Μετά από αρκετά χρόνια προσφοράς, στην πρώτη ομάδα του Ηροδότου και στις υποδομές ο Ανδρέας Ξυδάκης δεν συνεχίζει στην ομάδα της Αλικαρνασού.
Όλα τα ωραία κάποια στιγμή τελειώνουν και ο Ανδρέας, που έζησε έντονα, στο πλευρό του Μανόλη Παπαματθαιάκη, όλη την πετυχημένη πορεία του Ηροδότου, με την άνοδο στην Β’ Εθνική, ενημερώθηκε από την σημερινή διοίκηση της ομάδας, ότι η μεταξύ τους συνεργασία, δεν θα συνεχιστεί.
Ο ίδιος ευχαρίστησε τους ανθρώπους της ομάδας, κρατάει τις όμορφες στιγμές στον Ηρόδοτο και προχωράει.
Γ.Κορτς
Το πρώτο τζάμπολ της ομάδας μπάσκετ του ΟΦΗ πλησιάζει (6/10, με τον Εσπερο εκτός έδρας) και τη Δευτέρα (30/9) επιτροπή μπάσκετ, τεχνικό επιτελείο και αθλητές, είχαν την ευκαιρία να περάσουν μια βραδιά σαν οικογένεια, πριν την εναρξη των επίσημνων αγωνιστικών υποχρεώσεων της ομάδας, στο πρωτάθλημα της Β' Εθνικής μπάσκετ.
Ο ΟΦΗ στο εξαιρετικό και «ζεστό» περιβάλλον, του παραδοσιακού εστιατορίου "Αρισμαρί και Βάρσαμο" του Ζαχαρία Κάβου, είχε την ευκαιρία να περάσει μια υπέροχη βραδιά.
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και η Επιτροπή μπάσκετ του ΟΦΗ,ευχαριστούν θερμά τους ιδιοκτήτες και το προσωπικό του εστιατορίου “Αρισμαρί και Βάρσαμο” για την άψογη περιποίηση.
Δείτε φωτογραφίες



Τη δυνατότητα, να παρακολουθήσουν τον ΟΦΗ σε δυο μεγάλα παιχνίδια θα έχουν οι φίλαθλοι της ομάδας, λίγο πρiν την έναρξη του πρωταθλήματος της Volley League.
Ο ΟΦΗ φέρνει το διήμερο 11-12 Οκτωβρίου στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου τον Παναθηναικό, για δυο δυνατά φιλικά, που θα είναι "πρόγευση" για το φετινό πρωτάθλημα.
Νωρίτερα, το διήμερο 4-5/10 ο ΟΦΗ πηγαίνει στην Αθήνα, για δυo φιλικά με Παναθηναικό και Κηφισιά.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ αναφέρει:
Η ομάδα βόλει του ΟΦΗ ανεβάζει στροφές, για το πρωτάθλημα της Volley League.
Μετά απο 5 εβδομάδες σκληρής προετοιμασίας στο Ηράκλειο, ο ΟΦΗ μεταβαίνει στην Αθήνα, για να δώσει δυο φιλικά παιχνίδια με τον Παναθηναικό και την Κηφισιά, δυο δυνατές ομάδες της Volley League.
Συγκεκριμένα την Παρασκευή (4/10, 6μμ), θα αντιμετωπίσει τον Παναθηναικό και το Σάββατο (5/10, 4μμ) την Κηφισιά.
Να σημειωθεί ότι ο ΟΦΗ έχει συμφωνήσει με τον Παναθηναικό και για δυο φιλικα παιχνίδια στο Ηράκλειο, τα οποία θα γίνουν στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου στις 11 και 12 Οκτωβρίου.