Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ είναι μια οικογένεια και το ένα τμήμα, είναι κοντά στο άλλο.
Αυτό επιβεβαιώθηκε την Τρίτη (1/10), με τα κορίτσια της ποδοσφαιρικής ομάδας του ΟΦΗ, συνοδευόμενα από τον προπονητή τους, Δημήτρη Χωματά, να παρακολουθούν την προπόνηση της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο και μετά το τέλος αυτής, να μεταφέρουν ευχές στους παίκτες του ΟΦΗ, ενόψει της ιστορικής τους συμμετοχής, στην Volley League.
Και οι παίκτες του ΟΦΗ στο βόλει, όμως, ευχήθηκαν στα κορίτσια καλή επιτυχία στη φετινή τους χρονιά, που θα τους βρεί στην Α’ Εθνική γυναικών!
Μάλιστα τους μετέφεραν ότι, θα προσπαθήσουν να είναι παρόντες στα παιχνίδια τους.
Τρομερή "καραμπόλα" σε ομάδα της Κρήτης, με πρωταγωνιστές δυο πρώην παίκτες του ΟΦΗ και συμπαίκτες στην κορυφαία ομάδα της Κρήτης.
Ο Κώστας Κιάσσος και ο Ανδρέας Σκέντζος, είναι πρωταγωνιστές στην "αλλαγή" της τεχνικής ηγεσίας του ΑΟΑΝ.
Ο Κιάσσος παραιτήθηκε και ο Σκέντζος, τον αντικατέστησε στον πάγκο της ιστορικής ομάδας του Αγίου Νικολάου, που αγωνίζεται στον κρητικό όμιλο της Γ' Εθνικής.
Στην παραίτηση του, που είναι μάλλον αιφνίδια, ο Κώστας Κιάσσος, αφήνει κάποιες αιχμές, επισημαίνοντας ότι "η παραίτηση μου είναι πράξη οικειοθελούς αποχώρησης, εξ ολοκλήρου δίκης μου απόφασης και ευθέως συντεταγμένη με τις αρχές και τα πιστεύω μου για τον ρόλο που πρέπει να διαδραματίζει ένας προπονητής. στο σύγχρονο ποδόσφαιρο".
Ενώ, τονίζει ακόμη ότι "θέλω να ευχαριστήσω τους συνεργάτες μου, τους παίχτες και τον κόσμο της ομάδας για την σύντομη δυστυχώς συνεργασία μας. Τιμώ τον σύλλογο, θεωρώ ότι κατα την συνεργασία μου με τους παίχτες τέθηκαν οι βασεις για υψηλότερους στόχους στην ομάδα. Εύχομαι να έλθουν επιτυχίες στο μέλλον".
Αυτό είναι το δεύτερο, ξαφνικό διαζύγιο του Κιάσσου, καθώς η αρχή του καλοκαιριού τον βρήκε αρχικά να συνεχίζει στην ΑΕΜυλοποτάμου, με την οποία πανηγύρισε αήττητος την άνοδο στην Γ' Εθνική, αλλά και απο εκεί αποχώρησε, καθώς όπως είχε αναφέρει "ο σχεδιασμός μας δεν είναι βιώσιμος και δεν βλέπω να μπορεί να μακροημερεύσει".
Φαίνεται, ότι ο Κώστας, δεν μπορεί να συμβιβαστεί και να παρακάμψει κάποια σημαντικά ζητήματα και αρχές μέσα απο τα οποία καιο ίδιος ανδρώθηκε ποδοσφαιρικά στην σπουδαία καριέρα που έκανε.
Απο την άλλη, ο Ανδρέας Σκέντζος, που έχει εργαστεί ξανά στην Γ' Εθνική με τον Πανθηραικό (Σαντορίνη), ετοιμάζεται πλέον για τη νέα του πρόκληση, που είναι η πρώτη μετά την αποχώρηση του απο την Ομόνοια Λευκωσίας, στην οποία ήταν συνεργάτης του Γιάννη Αναστασίου, που είναι σήμερα στον Ατρόμητο, έχοντας βέβαια να επιδείξει σημαντικές εμπειρίες στον ΟΦΗ, τον Αρη, τον Πλατανιά, τον Πανιώνιο, τον Ατρόμητο, δίπλα στο Νίκο Αναστόπουλο.
Στους δυο καλούς μας φίλους, τον Κώστα Κιάσσο, που είμαστε βέβαιοι ότι κάπου θα τον δούμε πολύ σύντομα, καθώ πιστεύει πολύ σε αυτό που κάνει, αλλά και στον Ανδρέα Σκέντζο, για τη νέα του αυτή προσπάθεια, να ευχηθούμε τα καλύτερα!
Το έχει καθιερώσει κάθε χρόνο, ο Γιώργος Σουλτάτος, να τραπεζώνει την ομάδα του Εργοτέλη, στην έναρξη της σεζόν.
Το ίδιο έκανε και φέτος στο «Iraklion Bowling Center» , όπου όλα τα μέλη του ποδοσφαιρικού τμήματος της ΠΑΕ, είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τους γευστικούς μεζέδες, του πρωην προέδρου!
Πάντα ο Γιώργος, σε αυτά τα τραπέζια στην ποδοσφαιρική ομάδα του Εργοτέλη, δίνει τον καλύτερο του, εαυτό και φροντίζει να μην λείψει τίποτε απο το τραπέζι.
Ολα τα...καλά, είχε και φέτος το μενού (οι φωτογραφίες μιλάνε!).
Ενώ είναι σημαντικό ότι, το τραπέζι έγινε μετά την "σφαλιάρα" της πρεμιέρας απο τον Απόλλωνα (3-0), που κάνει επιτακτική την ανασύνταξη, ενόψει του ντέρμπι με τον Πλατανιά.
Πάνω σε αυτό, έγινε πολύ συζήτηση, με τους σημερινούς παράγοντες της ομάδας και τον Γιώργο Σουλτάτο, ο οποίος υπήρξε ο πρόεδρος των...ανόδων της ομάδας και έχει την εμπειρία για την διαχείριση των κρίσεων.
Η διοίκηση της ΠΑΕ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ με ανακοίνωση της ευχαρίστησε θερμά τον Γιώργο Σουλτάτο και το προσωπικό του «Iraklio Bowling Center» για την άψογη φιλοξενία.
Δείτε φωτογραφίες


