Ο ΟΦΗ έκανε ένα ακόμη σπουδαίο παιχνίδι και καθάρισε και τον Πανιώνιο με 4-1, στο Γεντί Κουλέ.
Ο Γιώργος Σίμος μετά το τέλος του αγώνα, ευχαρίστησε τον κόσμο του ΟΦΗ, για την εκπληκτική ατμόσφαιρα και τον πολιτισμό που δημιούργησε, ενώ για το που το πάει ο ΟΦΗ, απάντησε ότι τον ενδιαφέρει μόνο η διακοπή του πρωταθλήματος και το επόμενο παιχνίδι που ακολουθεί (με τον Ολυμπιακό στο Καραισκάκης).
Οπως τόνισε ο τεχνικός του ΟΦΗ, στα κανάλια novasports "πιστεύουμε στην ομάδα μας και τις ικανότητες των παιδιών. Πιστεύουμε στο ταλέντο μας, ομαδικά και ατομικά. Η δυναμική του κόσμου είναι πολύ μεγάλη. Ο κόσμος είναι η μεγάλη δύναμη του ΟΦΗ. Πρέπει να τον συγχαρώ για την ατμόσφαιρα και τον πολιτικό που έχουμε. Θέλουμε να το κάνουμε ακόμα πιο μεγάλο, όλο αυτό. Τα παιδιά έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό. Πάλι προηγήθηκε ο αντίπαλος και αντιδράσαμε. Εχουμε μια διακοπή που χρειαζόμαστε να καθαρίσει το μυαλό μας και να δούμε τη συνέχεια με μεγαλύτερη συγκέντρωση. Μας ενδιαφέρει ο κόσμος αυτό που βλέπει να είναι ωραίο.
Το μυαλό μας, είναι μόνο στον επόμενο αγώνα. Στο τέλος θα δούμε που πάμε".
Ο Νίκκι Παπαβασιλείου, ανέφερε με τη σειρά του ότι "το παιχνίδι κρίθηκε σε μια απόφαση. Αν πηγαίναμε με 1-2 στο ημίχρονο το παιχνίδι θα ήταν διαφορετικό. Πάντως ο ΟΦΗ ήταν πολύ καλός στο δεύτερο ημίχρονο. Για μας όλα πήγαν καλά στο πρώτο ημίχρονο, όπως το είχαμε σχεδιάσει".
Μεγάλη μπάλα ο ΟΦΗ, "σκότωσε" και τον Πανιώνιο!
Οι άνθρωποι και οι παίκτες του Πανιωνίου έπεσαν πάνω στον διαιτητή Σέζο, μετά την αποφαση του, να σκυρώσει με την βοήθεια του VAR το δεύτερο γκολ που πέτυχε ο Πανιώνιος με τον Παπανικολάου στο 40'. Οι παίκτες του Πανιωνίου, που κάνουν μεγάλη προσπάθεια για να "σβήσουν" το -6 με το οποίο ξεκίνησαν το πρωτάθλημα και να μείνουν στο κυνήγι της σωτηρίας και η κρίσιμη αυτή φάση, πιθανότατα θα τους έδφινε τη δυνατότητα να πάνε στα αποδυτήρια με το 1-2 και να διαχειριστούν καλύτερα το παιχνίδι.
Ο Σέζος απάντησε με κάρτες στις έντονες διαμαρτυρίες των παικτών του Πανιωνίου (Κόρμπος-Σταυρόπουλος).
Με το σφύριγμα της λήξης του ημιχρόνου και οι άνθρωποι της ομάδας του Πανιωνίου, πήγαν πάνω στον Σέζο για να διαμαρτυρηθούν.
Πάντως το VIDEO δικαιώνει την απόφαση του διαιτητή, καθώς στην αρχή της φάσης, ο Παπαγεωργίου πατάει τον Σεμέντο και παρ' ότι η φάση εξελίχθηκε και ο Πανιώνιος πέτυχε ένα υπέροχο γκολ στην κόντρα, με τον Παπανικολάου, η φάση έπρεπε να σταματήσει στο ξεκίνημα της.
Γ.Κορτς