
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μεγάλες χαρές, για την οικογένεια του παλαίμαχου άσου του ΟΦΗ, παράγοντα και ξενοδόχου, Μιχάλη Τζιράκη.
Ο υιός του Τάσος, ενώθηκε με τα δεσμά του γάμου με την αγαπημένη του Μαρία (Αποστολάκη).
Το μυστήριο, τελέστηκε στον ιερό ναό του Αγίου Ανδρέα, που βρίσκεται στο ξενοδοχείο της οικογένειας Stella Island, την Κυριακή (29/9) και το "παρών" έδωσε πολύς κόσμος, απο την αθλητική και επιχειρηματική κοινωνία του Ηρακλείου, προκειμένου να ευχηθεί στο ζευγάρι τα καλύτερα για την ζωή τους.
Μετά το μυστήριο, ακολούθησε λαμπρή δεξίωση στο κέντρο Palladium στην Ανώπολη.
Η σπουδαία αθλητική διαδρομή του Μιχάλη Τζιράκη στον ΟΦΗ και την ΑΕΚ, έφερε στο γάμο, αρκετούς απο τους παλιούς του συμπαίκτες στον ΟΦΗ, ενώ ξεχώρισε και η παρουσία του άλλοτε αρχηγού της ΑΕΚ, Στέλιου Μανωλά, με τον οποίο ο Μιχάλης Τζιράκης, υπήρξε συμπαίκτης στην Ενωση.
Ο ουρανός, φωτίστηκε απο τα βεγγαλικά, μόλις ολοκληρώθηκε το μυστήριο, με τους καλεσμένους να παρακολουθούν με δέος, τις ετοιμασίες του ζευγαριού σε αυτήν την μεγάλη τους στιγμή.
Ο Τάσος και η Μαρία, έλαμπαν απο χαρά, έχοντας κοντά τους και την μικρή κορούλα τους, που αποτελεί τον καρπό της ευτυχίας τους.
Περήφανος, ο πατέρας και παππούς Μιχάλης Τζιράκης, αλλά και ο αδερφός Δημήτρης Τζιράκης (και στα δικά σου Δημήτρη!), οι οποίοι δέχθηκαν με χαρά, τις ευχές συγγενών, φίλων και συνεργατών, για το ζευγάρι.
Τόσο, ο Τάσος Τζιράκης, όσο και ο Δημήτρης Τζιράκης, λόγω της ποδοσφαιρικής ιστορίας του πατέρα τους, στον ΟΦΗ, έχουν ποτιστεί απο μικρή ηλικία με την ιδέα του ΟΦΗ, αλλά και του αθλητισμού και ακόμα και σήμερα παίζουν ερασιτεχνικά στην ομάδα του ΠΑΝΟΜαλίων.
Πάνω απο όλα και οι δυο όμως, αποτελούν σημαντικά στελέχη της επιχείρησης που έστησε ο πατέρας τους, με τον ξενοδοχειακό όμιλο Stella, που είναι σήμερα απο τους πιο σημαντικούς στην Κρήτη και όχι μόνο.
Στην οικογένεια Τζιράκη, εκφράζουμε τις θερμότερες ευχές μας, για την σπουδαία τους, αυτή στιγμή.
Το ίδιο και στην οικογένεια της νύφης (Αποστολάκη), αλλά και στους κουμπάρους, την μεγάλη οικογένεια Φασουλά (κουμπάρος ο Κώστςς Φασουλάς).
Στους νεόνυμφους, Τάσο και Μαρία, ευχόμαστε μια ζωή σαν παραμύθι, με μόνο όμορφες στιγμές, στη ζωή τους.




Του Γιώργου Κορτσιδάκη
3-1 o ΟΦΗ τον Αστέρα. Οπως 3-1 τον Παναθηναικό και 3-1 τον Παναιτωλικό.
Με το αγαπημένο του σκορ, ο ΟΦΗ, έκανε την τρίτη του νίκη στο πρωτάθλημα, με ένα ακόμη "τρίμπαλο" που αρχίζει να γίνεται μια...ευχάριστη συνήθεια, για την ομάδα και τον κόσμο της.
Αυτές οι τριάρες του ΟΦΗ (μας) συναρπάζουν, γιατί συνοδεύονται και με αριθμούς που έχουν ενδιαφέρον.
Μετά τις 19 τελικές στο Βόλο, όπου ο ΟΦΗ έχασε 1-0, ήρθαν οι 23 τελικές (!) με τον Αστέρα, αλλά και το 61% κατοχής μπάλας, έναντι 39% του αντιπάλου.
Σίγουρα, για όλα αυτά έπαιξε ρόλο το γεγονός ότι ο αντίπαλος έπαιξε με παίκτη λιγότερο στο τελευταίο ημίωρο (σωστή αποβολή Ιγκλέσιας), όμως η επιθετικότητα του ΟΦΗ και το στυλ ποδοσφαίρου που προσπαθεί να επιβάλει στο γήπεδο, ήταν το ίδιο και όταν στο τερέν ήταν "11 με 11".
Αυτή τη φορά, η νίκη του ΟΦΗ, ανέδειξε και άλλα χρήσιμα συμπεράσματα.
Πέρα απο τους 3 βαθμούς, που τοποθετούν τον ΟΦΗ στα "ψηλά πατώματα" του βαθμολογικού πίνακα (4ος με μια νίκη απο την κορυφή!) και πολύ μακριά απο τα άγχη και τους προβληματισμούς της περσινής χρονιάς, ο ΟΦΗ κέρδισε αυτή τη φορά και κάποιους παίκτες.
Ο Βραζιλιάνος Φιγκειρέδο, έκλεισε το μάτι στον Σίμο και τον...Μάνο, ότι υπάρχει και αυτός στην ομάδα!
Και είναι ...πολύ καλός!
Ο ξανθομάλης φορ, πήγε να γίνει ο ήρωας του ΟΦΗ στο Βόλο, ερχόμενος απο τον πάγκο, αλλά η προσπάθεια του σταμάτησε στο δοκάρι.
Αυτή τη φορά, πήρε φανέλα βασικού (ο Μάνος είχε ένα θέμα τραυματισμού και έμεινε στον πάγκο) και δικαίωσε απόλυτα την επιλογή.
Ενα δοκάρι και ένα γκολ, για τον Φιγκερέιδο, απο την ασίστ του Ναμπί και...πολλά μηνύματα στην τεχνική ηγεσία, ότι έχει για την κορυφή της επίθεσης, ένα δίδυμο υψηλού ανταγωνισμού!
Στα κέρδη και ο Σεμέντο, που έκανε το καλύτερο του παιχνίδι. Πήγε πολλές φορές στο ένας εναντίον ενός, πάτησε περισσότερο περιοχή, απο άλλα παιχνίδια και έβαλε το πολυπόθητο γκολ μετά απο 5 αγωνιστικές. Είχε ακόμη ένα δοκάρι στο ξεκίνημα του αγώνα, αλλά και αρκετή δραστηριότητα, στην εστία της αντίπαλης ομάδας, όπως οφείλει να κάνει ο εξτρέμ.
Ο Πακιστανός Ναμπί, άλλαξε την εικόνα του ΟΦΗ, με την είσοδο του στο παιχνίδι και έλυσε το θέμα με την τελική πάσα, που έλειπε απο την ομάδα (έλειψε και στο Βόλο ο Ναμπί).
Σερβίρει με ωραία παράλληλη σέντρα, το πρώτο γκολ του Φιγκειρέδο και λίγο αργότερα, με ένα μαγικό τακουνάκι, με τη μπάλα να πηγαίνει ψηλά και να προσγειώνεται στα πόδια του Νέιρα, δίνει τη δυνατότητα στον Αργεντίνο, να τελειώσει υπέροχα τη φάση και ο ΟΦΗ να "γυρίσει" το παιχνίδι, που πήγαινε να στραβώσει όταν ο Λουίς Φερνάντεθ, τιμωρούσε τον αφελή ΟΦΗ στην κόντρα-επίθεση (ο ΟΦΗ δέχεται το ίδιο γκολ για δεύτερο σερί παιχνίδι), στο ξεκίνημα του δευτέρου ημιχρόνου.
Ο ΟΦΗ δεν μάσησε όμως. Οι 27 βαθμοί κελσίου στο Γεντί Κουλέ, σε αυτό το μεσημέρι-καύσωνα, νικήθηκαν απο τις γκολάρες του ΟΦΗ, που έφεραν "δροσιά" στον κόσμο, ο οποίος για μια ακόμη φορά σε εντός έδρας παιχνίδι, έφυγε με κέφι και υψηλές προσδοκίες, απο το γήπεδο (ωραία μπάλα!).
Ο κόσμος του ΟΦΗ "έσπρωξε" τους παίκτες στην ανατροπή μετά το ...κρύο 0-1, αλλά η αλήθεια είναι ότι με βάση τη μπάλα που παίζει ο ΟΦΗ, οι 4 χιλιάδες, αν και για κάποιες ομάδες της κατηγορίας είναι όνειρο απατηλό, για τον ΟΦΗ, δεν είναι πολλοί.
Τα γκολ πέφτουν βροχή, τα άδεια καθίσματα είναι αρκετά, ενώ οι παραλίες, οι ταβέρνες και οι καφετέρειες, του Ηρακλείου, παραμένουν φίσκα, την ίδια ώρα που ο ΟΦΗ "φωνάζει" με την εικόνα του, ότι αξίζει να παίζει μπροστά, σε ακόμα μεγαλύτερο κοινό...
Ο τραυματίας Μιγκέλ Μεγιάδο, ο μεγάλος "απών" του ΟΦΗ απο το παιχνίδι με τον Πανιώνιο. Ο Αργεντίνος μέσος, δέχθηκε ένα χτύπημα στο γόνατο στο παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολης και δεν κατάφερε να προλάβει το παιχνίδι.
Ο Μεγιάδο είναι ο βράχος της μεσαίας γραμμής του ΟΦΗ και ο παίκτης που κάνει όλη τη βρώμικη δουλειά.
Σταθερός σε απόδοση και απο τους κορυφαίους της φετινής πορείας της ομάδας.
Είναι ένα ερωτηματικό το πως θα αντιδράσει ο ΟΦΗ και το δύδυμο Σακόρ-Νέιρα στην μεσαία γραμμή.
Στο παιχνίδι με τον Πανιώνιο, εκτός έμειναν ακόμη οι τραυματίες Φερέιρα και Δεληγιαννίδης.
Ενώ απο τους 19 που είχαν επιλεγεί εκτός έμεινε και ο γκολκίπερ Δερμιτζάκης.
Οι 19 που είχε είλέξει ο Σίμος ήταν οι: Σωτηρίου, Δερμιτζάκης, Whalley, Μαρινάκης, Braun, Νάστος, Γιαννούλης, Κοροβέσης, Κουτρουμπής, Sakor, Στάικος, Neira, Nabi, Τσιλιανίδης, Vaz, Ντίνας, Semedo, Figueiredo, Μάνος.
Γ.Κορτς