Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μεγάλες χαρές, για την οικογένεια του παλαίμαχου άσου του ΟΦΗ, παράγοντα και ξενοδόχου, Μιχάλη Τζιράκη.
Ο υιός του Τάσος, ενώθηκε με τα δεσμά του γάμου με την αγαπημένη του Μαρία (Αποστολάκη).
Το μυστήριο, τελέστηκε στον ιερό ναό του Αγίου Ανδρέα, που βρίσκεται στο ξενοδοχείο της οικογένειας Stella Island, την Κυριακή (29/9) και το "παρών" έδωσε πολύς κόσμος, απο την αθλητική και επιχειρηματική κοινωνία του Ηρακλείου, προκειμένου να ευχηθεί στο ζευγάρι τα καλύτερα για την ζωή τους.
Μετά το μυστήριο, ακολούθησε λαμπρή δεξίωση στο κέντρο Palladium στην Ανώπολη.
Η σπουδαία αθλητική διαδρομή του Μιχάλη Τζιράκη στον ΟΦΗ και την ΑΕΚ, έφερε στο γάμο, αρκετούς απο τους παλιούς του συμπαίκτες στον ΟΦΗ, ενώ ξεχώρισε και η παρουσία του άλλοτε αρχηγού της ΑΕΚ, Στέλιου Μανωλά, με τον οποίο ο Μιχάλης Τζιράκης, υπήρξε συμπαίκτης στην Ενωση.
Ο ουρανός, φωτίστηκε απο τα βεγγαλικά, μόλις ολοκληρώθηκε το μυστήριο, με τους καλεσμένους να παρακολουθούν με δέος, τις ετοιμασίες του ζευγαριού σε αυτήν την μεγάλη τους στιγμή.
Ο Τάσος και η Μαρία, έλαμπαν απο χαρά, έχοντας κοντά τους και την μικρή κορούλα τους, που αποτελεί τον καρπό της ευτυχίας τους.
Περήφανος, ο πατέρας και παππούς Μιχάλης Τζιράκης, αλλά και ο αδερφός Δημήτρης Τζιράκης (και στα δικά σου Δημήτρη!), οι οποίοι δέχθηκαν με χαρά, τις ευχές συγγενών, φίλων και συνεργατών, για το ζευγάρι.
Τόσο, ο Τάσος Τζιράκης, όσο και ο Δημήτρης Τζιράκης, λόγω της ποδοσφαιρικής ιστορίας του πατέρα τους, στον ΟΦΗ, έχουν ποτιστεί απο μικρή ηλικία με την ιδέα του ΟΦΗ, αλλά και του αθλητισμού και ακόμα και σήμερα παίζουν ερασιτεχνικά στην ομάδα του ΠΑΝΟΜαλίων.
Πάνω απο όλα και οι δυο όμως, αποτελούν σημαντικά στελέχη της επιχείρησης που έστησε ο πατέρας τους, με τον ξενοδοχειακό όμιλο Stella, που είναι σήμερα απο τους πιο σημαντικούς στην Κρήτη και όχι μόνο.
Στην οικογένεια Τζιράκη, εκφράζουμε τις θερμότερες ευχές μας, για την σπουδαία τους, αυτή στιγμή.
Το ίδιο και στην οικογένεια της νύφης (Αποστολάκη), αλλά και στους κουμπάρους, την μεγάλη οικογένεια Φασουλά (κουμπάρος ο Κώστςς Φασουλάς).
Στους νεόνυμφους, Τάσο και Μαρία, ευχόμαστε μια ζωή σαν παραμύθι, με μόνο όμορφες στιγμές, στη ζωή τους.




Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Πότε θα παίξει ο Κουτρουμπής, με ρωτάνε οι φίλαθλοι του ΟΦΗ, βλέποντας και τα κενά που εμφανίζει ο ΟΦΗ, στην άμυνα του.
Ο έμπειρος αμυντικός στα δυο τελευταία παιχνίδια του ΟΦΗ, με Παναιτωλικό και Βόλο, είναι στην αποστολή, αλλά ως θεατής απο τον πάγκο, καθώς δεν έχει πάρει, ούτε ένα λεπτό χρόνο συμμετοχής.
Ο Κουτρουμπής αποκτήθηκε απο τον ΟΦΗ, στο μεταγραφικό "παράθυρο" των ελεύθερων-άνεργων παικτών και δεν έχει κάνει προετοιμασία.
Η καθυστέρηση χρησιμοποίησης του, σε επίσημα παιχνίδια κρίνεται λογική, απο τους ανθρώπους της ομάδας, το αρχικό πρόγραμμα των οποίων για τον παίκτη, έλεγε εξ' αρχής ότι θέλει 3-4 εβδομάδες ειδικού προγράμματος, ώστε να είναι έτοιμος.
Ο Κουτρουμπής σε φυσική κατάσταση ήταν σε καλό επίπεδο ερχόμενος στον ΟΦΗ, αλλά το μεγάλο του μειονέκτημα ήταν ο αγωνιστικός ρυθμός, καθώς δεν είχε ομάδα, δεν έκανε προετοιμασία και έχει να αγωνιστεί σε παιχνίδι, απο τον περασμένο Μάιο.
Ολα αυτά βέβαια, τα γνωρίζουν στον ΟΦΗ, που προσπαθούν να ετοιμάσουν τον παίκτη, όσο πιο γρήγορα γίνεται και όχι κάτω απο την πίεση, των προβλημάτων, που εμφανίζει η ομάδα, στην άμυνα.
Λογικά, η αντίστροφη μέτρηση για τον ίδιο, ώστε να μπορέσει να μπεί στην ομάδα έχει ήδη ξεκινήσει και περισσότερο πλέον, είναι θέμα των προπονητών του ΟΦΗ, για το κατά πόσο κρίνουν ότι είναι έτοιμος.
Ο ΟΦΗ αν και βρέθηκε να χάνει στο 50' απο τον Αστέρα Τρίπολης στο Γεντί Κουλέ, κατάφερε με μια εντυπωσιακή ανατροπή να κερδίσει το παιχνίδι με 3-1 (Φιγκειρέδο, Νέιρα, Σεμέντο), παίζοντας σπουδαίο ποδόσφαιρο στα τελευταάι 40 λεπτά του παιχνιδιού.
Τρία γκολ και τρία δοκάρια (Σεμέντο, Φιγκερέιδο, Τσιλιανίδης) για τον φουλ επιθετικό ΟΦΗ στο παιχνίδι!
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ