karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Στο δεύτερο ισχυρό του τεστ στην Αθήνα, μετά από εκείνο με τον Παναθηναικό (ήττα με 2-1 σετ), ο ΟΦΗ παρουσιάστηκε ανταγωνιστικός, απέναντι σε μια ακόμη πολύ καλή ομάδα του Ελληνικού βόλει, την Κηφισιά (τέταρτη στην περσινή Volley League).
Σε παιχνίδι σε 4 σετ, ήρθε ισόπαλος, με την Κηφισιά με 2-2 στο Ζηρίνειο.
Ο ΟΦΗ βρέθηκε να χάνει με 1-0 σετ, πήρε τα δυο επόμενα (1-2), είχε δυο σετ -μπολ για να τελειώσει το ματς, αλλά τελικά οι γηπεδούχοι πήραν το τέταρτο (29-27) και το παιχνίδι ολοκληρώθηκε με…ισοπαλία (2-2).
Το συγκρότημα του Δημήτρη Ζλατιλίδη, έδειξε ότι βρίσκεται σε καλό δρόμο, ωστόσο η δουλειά συνεχίζεται καθώς περιμένουν τον ΟΦΗ τα δτο φιλικά παιχνίδια με τον Παναθηναικό στο Ηράκλειο, τα οποία και προσφέρονται για νέα χρήσιμα συμπεράσματα και δοκιμές, ενόψει της πρεμιέρας  του πρωταθλήματος στις 26 Οκτωβρίου.
Στο παιχνίδι με την Κηφισιά, ο ΟΦΗ έχασε εύκολα το πρώτο σετ (25-16), καθώς παρουσιάστηκε μάλλον κουρασμένος από το παιχνίδι με τον Παναθηναικό.,
Συνήλθε και πήρε εύκολα εκείνος το δεύτερο σετ (21-25), έπαιξε πολύ καλό βόλει και πήρε και το τρίτο σετ (21-25).
Ενώ στο τέταρτο έγινε μεγάλη μάχη, με τον ΟΦΗ να έχει δυο match ball (23-24, 26-27), αλλά τελικά την Κηφισιά να παίρνει το σετ με 29-27 και να ισοφαρίζει σε 2-2.
Tα σετ: 25-16 (Διακύμανση: 2-4, 6-6, 12-8, 16-10, 21-12,25-16), 21-25 (Διακύμανση 3-7, 5-10, 9-13, 14-16,  16-19, 17-21, 18-22, 20-24, 21-25), 21-25 ,(Διακύμανση 5-1,  5-4, 9-6, 9-8, 10-10, 10-11, 12-11, 12-12, 13-13, 14-15, 15-15, 15-17, 16-18, 16-19, 16-20, 18-22, 18-23, 18-24, 21-25),  29-27 (διακύμανση: 3-4, 5-5, 6-7, 9-8, 13-9, 13-11, 15-14, 18-15, 18-17, 18-18, 19-19, 21-19, 21-21, 22-21, 22-22, 22-23, 23-23, 23-24, 24-24, 25-24, 25-25, 26-25, 26-26, 26-27, 27-27, 28-27, 29-27).
 

Στο πρώτο του φιλικό παιχνίδι, ενόψει της συμμετοχής του, στην Volley League, ο ΟΦΗ κοίταξε στα μάτια τον ισχυρό Παναθηναικό, απο τον οποίο ηττήθηκε με 2-1 σετ σε παιχνίδι προπονητικού χαρακτήρα που έγινε σε τρία σετ, στο κλειστό γυμναστήριο του Αγίου Θωμά στο Μαρούσι.

Ο ΟΦΗ έπαιξε στα ίσια και στα τρία σετ τον Παναθηναικό, πήρε το πρώτο σετ με 21-25 και έχασε τα άλλα δυο στις λεπτομέρειες με 25-23, 25-23 και έδειξε ότι θα είναι μια υπολογίσιμη δύναμη στην μεγάλη κατηγορία του Ελληνικού βόλει.

Ο προπονητής της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, Δημήτρης Ζλατιλίδης, ανέφερε για την εικόνα του ΟΦΗ, ότι  "ήταν το πρώτο μας φιλικό και είμαστε ικανοποιημένοι απο την εικόνα. Βγάλαμε κάποια ωραία πράγματα στο παιχνίδι μας, τα οποία έχουμε δουλέψει τον τελευταίο καιρό και αυτό με ικανοποιεί. Εχουμε ακόμη πολλή δουλειά μπροστά μας και μεγάλα περιθώρια βελτίωσης. Αυτά τα παιχνίδια μας βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι".

Ο προπονητής του Παναθηναικού και της Εθνικής ομάδας βόλει, Δημήτρης Ανδρεόπουλος ανέφερε ότι "ήταν ένα πολύ χρήσιμο τεστ και για μας. Ο ΟΦΗ είναι μια πολύ καλή ομάδα, και το ξέραμε, γιατί γνωρίζουμε τους παίκτες, που έχει. Θα τα ξαναπούμε στα δυο φιλικά που θα παίξουμε στην Κρήτη, την επόμενη εβδομάδα".

Να σημειωθεί ότι, ο τεχνικός του ΟΦΗ Δημήτρης Ζλατιλίδης, χρησιμοποίησε όλους τους παίκτες που είχε στη διάθεση του, ενώ δεν αγωνίστηκε ο Κολομβιανός ακραίος (1μ 98) Ουρτάδο Μίνα, ο οποίος έμεινε στο Ηράκλειο, καθώς έχει προσβληθεί απο ίωση και είχε υψηλό πυρετό.

Και ο Παναθηναικός, όμως είχε κάποιες απουσίες.

Επόμενο τεστ για τον ΟΦΗ στην Αθήνα αυτο με την Κηφισιά το Σάββατο (5/10, 4μμ) και επιστρέφει στο Ηράκλειο για δυο ακόμη φιλικά παιχνίδια με τον Παναθηναικό, που θα γίνουν την επόμενη Παρασκευή και Σάββατο, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.

Tα σετ: 21-25, 25-23, 25-23.

 

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Εχει να λέει ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, για τον επαγγελματισμό που έδειξαν τα στελέχη της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, στο θέμα της κάρτας φίλου του ΟΦΗ, τα έσοδα απο την οποία, πήγαν στο αθλητικό σωματείο (δέκα ευρώ εφ' άπαξ  ο κάθε φίλαθλος για εισιτήριο αγώνα ή εισιτήριο διαρκείας).

Ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, στην επίσκεψη του στα γραφεία της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, προκειμένου να λάβει τα 45 χιλ. ευρώ που μαζεύτηκαν μέχερι σήμερα, με τη συνδρομή των φιλάθλων, συνεχάρη και ευχαρίστησε τα κορυφαία στελέχη της ΠΑΕ, τον Γιώργο Σαμαρά, τον Ηλία Πουρσανίδη,  τον Λεωνίδα Παπαβασιλάκη και τoυς συνεργάτες τους,  για το τρόπο, που έτρεξαν το όλο εγχείρημα, που ήταν "φρέσκο" και ήρθε να αντικαταστήσει την "παλιά" σχέση της ΠΑΕ και του Ερασιτέχνη ΟΦΗ με τα νόμιμα ποσοστά, απο τις εισπράξεις των αγώνων.

Το πρότζεκτ της κάρτας φίλου ΟΦΗ, το έτρεξαν αποκλειστικά τα στελέχη της ΠΑΕ 1925 και παρά τον λίγο χρόνο προετοιμασίας, περπάτησε ικανοποιητικά, στην πρώτη χρονιά, εφαρμογής του.

Ο Γιάννης Δανδάλης, ευχαρίστησε τα στελέχη της ΠΑΕ, για την στάση τους στο όλο ζήτημα, που δίνει τη δυνατότητα στο αθλητικό σωματείο, να ενισχυθεί οικονομικά και να καλύψει, βασικές ανάγκες λειτουργίας του.

Είναι γεγονός, ότι ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, τα τελευταία χρόνια δεν εισέπρατε τα νόμιμα ποσοστά του, απο τις εκάστοτε διοικήσεις της ΠΑΕ ΟΦΗ, οι οποίες είχαν οικονομικά προβλήματα.

Τώρα όμως, γίνεται μια νέα αρχή, που θα δώσει την ευκαιρία στον Ερασιτέχνη, να λειτουργήσει καλύτερα και να μπορέσει και αυτός να σχεδιάσει, με καλύτερες προυποθέσεις, το μέλλον του.

Ο Γιάννης Δανδάλης, ήταν -ακόμα και στις εποχές που ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ ήταν οικονομικά αδικημένος-πάντα στο πλευρό των διοικήσεων της ΠΑΕ.

Ποτέ δεν συμμετείχε, σε διοικητικές ίντριγκες, αλλά είχε -και έχει ακόμη και σήμερα-πάντα ως οδηγό το καλό του ΟΦΗ.

Απο την πρώτη στιγμή, αγκάλιασε το πρότζεκτ του σημερινού ιδιοκτήτη Μιχάλη Μπούση, στον οποίο έχει μεταφέρει και προσωπικά, ότι στηρίζει το όραμα του για τον ΟΦΗ.

Και το απέδειξε, με την παραχώρηση της χρήσης των εγκαταστασεων στη νέα εποχή στην ομάδα, θέλοντας και αυτός με τη σειρά του να δείξει προς πάσα κατεύθυνση, πως ότι καλό γίνεται για τον ΟΦΗ, πρέπει να υποστηρίζεται.

Αυτή η καλή σχέση ειλικρίνειας που έχει δημιουργηθεί, είναι ένας πολύ καλός οιωνός για την οικογένεια του ΟΦΗ συνολικά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Το ενωτικό ευχαριστώ του Γιάννη Δανδάλη για την κάρτα φιλάθλου

 

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi