Οι καλές του εμφανίσεις με τον ΟΦΗ, τον έστειλαν και στην Εθνική ομάδα της χώρας του. Ο λόγος για τον Λισάντρο Σεμέντρο, ο οποίος κλήθηκε στην Εθνική ομάδα του Πράσινου Ακρωτηρίου, για φιλικά παιχνίδια με το Τονγκό και το Κονγκό. Μετά απο καιρό, ο ΟΦΗ έχει ξανά παίκτη σε Εθνικές ομάδες. Η καλή εικόνα της ομάδας, έχει αντίκτυπο ασφαλώς και στους παίκτες και τους βοηθάει στις επιδόσεις τους και τις διακρίσεις τους, καθώς μέσα απο το σύνολο, αναδεικνύονται και ατομικά.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925:
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ανακοινώνει ότι ο ποδοσφαιριστής της ομάδας μας, Lisandro Semedo, κλήθηκε στην Εθνική ομάδα του Πράσινου Ακρωτηρίου, από τις 7/10 έως τις 14/10, ενόψει των διεθνών φιλικών αγώνων προετοιμασίας που θα γίνουν στη Μασσαλία με τις αντίστοιχες ομάδες του Τόγκο (10/10) και της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό (13/10).
Lisandro, πολλά συγχαρητήρια! Η οικογένεια του ΟΦΗ είναι περήφανη για σένα!

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Τον θυμάστε τον διαιτητή Γρατσάνη, αυτό το "πουλέν" του Περέιρα και της Κεντρικής Επιτροπής διαιτησίας, που πέρασε πριονοκορδέλα (χωρίς να τιμωρηθεί τότε!), πέρσι τον ΟΦΗ στα εκτός έδρας παιχνίδια με τον Παναιτωλικό και με τον Λεβαδειακό;
Φέτος, δεν είναι στον πίνακα διατητών της Σούπερ Λίγκ, καθώς οι "ομορφιές" του, δεν ήταν δυνατόν να τον κρατήσουν, στην κατηγορία.
Εξέθεσε αυτούς που τον "ανέβασαν" με την γενικότερη εικόνα του και την στήριξη που του παρείχαν.
Αφού είδαν και αυτοί, ότι δεν πήγαινε άλλο, τελικά τον...υποβίβασαν στην Σούπερ Λίγκ 2.
Ο Γρατσάνης όπως είδαμε στους ορισμούς διαιτητών της πρεμιέρας, σφυρίζει το Παναχαική-Γιάννινα.
Δεύτερη ευκαιρία ή όχι θα φανεί τι σημαίνει αυτό για τον εν λόγω ρέφερυ.
Πέρσι, λόγω των σφυριγμάτων του στα παιχνίδια του ΟΦΗ, ασχοληθήκαμε πολύ με την περίπτωση του και είχαμε γράψει ότι πρέπει να τον στείλουν στο...σπίτι του.
Ο υποβιβασμός του, επιβεβαίωσε την αστοχία της επιλογής και των υποστηρικτών του, καθώς το πουλέν αποδείχθηκε τελικά...κουτσό άλογο.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Χουάν Νέιρα, συμπλήρωσε 4 κίτρινες κάρτες, στο παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Αστέρα Τρίπολης και η τεχνική ηγεσία του ΟΦΗ σε μια εντυπωσιακή απόφαση, δεν δήλωσε τον Αργεντίνο μέσο, να εκτίσει την ποινή του στο μεθεπόμενο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό στο Καραισκάκης, που είναι το αντικειμενικά πιο δύσκολο απο τα 4 που έπονται (Πανιώνιος μέσα, Ολυμπιακός έξω, Ξάνθη μέσα, Λάρισα έξω), αλλά σε εκείνο με την Λάρισα στην 9η αγωνιστική.
Ο Νέιρα αυτήν την εποχή, μαζί με τον Μεγιάδο, είναι σε τρομερή φόρμα και συνθέτουν ένα αχτύπητο δίδυμο στην μεσαία γραμμή του ΟΦΗ.
Πιθανότατα, η τεχνική ηγεσία του ΟΦΗ, δεν θέλει να διαταράξει αυτή τη στιγμή τη συνοχή της ομάδας, καθώς όλα δείχνουν να δουλεύουν ρολόι, ειδικά στο κεντροεπιθετικό κομμάτι της ομάδας.
Είναι όμως και κάτι ακόμη.
Αν ο ΟΦΗ κερδίσει τον Πανιώνιο, την Κυριακή στο Γεντί Κουλέ, θα πάει στο Καραισκάκης, για να παίξει ένα ντέρμπι κορυφής με τον Ολυμπιακό, με τον οποίο σήμερα έχει απόσταση μόλις μια νίκης (3 βαθμούς).
Ο ΟΦΗ με τους 10 βαθμούς που έχει ήδη κερδίσει στις πρώτες 5 αγωνιστικές του πρωταθλήματος, έχει βάλει με την αξία του, τον εαυτό του σαν ομάδα, σε εκείνες που πρωταγωνιστούν και όχι σε εκείνες που αγκομαχούν για να παραμείνουν στην κατηγορία.
Μπορεί να είναι ακόμη νωρίς για ασφαλή συμεράσματα, αλλά είναι ξεκάθαρο ότι ο φετινός ΟΦΗ, δεν μπορεί να είναι στο γκρούπ των ομάδων που θα αγκομαχούν για να σωθούν (όπως συνέβη πέρσι), αλλά στις ομάδες που θα διεκδικήσουν την είσοδο τους στα πλέι-οφ με ότι αυτό συνεπάγεται.
Η σταθερή παρουσία του ΟΦΗ, στην πρώτη εξάδα, αλλά και το ποδόσφαιρο που παίζει, στο πρώτο αυτό κομμάτι του πρωταθλήματος, αυτό δείχνει.
Η ομάδα έχει αλλάξει επίπεδο, δείχνει να αποχαιρετάει τα άγχη της επιβίωσης και να διεκδικεί πλέον, άλλους στόχους και όνειρα.