Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Είναι πραγματικά εκπληκτικό αυτό που συμβαίνει φέτος με τον ΟΦΗ.
Τέσσερα βραβεία παικτών, στις πέντε πρώτες αγωνιστικές του πρωταθλήματος!
Η εντυπωσιακή πορεία της κρητικής ομάδας, φέρνει και στο προσκήνιο τους μεγάλους πρωταγωνιστές της.
Στην πρώτη αγωνιστική, ήταν ο Μεγιάδο με το γκολ που έβαλε στο Βικελίδης κόντρα στον Αρη (1-1).
Ακολούθησε ο Δημήτρης Μάνος, με τα δυο τέρματα στη νίκη επί του Παναθηναικού στο ΟΑΚΑ (1-3).
Μετά ήταν η σειρά, του Κοσμά Τσιλιανίδη, με δυο γκολ, στο τρίποντο του ΟΦΗ, επι του Παναιτωλικού (3-1).
Και τώρα ήρθε η ώρα του Αντίλ Ναμπί, ο οποίος δεν σκόραρε, αλλά αναμφίβολα ήταν ο παίκτης του αγώνα, στη νίκη επί του Αστέρα Τρίπολης (3-1), καθώς η είσοδος του στο παιχνίδι, άλλαξε την εικόνα του αγώνα και με δυο ασίστ, μια στον Φιγκειρέδο και μια στο Νέιρα, έδωσε τη δυνατότητα στον ΟΦΗ να κάνει την ανατροπή (έχανε με 0-1) και να πανηγυρίσει ένα ακόμη τρίποντο!
Ο ΟΦΗ πανηγύρισε έπαθλα στις 4 απο τις πέντε πρώτες αγωνιστικές.
Η μοναδική αγωνιστική που δεν είχε παίκτη με τον τίτλο του mvp ή του best goal ήταν η τέταρτη, όπου ηττήθηκε στο Βόλο με 1-0.
Ας όψονται όμως, τα ...δοκάρια σε αυτό το παιχνίδι!
Ο ΟΦΗ σαρώνει στο γήπεδο, αλλά και στα ...βραβεία, καθώς το ποδόσφαιρο που παίζει, φαίνεται να χαίρει εκτίμησης, απο όλη την ποδοσφαιρική Ελλάδα και οι μεγάλοι του πρωταγωνιστές, που είναι οι παίκτες, να ξεχωρίζουν και αναδεικνύονται βέβαια μέσα απο την πολύ καλή συνολική προσπάθεια που παρουσιάζει, μέχρι σήμερα, η ομάδα.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Με ένα γκολ και ένα δοκάρι, ο Βραζιλιάνος Φιγκειρέδο, ήταν λίρα εκατό για τον ΟΦΗ στο παιχνίδι με τον Αστέρα Τρίπολης, στο Γεντί Κουλέ.
Μπήκε πρώτη φορά στην ενδεκάδα και έκανε...απόσβεση, καθώς αποδείχθηκε καθοριστικός στη νίκη του ΟΦΗ, στο πολύ σημαντικό αυτό παιχνίδι.
Ο Φιγκειρέδο, όμως, εκτός απο καλός παίκτης, φαίνεται ότι είναι και πολύ καλό παιδί.
Στις δηλώσεις του, μετά το παιχνίδι, στα κανάλια novasports, εντυπωσίασε με το επίπεδο του, έπλεξε το εγκώμιο του συμπάικτη του Δημήτρη Μάνου, τον οποίο λόγω ενός τραυμστισμού που τον ταλαιπώρησε όλη την εβδομάδα, κράτησε στον πάγκο ο Γιώργος Σίμος (τον έβαλε αλλαγή στο φινάλε).
Ο Φιγκειρέδο, αποκάλυψε για τον Μάνο ότι "τον ανεβάζω και με ανεβάζει στα παιχνίδια" αναφερόμενος στην ψυχολογία.
Και πρόσθεσε για τον συμπαίκτη του ότι "είναι σπουδαιος παίκτης και δουλεύουμε πολύ καλά μαζί".
Τα λόγια αυτά του Βραζιλιάνου επιθετικού, δείχνουν, ότι πέρα απο την καλή δουλειά στο γήπεδο, γίνεται και καλή δουλειά στα αποδυτήρια,κάτι εξίσου σημαντικό.
Ωστόσο, ένα ακόμη θέμα που αναδείχθηκε ακόμη απο τη νίκη του ΟΦΗ, επί του Αστέρα, είναι ότι κάλυψε αποτελεσματικά το κενό του Μάνου, με την παρουσία του Φιγκερέιδο, ενώ ένα ενδιαφέρον στοιχείο θα ήταν να τους δούμε και μαζί αυτούς τους δυο!
Και επείδή, η χαρά του επιθετικού είναι το γκολ, ο Φιγκερέιδο, δεν μπορούσε να κρύψει τη χαρά του, για το πρώτο του γκολ με τη φανέλα του ΟΦΗ. Οπως είπε "αισθάνομαι πολύ χαρούμενος. Επαιξα πρώτη φορά βασικός και το ήθελα πολύ".
Σε ότι αφορά στο παιχνίδι, ο Βραζιλιάνος στάθηκε στην αντίδραση της ομάδας μετά το 0-1. "Συνεχίσαμε δυνατά και με τη βοήθεια του κόσμου, κερδίσαμε" ανέφερε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Κόβει ταρίφα στο Γεντί Κουλέ: Oμάδα με μέταλλο και χαρακτήρα ο ΟΦΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο 33χρονος Δημήτρης Κοιλιάρας, είναι απο τα ακριβοπληρωμένα φετινά μεταγραφικά αποκτήματα του Αλμυρού (μαζί με Περογαμβράκη, Γιαλούση, Μονιάκη, κ.λ.π.), ο οποίος ποντάρει στην εμπειρία και τις παραστάσεις αυτών των παικτών, προκειμένου να ξεφύγει απο το τοπικό (Α1 ΕΠΣΗ) και να ανέβει κατηγορία.
Ο έμπειρος πρώην μέσος του Εργοτέλη, του Λεβαδειακού, του Πανιωνίου, της Παναχαικής και της Κυπριακής Πάφου, ξεκίνησε να κάνει απόσβεση των χρημάτων που δαπανήθηκαν για αυτόν, καθώς απο τα πόδια του "κρίθηκε" το μεγάλο διπλό, στσ Μάλια επί του ΠΑΝΟΜ (0-2).
Με ένα γκολ και μια ασίστ, ο Κοιλιάρας "ξεκλείδωσε" το παιχνίδι, το οποίο μέχρι το 77' ήταν "πονοκέφαλος" καθώς και οι γηπεδούχοι είχαν τις φάσεις τους, για να σκοράρουν.
Στο 77' ο Κοιλιάρας, σαν πραγματικός "μαέστρος" κάνει μια υπέροχη μπαλιά -ασίστ στον Απλαδά, ο οποίος με μονοκόμματο πλασέ στέλνει την μπάλα στα δίχτυα για το 0-1.
Ενώ στο 90' ο Δημήτρης Κοιλιάρας με ατομική προσπάθεια και τεχνικό σούτ κάνει το 0-2 και τελειώνει το παιχνίδι.
Ο Αλμυρός, πέρασε απο μια πολύ δύσκολη έδρα χωρίς απώλειες και αν δε είχε κάνει την γκέλα στο Τυμπάκι (απο 1-3, ισοφαρίστηκε σε 3-3), θα ήταν πρώτος μαζί με τη Δαμάστα, έχοντας καθαρίσει ένα πολύ δύσκολο εκτός έδρας παιχνίδι στα Μάλια.
Το πρωτάθλημα, όμως έχει ακόμη πολύ δρόμο, ενώ είναι πολύ πιθανό να έχουμε και φέτος πλει-οφ (οι 4 πρώτοι) για τον πρωταθλητή, τα οποία πέρσι, καθόρισαν (τελικά) την ομάδα που ανέβηκε και δεν ήταν εκείνη που έκοε πρώτη το νήμα (Πόρος, αντί Ζαρού).
Δείτε στο παρακάτω VIDEO του Crete2day το σόου του Δημήτρη Κοιλιάρα στο διπλό του Αλμυρού στα Μάλια