Ο ΟΦΗ καθάρισε και τον Αστέρα Τρίπολης (3-1) στο Γεντί Κουλέ και ο προπονητής του ΟΦΗ, Γιώργος Σίμος, είχε κάθε λόγο να αισθάνεται ικανοποιημένος και χαρούμενος, απο τη νίκη του ΟΦΗ.
Ο Σίμος στις δηλώσεις του στα κανάλια novasports μετά το παιχνίδι, στάθηκε κυρίως στην αντίδραση της ομάδας του και του κοσμου, μετά το 0-1. Οπως είπε "κρατάω την αντίδραση των παικτών μας, αλλά και του κόσμου, που μας βοήθησε μετά το 0-1".
Ενώ για το επιθετικό ποδόσφαιρο του ΟΦΗ, ανέφερε ότι "θέλουμε να παίζουμε επιθετικό και κυριαρχικό ποδόσφαιρο, όταν μπορούμε, γιατί παίζει και ο αντίπαλος. Συγχαρητήρια στα παιδιά για την εμφάνιση".
Για το γεγονός ότι ο ΟΦΗ, δείχνει ότι έχει παίκτες να καλύπτει κενά ποδοσφαιριστών όπως συνέβη σήμερα με Ναμπί και Μάνο που ήρθαν απο τον πάγκο, τόνισε ότι "όπως έχω πεί έχουμε ένα ρόστερ, που όλοι είναι για την ενδεκάδα, ακόμη και εκείνοι που είναι εκτός 18αδας, θελουμε να είναι όλοι έτοιμοι και να υπάρχει ανταγωνισμός για να γινόμαστε καλύτεροι. Είμαστε ένα μικρό αλλα μονασμένο γκρούπ".
Γ.Κορτς
Κόβει ταρίφα στο Γεντί Κουλέ: Ομάδα με μέταλλο και χαρακτήρα ο ΟΦΗ!
Απο τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση, με αφορμή τις 45.400 ευρώ, που είναι μέχρι σήμερα, τα έσοδα του αθλητικού σωματείου, απο την κάρτα φίλου ΟΦΗ (10 ευρώ η κάθε μια), που αγόρασαν οι φίλαθλοι του ΟΦΗ, με το εισιτήριο του αγώνα ή το εισιτήριο διαρκείας. "45.440 ευχαριστώ στον κόσμο του ΟΦΗ" αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ αναφέρει:
45.440 ευχαριστώ στον κόσμο του ΟΦΗ, για την αγορά της κάρτας φίλου, της ομάδας μας. Τα χρήματα αυτά, θα διατεθούν για τις ανάγκες του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, ο οποίος διαθέτει 8 τμήματα, 1500 αθλητές και κρατάει ψηλά τη σημαία του ΟΦΗ μας! Ευχαριστούμε εκείνους, που δείχνουν έμπρακτα, ότι εκτιμούν την μεγάλη προσπάθεια που κάνουμε. To όραμα μας, είναι ένας ΟΦΗ μεγάλος, σε όλα τα αθλήματα. Ολοι μαζί, μπορούμε να καταφέρουμε πολλά. ΟΦΗ ΠΑΝΤΟΥ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ