karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο ΟΦΗ φέτος θα έχει διπλή εκπροσώπηση στην Α’ Εθνική στο ποδόσφαιρο!
Τους άνδρες, αλλά και τις γυναίκες, που επέστρεψαν φέτος για να μείνουν στην μεγάλη κατηγορία.
Σε μια πράξη με σπουδαία μηνύματα, οι …άνδρες του ΟΦΗ, αποδείχθηκαν πραγματικοί …τζέντελμαν στα κορίτσια της ομάδας.
Με πρωτοβουλία του αρχηγού Ανέστη Νάστου, μαζεύτηκαν χρήματα από τους παίκτες, ώστε να αγοράσουν εισιτήρια διαρκείας, για τα κορίτσια του ΟΦΗ, που δεν κάνουν επαγγελματικό αλλά ερασιτεχνικό αθλητισμό και αναζητούν συμμάχους για την προσπάθεια τους!
Ειδικά για τον αρχηγό του ΟΦΗ, Ανέστη Νάστο, τα κορίτσια του ΟΦΗ, έχουν να λένε πάντως, ότι είναι πάντα δίπλα τους, όλα αυτά τα χρόνια που βρίσκεται στον ΟΦΗ και τους βοηθάει, σε ότι του ζητηθεί.
«Δείξε και εσύ την αγάπη σου, στην προσπάθεια που κάνουν τα κορίτσια του ΟΦΗ στην Α’ Εθνική» αναφέρουν στην ανακοίνωση τους, τα κορίτσια του ΟΦΗ, με σκοπό να «προμοτάρουν» τα εισιτήρια διαρκείας τους, που είναι στην διάθεση του κοινού.
Tα κορίτσια του ΟΦΗ, κάνουν σέντρα στην Α’ Εθνική, στις 13 Οκτωβρίου, με πρώτο αντίπαλο τη Λάρισα εντός έδρας, στο πρώτο επαρχιακό ντέρμπι της χρονιάς!

Τα κορίτσια είναι ερασιτέχνες, παίζουν για τη φανέλα και το σήμα, αλλά και την αγάπη τους και την τρέλα τους για αυτό που κάνουν και αξίζουν, την στήριξη μας!

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο Μάνος (Σφακιανάκης) και οι ....κοριτσάρες του, είχαν την τιμητική τους, το Σάββατο (28/9) το βράδυ στον "Αρόλιθο".

Απο την μια, η όμορφη σύζυγος του, Αγαθή Βασιλάκη και απο την άλλη η πανέμορφη κορούλα του, η μικρή Αριστέα, που "καίει" καρδιές!

Ο έφορος της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ και "παλιοσειρά" της επιτροπής μπάσκετ του συλλόγου, ανέβηκε τα σκαλιά της εκκλησίας, ενώ βάφτισε και την κόρη του, στο όμορφο μυστήριο στο γραφικό "χωριό" του Αρόλιθου, όπου ακολούθησε και το γλέντι.

Η μπασκετική καταβολή του γαμπρού και πατέρα, αλλά και του κουμπάρου και του νονού (!), ήταν το σήμα ...κατατεθέν της βραδιάς, καθώς η ατμόσφαιρα ήταν άκρως μπασκετική.

Το ζευγάρι, πάντρεψε ο πρόεδρος της ΕΚΑΣΚ Μπάμπης Μαρκάκης, ο οποίος συνδέεται με στενή φιλία με τον γαμπρό, ενώ την μικρή Αριστέα, βάφτισε ο πρώην παίκτης της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ, Βασίλης Βαγενάς, ο οποίος απο την εποχή που έπαιζε μπάσκετ στον ΟΦΗ, δημιούργησε μια αδερφική σχέση που κατέληξη σε "κουμπαριά" με το Μάνο Σφακιανάκη.

Ως τρελός ΟΦΗττζής που είναι ο γαμπρός (υιός του άλλοτε σπουδαίου γενικού αργηγού του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Αρίστου Σφακιανάκη), έκανε...είσοδο με το "ανάψαμε φωτιά και μεγαλώνει" και καπνογόνα μέσα σε ένα απόλυτο σκηνικό, με άρωμα ...ΟΦΗ και δυνατή κερκίδα απο κάτω, όπως στο Γεντί Κουλέ!

Ενώ, οι παίκτες του μπασκετικού ΟΦΗ, που ανέβηκαν φέτος στην Β' Εθνική και έχουν και  μεγάλες φιλοδοξίες, έσυραν πρώτοι το χορό στο γλέντι, δείχνοντας και το όμορφο κλίμα που υπάρχει στην ομάδα.

Στον Μάνο, την Αγαθή και την πανέμορφη Αριστέα, ευχόμαστε η ζωή τους να είναι σαν... παραμύθι και να έχει μόνο όμορφες στιγμές!

Δείτε φωτογραφίες απο το μυστήριο

 

 

"Σκασμένος" ήταν ο Γιάννης Ταουσιάνης, για την πολύ κακή εικόνα του Εργοτέλη, στην πρεμιέρα με τον Απόλλωνα (3-0). Δεν ήταν τόσο η ήττα, όσο η πολύ κακή εμφάνιση των κιτρινόμαυρων. "Ημασταν κατώτεροι των περιστάσεων" παραδέχθηκε ο προπονητής του Εργοτέλη, το πρόσωπο του οποίου στην συνέντευξη τύπου και ο τρόπος που μιλούσε, τα έλεγε όλα. "Είμαι πολύ προβληματισμένος" παραδέχθηκε για την εικόνα της ομάδας του.

Ο Εργοτέλης, θα πρέπει να συνέλθει γρήγορα γιατί τον περιμένει τώρα το ντέρμπι με τον Πλατανιά.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO απο το a-sports.gr τις δηλώσεις του προπονητή του Εργοτέλη στην συνέντευξη τύπου, αλλά και τις τοποθετήσεις του Νίκου Παπαδόπουλου, ο οποίος ήταν ευχαριστημένος απο το πρώτο παιχνίδι του Απόλλωνα.

Γ.Κορτς

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Βαριά ήττα του Εργοτέλη

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi