karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

3-1 o ΟΦΗ τον Αστέρα. Οπως 3-1 τον Παναθηναικό και 3-1 τον Παναιτωλικό.

Με το αγαπημένο του σκορ, ο ΟΦΗ, έκανε την τρίτη του νίκη στο πρωτάθλημα, με ένα ακόμη "τρίμπαλο" που αρχίζει να γίνεται μια...ευχάριστη συνήθεια, για την ομάδα και τον κόσμο της.

Αυτές οι τριάρες του ΟΦΗ (μας) συναρπάζουν, γιατί συνοδεύονται και με αριθμούς που έχουν ενδιαφέρον.

Μετά τις 19 τελικές στο Βόλο, όπου ο ΟΦΗ έχασε 1-0, ήρθαν οι 23 τελικές (!) με τον Αστέρα, αλλά και το 61% κατοχής μπάλας, έναντι 39% του αντιπάλου.

Σίγουρα, για όλα αυτά έπαιξε ρόλο το γεγονός ότι ο αντίπαλος έπαιξε με παίκτη λιγότερο στο τελευταίο ημίωρο (σωστή αποβολή Ιγκλέσιας), όμως η επιθετικότητα του ΟΦΗ και το στυλ ποδοσφαίρου που προσπαθεί να επιβάλει στο γήπεδο, ήταν το ίδιο και όταν στο τερέν ήταν "11 με 11".

Αυτή τη φορά, η νίκη του ΟΦΗ, ανέδειξε και άλλα χρήσιμα συμπεράσματα.

Πέρα απο τους 3 βαθμούς, που τοποθετούν τον ΟΦΗ στα "ψηλά πατώματα" του βαθμολογικού πίνακα (4ος με μια νίκη απο την κορυφή!) και πολύ μακριά απο τα άγχη και τους προβληματισμούς της περσινής χρονιάς, ο ΟΦΗ κέρδισε αυτή τη φορά και κάποιους παίκτες.

Ο Βραζιλιάνος Φιγκειρέδο, έκλεισε το μάτι στον Σίμο και τον...Μάνο, ότι υπάρχει και αυτός στην ομάδα!

Και είναι ...πολύ καλός!

Ο ξανθομάλης φορ, πήγε να γίνει ο ήρωας του ΟΦΗ στο Βόλο, ερχόμενος απο τον πάγκο, αλλά η προσπάθεια του σταμάτησε στο δοκάρι.

 

Αυτή τη φορά, πήρε φανέλα βασικού (ο Μάνος είχε ένα θέμα τραυματισμού και έμεινε στον πάγκο) και δικαίωσε απόλυτα την επιλογή.

Ενα δοκάρι και ένα γκολ, για τον Φιγκερέιδο, απο την ασίστ του Ναμπί και...πολλά μηνύματα στην τεχνική ηγεσία, ότι έχει για την κορυφή της επίθεσης, ένα δίδυμο υψηλού ανταγωνισμού!

Στα κέρδη και ο Σεμέντο, που έκανε το καλύτερο του παιχνίδι. Πήγε πολλές φορές στο ένας εναντίον ενός, πάτησε περισσότερο περιοχή, απο άλλα παιχνίδια και έβαλε το πολυπόθητο γκολ μετά απο 5 αγωνιστικές. Είχε ακόμη ένα δοκάρι στο ξεκίνημα του αγώνα, αλλά και αρκετή δραστηριότητα, στην εστία της αντίπαλης ομάδας, όπως οφείλει να κάνει ο εξτρέμ.

Ο Πακιστανός Ναμπί, άλλαξε την εικόνα του ΟΦΗ, με την είσοδο του στο παιχνίδι και έλυσε το θέμα με την τελική πάσα, που έλειπε απο την ομάδα (έλειψε και στο Βόλο ο Ναμπί).

Σερβίρει με ωραία παράλληλη σέντρα, το πρώτο γκολ του Φιγκειρέδο και λίγο αργότερα, με ένα μαγικό τακουνάκι, με τη μπάλα να πηγαίνει ψηλά και να προσγειώνεται στα πόδια του Νέιρα, δίνει τη δυνατότητα στον Αργεντίνο, να τελειώσει υπέροχα τη φάση και ο ΟΦΗ να "γυρίσει" το παιχνίδι, που πήγαινε να στραβώσει όταν ο Λουίς Φερνάντεθ, τιμωρούσε τον αφελή ΟΦΗ στην κόντρα-επίθεση (ο ΟΦΗ δέχεται το ίδιο γκολ για δεύτερο σερί παιχνίδι), στο ξεκίνημα του δευτέρου ημιχρόνου.

Ο ΟΦΗ δεν μάσησε όμως.  Οι 27 βαθμοί κελσίου στο Γεντί Κουλέ, σε αυτό το μεσημέρι-καύσωνα, νικήθηκαν απο τις γκολάρες του ΟΦΗ, που έφεραν "δροσιά" στον κόσμο, ο οποίος για μια ακόμη φορά σε εντός έδρας παιχνίδι, έφυγε με κέφι και υψηλές προσδοκίες, απο το γήπεδο (ωραία μπάλα!).

Ο κόσμος του ΟΦΗ "έσπρωξε" τους παίκτες στην ανατροπή μετά το ...κρύο 0-1, αλλά η αλήθεια είναι ότι με βάση τη μπάλα που παίζει ο ΟΦΗ, οι 4 χιλιάδες, αν και για κάποιες ομάδες της κατηγορίας είναι όνειρο απατηλό, για τον ΟΦΗ, δεν είναι πολλοί.

Τα γκολ πέφτουν βροχή, τα άδεια καθίσματα είναι αρκετά, ενώ οι παραλίες, οι ταβέρνες και οι καφετέρειες, του Ηρακλείου, παραμένουν φίσκα, την ίδια ώρα που ο ΟΦΗ "φωνάζει" με την εικόνα του, ότι αξίζει να παίζει μπροστά, σε ακόμα μεγαλύτερο κοινό...

 

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Με γκολ ξεκίνησε την χρονιά στον Ολυμπιακό Βόλου, ο Βασίλης Κουτσιανικούλης.

Οι Βολιώτες, τα βρήκαν σκούρα με την Αταλάντη, αλλά πήραν τη νίκη- πρόκριση στο Κύπελλο Ελλάδος, στην παράταση (2-3).

Ο Κουτσιανικούλης, πέτυχε το δεύτερο γκολ των νικητών, με την γνώριμη του κίνηση, κάθετη ενέργεια στον κενό χώρο, χωρίς την μπάλα και ωραίο πλασέ, στην αντίπαλη εστία.

Είναι σίγουρο, ότι ο έμπειρος επιθετικός θα κάνει την διαφορά στην Football league, στην οποία αγωνίζεται ο ιστορικός Ολυμπιακός του Βόλου.

Να σημειωθεί ότι, ο Βασίλης, έχει στο Βόλο και δυο πρώην παίκτες του ΟΦΗ.

Τον Μανόλη Φαζό, αλλά και τον Ράντι. 

Ο τελευταίος, μάλιστα, πέτυχε μάλιστα στην παράταση το γκολ της πρόκρισης για την ομάδα του Βόλου.

Ενώ ο Φαζός, είναι βασικός στο κέντρο της άμυνας, της ιστορικής ομάδας, που θέλει να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO το γκολ του Βαίλη Κουτσιανικούλη, το οποίο ανέβασε ο ίδιος στον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram, κάνοντας ξεκίνημα με το δεξί στην φετινή σεζόν.

 

Ενα γκολ, το πρώτο του με τον ΟΦΗ και ένα δοκάρι, ήταν ο απολογισμός του Λισάντρο Σεμέντο στη νίκη του ΟΦΗ, επί του Αστέρα Τρίπολης στο Γεντί Κουλέ (3-1).
Ο Πορτογάλος εξτρέμ, έκανε ίσως το καλύτερο του παιχνίδι με τον ΟΦΗ φέτος.
Ο ίδιος χάρηκε πολύ το γκολ, που έβαλε, καθώς το είχε ψάξει και σε προηγούμενα παιχνίδια, χωρίς να το καταφέρει.
Αυτή τη φορά, βρήκε δίχτυα στο φινάλε του αγώνα και κλείδωσε τη νίκη του ΟΦΗ με το τελικό 3-1.
Οπως χαρακτηριστικά είπε, στα κανάλια novasports μετά το τέλος του αγώνα, «νιώθω καλά γιατί έψαχνα το γκολ πέντε παιχνίδια τώρα, έπαιζα καλά αλλά δεν σκόραρα. Τώρα τα κατάφερα και είμαι χαρούμενος, αλλά είμαι περισσότερο χαρούμενος γιατί η ομάδα κέρδισε. Το παιχνίδι στο ανοιχτό γήπεδο μου αρέσει, αλλά είναι σημαντικό ότι είναι ο τύπος παιχνιδιού που η ομάδα θέλει να παίζει. Για αυτό με έφεραν εδώ, για να παίζουμε έτσι, να συνδυάζομαι με τους υπόλοιπους παίκτες. Έχουμε πολύ καλή ομάδα και μου είναι εύκολο να παίζω. Είμαι χαρούμενος που είμαι εδώ».  
Ο γκολκίπερ του ΟΦΗ, Δημήτρης Σωτηρίου, ήταν και πάλι εκεί όταν χρειάστηκε, στο πρώτο ημίχρονο, όπου ο Αστέρας ήταν απειλητικός. Οπως είπε  «διατηρήσαμε την ηρεμία μας σε όλη την διάρκεια του παιχνιδιού και προσπαθήσουμε να παίξουμε το ποδόσφαιρο μας. Άλλες φορές μας βγήκε περισσότερο και άλλες όχι όμως αυτό που έχει σημασία είναι ότι πήραμε τη νίκη. Συνεχίζουμε, δουλεύουμε για να βελτιώσουμε τους τομείς που χρειαζόμαστε».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi