρώτη φορά στην ενδεκάδα και έκανε...απόσβεση, καθώς αποδείχθηκε καθοριστικός στη νίκη του ΟΦΗ, στο πολύ σημαντικό αυτό παιχνίδι.
Ο Φιγκειρέδο, όμως, εκτός απο καλός παίκτης, φαίνεται ότι είναι και πολύ καλό παιδί.
Στις δηλώσεις του, μετά το παιχνίδι, στα κανάλια novasports, εντυπωσίασε με το επίπεδο του, έπλεξε το εγκώμιο του συμπάικτη του Δημήτρη Μάνου, τον οποίο λόγω ενός τραυμστισμού που τον ταλαιπώρησε όλη την εβδομάδα, κράτησε στον πάγκο ο Γιώργος Σίμος (τον έβαλε αλλαγή στο φινάλε).
Ο Φιγκειρέδο, αποκάλυψε για τον Μάνο ότι "τον ανεβάζω και με ανεβάζει στα παιχνίδια" αναφερόμενος στην ψυχολογία.
Και πρόσθεσε για τον συμπαίκτη του ότι "είναι σπουδαιος παίκτης και δουλεύουμε πολύ καλά μαζί".
Τα λόγια αυτά του Βραζιλιάνου επιθετικού, δείχνουν, ότι πέρα απο την καλή δουλειά στο γήπεδο, γίνεται και καλή δουλειά στα αποδυτήρια,κάτι εξίσου σημαντικό.
Ωστόσο, ένα ακόμη θέμα που αναδείχθηκε ακόμη απο τη νίκη του ΟΦΗ, επί του Αστέρα, είναι ότι κάλυψε αποτελεσματικά το κενό του Μάνου, με την παρουσία του Φιγκερέιδο, ενώ ένα ενδιαφέρον στοιχείο θα ήταν να τους δούμε και μαζί αυτούς τους δυο!
Και επείδή, η χαρά του επιθετικού είναι το γκολ, ο Φιγκερέιδο, δεν μπορούσε να κρύψει τη χαρά του, για το πρώτο του γκολ με τη φανέλα του ΟΦΗ. Οπως είπε "αισθάνομαι πολύ χαρούμενος. Επαιξα πρώτη φορά βασικός και το ήθελα πολύ".
Σε ότι αφορά στο παιχνίδι, ο Βραζιλιάνος στάθηκε στην αντίδραση της ομάδας μετά το 0-1. "Συνεχίσαμε δυνατά και με τη βοήθεια του κόσμου, κερδίσαμε" ανέφερε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Κόβει ταρίφα στο Γεντί Κουλέ: Oμάδα με μέταλλο και χαρακτήρα ο ΟΦΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η δύναμη του ποδοσφαίρου, δεν κρύβεται μόνο στις 4 γραμμές του γηπέδου και ο επιχειρηματίας πρόεδρος της Δαμάστας Αντώνης Παπαδάκης, το έχει αντιληφθεί αυτό.
Με μια σειρά απο πρωτοβουλίες και κοινωνικές δράσεις, στέλνει μηνύματα που λείπουν - η αλήθεια είναι- απο το ποδόσφαιρο μας.
Στο ντέρμπι του Κρουσώνα, μεταξύ του ισχυρού ΠΑΟΚ και της Δαμάστας που έχει μπεί φουριόζα με 2Χ2 στο πρωτάθλημα της Α1 ΕΠΣΗ, η πιο σημαντική είδηση, ίσως και πέρα απο το αγωνιστικό μέρος του πολύ καλού παιχνιδιού, ήταν η εν΄ργεια του Αντώνη Παπαδάκη, να δωρίσει ένα απινιδωτή, στη γηπεδούχο ομάδα.
Ενα πολύτιμο εργαλείο, που ΟΦΕΙΛΕΙ να έχει κάθε ομάδα, κάθε αθλητικός χώρος, κάθε αθλητική εγκατάστση, καθώς μπορεί να σώσει μια ζωή.
Μάλιστα, ο Αντώνης Παπαδάκης, ο οποίος λόγω επαγγελματικής ενασχόλησης, με τον ιετρικό εξοπλισμό, έχει τη δυνατότητα αυτή, σκοπεύει, να δωρίσει σε όσο τον δυνατόν περισότερες ομάδες, απινιδωτές, ώστε να υπάρχουν στα γήπεδα του τοπικού μας ποδοσφαίρου.
Η Δαμάστα πήρε την μεγάλη νίκη στην Δαμάστα (2-0), αλλά ο Αντώνης έβαλε το καλύτερο γκολ σε αυτό το παιχνίδι.
Στην φωτογραφία ο Αντώνης Παπαδάκης μαζί με τον πρόεδρο του ΠΑΟΚ κ. Κώστα Μπουμάκη και τον Ανέστη Αναστασιάδη, τελευταίο μεταγραφικό απόκτημα της Δαμάστας, ο οποίος δεν αγωνίστηκε στο παιχνίδι στον Κρουσώνα, αλλά από το επόμενο ματς θα βρίσκεται και εκείνος στην διάθεση του προπονητή του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το ντεμπούτο του με τον ΟΦΗ, έκανε στο παιχνίδι με τον Αστέρα, ο Γιώργος Κουτρουμπής. Ο 27χρονος κεντρικός αμυντικός, μπήκε ως αλλαγή στη θέση του Μεγιάδο στο 70' και έτσι μέτρησε τα πρώτα του επίσημα λεπτά, με τη φανέλα της ομάδας. Ο Κουτρουμπής αποκτήθηκε καθυστερημένα απο τον ΟΦΗ, αλλά φαίνεται ότι η αντίστροφη μέτρηση, για να βρεθεί και στην ενδεκάδα, έχει ήδη ξεκινήσει.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ