Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, έλαβε 45.440 ευρώ, απο την κάρτα φιλάθλου, για την οποία οι φίλαθλοι του ΟΦΗ, καταβάλλουν 10 ευρώ με την αγορά εισιτηρίου αγώνα ή εισιτηρίου διαρκείας και ο πρόεδρος του συλλόγου Γιάννης Δανδάλης, με δήλωση του, ευχαρίστησε τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Μιχάλη Μπούση και τα στελέχη της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 για την συνεργασία, αλλά και τον κόσμο του ΟΦΗ, που στηρίζει οικονομικά αυτό το εγχείρημα, ώστε να μπορέσει ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, να λειτουργήσει καλύτερα στο μέλλον.
"Είμαι βέβαιος ότι ο ΟΦΗ μας ενωμένος και δυνατός θα μπορέσει να μας χαρίσει μεγάλες στιγμές, τα επόμενα χρόνια" αναφέρει μεταξύ άλλων στην δήλωση του, ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Η δήλωση του προέδρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Γιάννη Δανδάλη :
"Θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά τον πρόεδρο της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 Μιχάλη Μπούση, γιατί αποδεικνύει ότι εκτός απο την ΠΑΕ ΟΦΗ, θέλει να είναι αρωγός και στην προσπάθεια που κάνουμε στο αθλητικό σωματείο.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω ακόμη, τα στελέχη της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, για την συνεργασία, αλλά και για το ότι έτρεξαν το εγχείρημα στο θέμα της κάρτας φιλάθλου.
Πάνω απο όλα όμως, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κόσμο του ΟΦΗ, ο οποίος σε αυτήν την δύσκολη εποχή οικονομικά που βρισκόμαστε, στήριξε με τα χρήματα του, το εγχείρημα της κάρτας φιλάθλου, που θα φέρει ένα σημαντικό έσοδο στον Ερασιτέχνη ΟΦΗ, ώστε να συνεχίσουμε την προσπάθεια που κάνουμε και να κρατήσουμε σε υψηλό επίπεδο, τον ΟΦΗ σε όλα τα σπορ.
Είμαι βέβαιος, ότι ο ΟΦΗ μας, ενωμένος και δυνατός θα μπορέσει να μας χαρίσει μεγάλες στιγμές, τα επόμενα χρόνια".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
45.400 ευχαριστώ απο τον Ερασιτέχνη ΟΦΗ
Στην Αθήνα «μετακομίζει» το βόλει του ΟΦΗ, καθώς θα δώσει δυο δυνατά φιλικά παιχνίδια με ομάδες της Volley League.
Συγκεκριμένα, θα αντιμετωπίσει την Παρασκευή (4/10, 6μμ) τον Παναθηναικό και το Σάββατο (5/10, 4μμ) την Κηφισιά.
Τα παιχνίδια αυτά, θα βοηθήσουν τον προπονητή του ΟΦΗ Δημήτρη Ζλατιλίδη, ώστε να βγάλει χρήσιμα συμπεράσματα για την ομάδα που χτίζει.
Αυτά είναι και τα πρώτα φιλικά παιχνίδια που δίνει ο ΟΦΗ, μετά από 5 εβδομάδες προετοιμασίας.
Να σημειωθεί ότι την επόμενη εβδομάδα (11 και 12/10) ο ΟΦΗ θα φιλοξενήσει στο Ηράκλειο τον Παναθηναικό, για δυο φιλικές αναμετρήσεις στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου.
Ο καθιερωμένος ετήσιος αγιασμός του τμήματος στίβου του ΟΦΗ ΚΕΝ, θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο (5/10) στο στάδιο Ελευθερίας (11 π.μ.). Αμέσως μετά θα ακολουθήσει μπουφές στα γραφεία του συλλόγου.
Η ομάδα στίβου του ΟΦΗ ΚΕΝ είχε και φέτος μια πετυχημένη χρονιά σε συλλογικό και ατομικό επίπεδο. Κατέλαβε την 7η θέση στην Ελλάδα, ενώ ανέδειξε και αρκετούς πρωταθλητές Ελλάδος, με επιτυχίας εντός και εκτός συνόρων.